თავი 4

151 7 0
                                    


- ვინაა და ჩემი გოგოა გესმით !!
ამაზე გაოცებული ვუყურებდი მოივა ეს ამან თქვა თუ მომესმა.
- ოპპა შენ რა ასეთ გოგოში როგორ მცვლი
- როგორ გცვლი როდიდან ვარ შენი ოპპა მეორედ ასე აღარ მომართო ჰა რა თქვი როგორ გცვლი ძაან მშვენივრად ის თქვენგან ძალიან განსხვავდება. ეს თქვა ხელი მომკიდა და წამიყვანა.
- ბევრი კითხვა მაქვს შენთან ვუთხარი მე
- ოღოდ დღეს არა შედი და კლასში და მეც მალე მოვალ .
- კარგი წავალ ვუთხარი მე
ჯინი პოვ :
არ ვიცი რატომ მოვიქეცი ასე მე ჰო ის მძულს მასაც ვძულვარ ნუთი მიყვარდება ამდენი ფიქრებით გავგიჟდები . წავედი ჩემი ასევთქვათ კარადიდან (ხომ მიხვდით ანუ) ავიღე გამოსაცვლელი და გამოვიცვალე .
შევედი კლასში ვითომც არაფერი დავჯექი ჩემს ადგილას.ზარიც დაირეკა.
ლიკა ნერვიულობდა გუშინ ვერ მოახეხა ეტყობა სწავლა და არ უნდა რომ შერცხვეს იმედია მას არ გამოიძახებენ .
მასწავლებელი დღეს ვინ მოყვება გაკვეთილს ამ კარგით მე ავარჩევ .
-ლიკა შეგიძლია გამოხვიდე და მოგვიყვე .
აშკარად ანერვიულდა და არ მინდოდა რომ გასულიყო ხელი დავუჭირე და მე ავდექი .
- მას შეიძლება მე გამოვიდე .
- ამ რავი კარგი გამოდი.
გავედი და თქვენ წარმოიდგინეთ კარგად გამომივიდა დროც კარგად გავწელე ვერ მოახერხა ლიკას გამოძახება დამთავრდა გაკვეთილი.
ლიკა პოვ :
ასე რატომ იქცევა მოიცა დავიჯერო მოვწონვარ თან მეც რომ არ ვარ გულგრილი მის მიმართ.
წავალ და დღევანდელისთვის პასუხი უნდა მოვთხოვო.
წავედი და სასადილოში ზის მივედი მოვკიდე ხელი და გავიყვანე გარეთ .
ყველა ჩვენ გვიყურებდა. ჯინი კიდე გაკვირვებული იყო ალბათ ფიქრობდა ლიკა ეს შენ ხარ 😂😂. თუმცა მეკიდა ყველაფერი ფეხებზე მარტო პასუხი მინდოდა .
- ჯინი ეხლა კარგად მომისმინე ასე რატომ მექცევი ყველაფერზე გამეცი პასუხი დავიტანჯე.
- ასე როგორ.
- მოულოდნელად გაკეთილდი და მიცავ .
- ლიკა მე...  ამდროს უცებ ქუქმა შეგვაწყვეტინა საუბარი ბოდიშით გვრიტებო ჯინი წამო საქმე მაქვს შენთან.
გაიყვანა ჯინი . ეს ბიჭი უკვე ნერვებს მიშლის რადროს გამომტაცა ხელიდან ესეც რო გაყვა . კაი გაკვეთილები დამთავრდა და წავედი სახლიკენ ფეხით ამჯერად .
-ცოტა ვისეირნე დავდიოდი სახლში არ მინდოდა იმედნი ვისეირნე რომ დამიგვიანდა  . უცებ ვიღაც ტიპები ავიკიდე .
- აუ ეხლა ეს მინდოდა.
მომიახლოვდნენ რამოდენიმეს მოვერიე სულ 5 ნი იყვნენ 3 მოვერიე და 2 გამიძნელდა აშკარად ძლიერები იყვნენ .
უცებ ვიღაცამ უკან გაწია ეს ჯინი იყო ჩემ წინ დადგა და მათ დაუწყო ცემა .
ვფიქრობდი უყურე შენ ამას ჩხუბი ცოდნია თან რა მაგრად .
როგორც იქნა დამთავრა თუმცა კიდე ვიღაცები გამოჩნდნენ ეს უკვე ზედმეტი იყო მომკიდა ხელი და გავიქეცით ძალიან სწრაფად იქვე რაღაც სახლი იყო პატარა .იქ შევედით არავინ იყო გაგვიკვირდა ეტყობა ეტყობა არავინ ცხოვრობს დიდი ხანია იქ გავრჩერდით.
- ხომ არაფერი დაგიშავეს ლიკა
-არა კარგად ვარ შენ
-მეც კარგად
- შენ საიდან იცოდი სად ვიყავი
- შემთხვევით შეგამჩნიე.
- გასაგებია დღეს არ დაგვიმთავრებია საუბარი ასე რატომ მექცევი .
-კარგი გეტყვი ნუ როგორ გითხრა მე მომწონხარ ვიცი შენ შეიძლება გძულდე არც გაგამტყუნებ რაც მე გაგიკეთე მის შემდეგ .
ამაზე ჩავეხუტე და ვუთხარი მეც მომეწონხარ მეთქი ....
------
აბა როგორ მოგწონთ დაწერეთ კომენტარებში როგორი იყო . მითხარით გავაგრძელო თუ არა? 💙💙💙

სიძულვიდან სიყვარულამდე 💕💓(დასრულებულია)Where stories live. Discover now