- რა ხდება აბა მითხარით კითხულობს აღელვებული ჯინი
- რა ხდება და ყველაფერი ტყუილი აღმოჩნდა თქვა გახარებულმა ლიკამ და ჯინს შეახტა ანუ ჩაეხუტა მაგრად ლამის გაჭყლიტა.ჯინიც გადაეხვია სიხარულისგან .
იუ გაპარვას ცდილობდა მაგრამ ჰე სუმ დაიკავა მისი ხელი.
- საით მიცუნცულებ ჰა?
- არსად სად უნდა მივდიოდე.
- მომისმინე წახვალ ეხლა და ჩემ ცხოვრებაში შემოთრეული არ დაგინახო გესმის !!!! შემდეგ პასუხს არ ვაგებ რასაც ვიზამ !ქალებზე ხელს არ ვწევ მაგრამ ფიქრებში უკვე მაგრად გცემე
- შენ არ წევ მაგრამ მე ვწევ თქვა ლიკამ და მივიდა იუსთან და კარგად გემრიელად გააწნა სილა სახეში.
-ხელი უნდა აეწია იუს მაგრამ ჰე სუმ დაუჭირა და მაგანაც გარტყა შემდეგ კი გაათრია მაქედან .
- როგორც იქნა მოგვარდა ყველაფერი წამოდი წავიდეთ ახლა სადმე და ავღნიშნოთ ეს ყველაფერი თან ზეგ გამოსაშვებია ტანსაცმელიც უნდა შევარჩიოთ თქვა ლიკამ
- კარგი წავიდეთ თქვა ჯინმა.
იუ პოვ :
გაცეცხლებული ვარ არ შევარჩენ არც ლიკას და არც ჰე სუს ამ სილას ვაფშე მაგათ .ამ დროს როცა ვფიქრობ ხმა მომესმა ტელეფონის რეკავდა ეს ჯუნჯე იყო ვუპასუხე.
ჯუნჯე -- აბა რა მოხდა მითხარი გაჭრა ჩვენმა გეგმამ .
მე - არა ყველაფერი ჩამიშხამდა იმ ოთხეულის გამო პლიუს მერე ჯინიც მიემატა . მაგრამ ამ ყველაფერს არ შევარჩენ მოვიყევი თუ რა მოხდა.
ჯუნჯე -- დროა ჩემს გეგმაზე გადავიდე .
იუ-- კარგი აზრია შენს გვერდით მიგულე .
ჯუნჯე - კარგი მაშინ დრეს საღამოს უნდა შევასრულოთ ეს ყველაფერი .
მე --- მე მზად ვარ .
ბევრი ვიარეთ რესტორანშიც ვიყავით აღსანიშნავად . და ეხლა საყიდლებზე მივდივართ გამოსაშვებისთვის . მე ამირჩია ჯინმა ულამაზესი კაბა. ზოგადად არ მიყვარს კაბები მაგრამ ეს მომეწონა. მე კიდე ჯინს ავურჩი ორივე კარგად გამოვიყურებოდით თუმცა ჯინი რის ჯინია რომ არ შეექო თავისი თავი არც მე დავაკელი 😂😂.
ასევე გააკეთეს ქუქმა და ჰე სუმ ერთმანეთ აურჩიეს . ჯიმინმა თვითონ აირჩია .( ეჰ ჩემი ბიჭი დამიჩაგრეს , მოვალ და მე აგირჩევ 😂💕)
კარგი წავიდეთ ჯინი და მე ცალკე გავედით მოსაღამოვდა და ზღვის ნაპირთან ვიყავით მანქანით ძალიან მაგარი ულამაზესი იყო იქაურობა .
ჯინი -- აქვე ყავას აკეთებ გინდა მოვიტან ?
ლიკა - აუ კი ოღონდ მე მეზარება წამოსვლა მარტო წახვალ ?
ჯინი - ასე როგორ დაგტოვო
ლიკა - უფ რა იყო ჰო არ მომიტაცებენ თან მალე მოხვალ
ჯინი - კარგი არსად არ წახვიდე.
ლიკა - კარგი სიხარულო💙💗
ცოტა ხანშო რაღაც ხმა ვიგრძენი თითქოს ვიღაცამ უკნიდან თავში რაღაც ჩამცხო ვიხედებოდი რომ დამენახა მაგრამ უცებ გონება დავკარგე . ვხვდებოდი სადღაცას მივყავდი ამ ვიღაცას მაგრამ არ შემძლო ადგომა ვერ ვფიზლდებოდი.
ჯინი პოვ :
ლიკა სად წავიდა .ლიკა!!!!
ბოლო ხმაზე ყვიროდა კაი ხანი მაგრამ ვინ გააგონებდა მერე იქვე ტელეფონი ნახა დაგდებული და მივარდა აიღო და ლიკასი იყო.
დაურეკა ჯინმა მეგობრებს პოლიციაც მოვიდა მაგათთან ერთად დაიწყეს ძებნა ჯინი გამწარებული გაცეცხლებული არეული ქონდა ყველა გრძნობა ერთად ყვიროდა ბოლო ხმაზე ხმა ლამის ჩაუწყდა .
სადღაცას მიმაბეს . უკვე ნელნელა ვფიზლდებოდი და აი გამოვფიზლდი და ვიხედებო აქეთ იქით რაღაც მიტოვებულ ოთახში ვარ სკამზე მიბმული. უცებ ხმა მომესმა .
- ჩვენს დედოფალს გაუღვიძია თქვა სიცილით ჯუნჯემ
- იდიოტო ეს ყველაფერი შენ მოაწყე რა დაგიშავე რას გადამეკიდე გამიშვი .
- გული განიტეხე მე შენ მიყვარხარ
და ამას შენთვის ვაკეთებ ვიცი ჯინთანა რ ხარ ბედნიერი.
- სულით ავადმყოფი ხარ არ გიყვარვარ შენ რომ გიყვარდე ასე არ მომექცეოდი და ჯინი სიცოცხლეზე მეტად მიყვარს და მასთან ბედნიერი ვარ.ეს ვთქვი და ჯუნჯემ ხელი გამარტყა.თან რა მწარედ ამეწვა ლოყა.
- როგორ ბედავ რა უფლები მარტყამ ვუთხარი მე
- ღირსი ხარ ისწავლი ჭკუას ჯინს არ სჭირდებია რ უყვახარ
- ვუყვარვარ და დარწმუნებული ვარ ეხლა მეძებს
- კი აი უკვე აქა.
- ოო გვრიტებო ხელს ხომ არ გიშლით თქვა ცინიკურად იუმ და ჯუნჯეს მხარზე დადო ხელი.
-თქვენ რა ერთად მოქმედებდით.
- შენ ამას ეხლა მიხვდი .
-მოდი აბა შენს ბიჭს დავურეკავ და ვნახოთ მოვა თუ არა შენს გადასარჩენად.თქვა ჯუნჯემ. და დარეკა
- მომისმინე ეხლა კარგად ლიკა ჩემთანა და თუ გინდა მისი ბოლოჯერ ნახვა ამ მისამართზე მოდი ოღონდ მარტო თუ ვინმეს წამოიყვან განსაკუთრებით პოლიციას ლიკა მოკვდება.
- კარგი მოვალ ოღონდ ხელი არ ახლო ლიკას თუ ახლებ ჩათვალე ჩემი ხელით მოგკლავ გესმის.
ჯინი პოვ :
მომივიდა მესიჯი სადაც ყველაფერი ეწერა თუ სად უნდა მივსულიყავი.
ისე წავედი დანიშნულების ადგილას რომ არაფერი მითქვამს.
ქუქი პოვ :
ჯინი სად მიდის ასე გაცეცხლებული ვთქვი და ყველა გაოცებული უყურებდა მერე ვიფიქრეთ რაღაც მოხდებოდა და გავყევით პოლიციაც გამოგვყვა ოღონდ ყურადღება რომ არ მიგვექცია ვთხოვეთ რმ ჩვეულებრივი ფორმით და მანქანით წამოსულიყვნენ .
ჯინი პოვ :
აი მივედი გავაღე კარები და პირდაპირ შევედი ვნახე თუ როგორ იყო მიბმული ლიკა.
და მაშინევ მისკენ გავიქეცი თუმცა შემაჩერეს ლიკას იარაღი დაუმიზნა
- არ მიეკარო ჩემს გოგოს. თქვა ჯუნჯემ
-შენს გოგოს შენი გოგო ტყეში დარბის რა უფლებით უწოდებს ჩემს გოგოს შენს ?
- სრული უფლება მაქვს თუ გინდა რომ გადარჩეს იუზე უნდა დაქორწინდე .
-რააა მე და ჯინმა ერთად ვიყვირეთ
-არავითარ შემთხვევაში თქვა ლიკამ
- შენ ნუ ღელავ უქმროდ არ დარჩები მე გავხდები შენი ქმარი უცებ ფანჯრიდან ვიღაც ჩამოხტა პოლიციელთა განი იყო .
- ხომ გაგაფრთხილე მარტო მოდი თქო
-მარტო მოვედი
- მაშინ ეს ვინა
- ბატონო ჯინ დაუკითხავად გამოგყევით. მაგრამ სხვა გზა არ მქონდა მარტოს ვერ გამოგიშვებდით შემოვარდნენ დანარჩენებიც.
ჯუნჯემ დაუმიზნა ლიკას იარაღი სხვა გზა არ ქონდა უცებ მივავრდა ჯინი და დაიწყეს იარაღის გაწევ გამოწევა ნუ მიხვდით უკვე ანუ როგორც .
იუს უნდა ესროლა ამ დროს მარა ერთერთმა პოლიციელმა ესროლა ორჯერ და ძირს დაეცა ამიტომაც .
როდესაც ჯინი და ჯუნჯე ეჯიკავებოდნენ ერთმანეთს ასევთქვათ . პოლიციელს უნდა ესროლა ჯუნჯესთვის მარა ქუქმა თხოვა არ ესროლა რადგან შეიძლება ჯინს მოხვედროდა.
უცებ ამ ჯიკაობის დროს სროლის ხმა გაისმა .....--------
არ მომკლათ ასეთი ინტრიგისთვის დამინდეთ 😂😂😂. დაწერეთ კომენტარებში როგორია და დაავოუთეთ.💙
YOU ARE READING
სიძულვიდან სიყვარულამდე 💕💓(დასრულებულია)
Romanceმეზარება აღწერა და უბრალოდ გთხოვ წაიკითხოთ 😇😍