“Bitch please” han ruller med øjnene af mig, “fuck af” jeg dasker til ham og skubbe mig forbi ham, “ey nej, bliv” Caleb griber fat i min arm og trækker mig tilbage, “Cal slip” “nej” “jo” “Veeeer nej, bliv her” “Caaaleb min bror kan ikke lide, at jeg overhovedet snakker med hans ven. At være på mit værelse med ham, vil slet ikke være godt,” Caleb ruller igen med øjnene, “der sker ikke noget, der ikke bør ske.”
To dage tideligere….
“Ver der sker ikke noget, der ikke burde ske,” Caleb smiler til mig, inden han griber fat om mit liv og trækker mig ind til sig, “Ca…” “vi vil begge to. Det kan være en hemmelighed,” hvisker han lavt, inden han presser sine læber mod mine.
“Det var en fejl Caleb. Jeg vil ikke såre ham,” mumler jeg lavt, imens min krop smelter ind mod ham, forbandede krop! Han er alt for hot. “Vi såre ham ikke, jeg lover det Ver,” han stryger mig blidt over kinden og bukker sig ned over mig, “jeg har bare brug for dig,” mumler han, “Jamen…” jeg ryster opgivende på hovedet, “ingen gode argumenter starter på “jamen”,” han griner lavt og presser sine læber mod mine.
Mine krop forråder mig og lader mig presse mig ind mod ham, min ene hånd ryger op i hans hår og den anden lægger sig om hans hals. Caleb får fat i mit ene ben og snor det om sit liv, jeg stønner lavt mod hans mund og trækker ham længere ind til mig.
"Hvad skete der med din bror?" Spørg han lavt og griner, "lad vær med at minde mig om ham…" jeg sukker og skubber ham væk, "Caleb det går ikke, okay? Han bliver sur, i bliver uvenner, han tæsker dig blabla. Og du har en kæreste."
Fuck. Hvad har jeg gang i? Han har en kæreste. Og hun er sød. Virkelig fucking sød.
"Ver jeg er ligeglad… kom nu bare her" beder han lavt og rækker en hånd ud om efter mig, "nej Caleb! Et er at du er min brors ven, men det andet er, at du fucking har en kæreste! Og hun er sød! Smuk! Vidunderlig!" Jeg vifter irriteret med armene, Caleb griner lavt, "Veronica slap af, Jasi er okay, ikke noget specielt" han ryster på hovedet af mig. "Hun fortjener dig ikke," fnyser jeg af ham, "hvem?" Døren går op og min bror Jasper kommer ind, Caleb's arm ryger hurtigt ned, "du har læbestift i fjæset Watson," fortæller min bror Caleb.
"Caleb fortjener ikke Jasmin" svarer jeg ham kort, "come on Ver, jo de gør, Cal behandler hende perfekt," ja og to sekunder efter er han hende utro! Utro. Og jeg er med til det. Fuck. Nej.
"Se selv Ver, jeg er perfekt for hende," Caleb blinker til mig og smider sig i min seng, "hvorfor skal i altid være her?" Jeg kigger opgivende hen på min bror som også har smidt sig i min seng, "du har det bedste tv," han får fat i fjernbetjeningen og tænder fjernsynet.
"Kom" mimer Calb.
Jeg burde ikke.
Jeg sætter mig ned til dem, læner mig op ad min bror og smider mine klamme tær op i hovedet på Caleb.
Men selvfølgelig vender han det til noget "godt".
Caleb's Ene hånd griber fat i min fod og nusser den blidt. Min bror er for optaget af filmen til at se noget, troede jeg, for da Calebs hånd kravler op af mit ben, slår min bror til, "Off limit" snære han, inden han vender tilbage til filmen.
"Det her er sygt kedeligt," sukker jeg og rejser mig, på vejen sørger jeg for at stikke en fod op i Calebs ansigt.
Jeg går ud og ind på Jaspers værelse, "hm" han har den bedste seng.
Kort tid efter går døren op og Caleb kommer ind. "Jeg har 5 minutter, Jas tror, jeg er ude og skide," han griner og kravler ned til mig. "Vi bør virkelig ikke gøre det her," hvisker jeg lavt, "jeg slår op med Jasi, i det sekund du fortæller mig, at du vil give mig en chance," fortæller han mig, "kommer aldrig til at ske" måske. "Så kommer den her affaire til at vare længe," han blinker til mig, inden han har begravet sig hovede ved min hals.
"Åh… ja" jeg klynker og snor mine ben rundt om ham, "jeg kan ordne dine behov i nat, bare lad din dør stå på klem, og så er jeg der," han stikker hurtigt en hånd ned i mine bukser, stikker en finger op i mig og stønner mit navn.
"Ver, kom for mig" han stønner lavt og stikker endnu en finger op i mig, "åh, gud C…" "vi ses," han rejser sig med et drenget smil, "dør på klem, og så færdiggøre jeg det."
Jeg kigger chokeret op på ham.
Det gør han bare ikke.
"Ca…" "Jas tager ud i aften, Jasi er med nogle veninder. Vi har hele huset for os selv. Døren på klem, og så kan vi gøre det mange andre steder end her." Han pauser og smiler smørret, "du bliver våd af det," hoverende glimt glimter i hans øjne, "bare ind, ud, ind, ud, dig der stønner, mig der stønne, kom så Ver," hans stemme bliver hæs og muligt endnu mere forførende end før, "vi ses," han vinker til mig, inden han forsvinder ud igen.
Sådan er det.
Jeg bor i et hus med min bror, hans ven, og hans vens kæreste. Yay. Og jeg er 24
Jeg møre irriteret en pude efter døren.
Dø i helvede.
Hvordan klarer jeg nogensinde natten uden at åbne den dør?
YOU ARE READING
Having Sex With My Brother's Best Friend
RomanceAlle kapitler omhandler sex. Advarsel: Meget sex