Kapitel 3.

15.7K 26 2
                                    

CALEB WATSON

Ind, ud, ind, ud, støn, skrig, råb, ind, ud, ind u… "Caleb" jeg vågner op ved siden af Jasmin… fuck jeg vil have Veronica, ikke Jasmin.

Hvorfor er du så stadig med hende? Fordi hun er for god til at blive dumpet.

Den følelse der fyldte mig i går, da jeg besad Veronica var uforklarlig. Jeg kunne gøre det hver dag. Kneppe hende fra sans og samling.

Og så alligevel ikke.

Jasper. Fuck. Jeg er en idiot, jeg lovede ham, at jeg ikke ville røre hende, og alligevel er hun den eneste der fylder mine tanker. Jeg vil ikke have hendes krop og sjæl, kroppen er nok.

"Jeg går op og tjekker på på Ver, hun så lidt trist ud i går," mumler jeg og går ud af sengen, "Cal, Kan vi prøve sex igen? Måske er det bedre nu," jeg nikker til hende og går op ad trappen til Veronicas værelse.

Jeg åbner døren og lukker den efter mig.

"Godmorgen" jeg kysser hendes hals og rusker blidt i hende, "knep mig Caleb" mumler hun lavt halvsovende, "jeg vil have, at du knepper mig, som ingen har gjort det før. I en høstak…" hun mumler et eller andet uforståeligt og falder så hen igen.

"Jeg knepper dig i en høstak næste gang i promise, stå nu bare op eller jeg stikker ham op i dig," hvilket kun ville være en fornøjelse. "Ver" jeg bliver hende blidt i hånden, hvilket for hende til at sætte sig op.

"Hvad sker der?" Spørg hun forvirret, "jeg har brug for et morgenknald," mumler jeg lavt, "jasi laver morgenmad, Jasper er ude, og du er nøgen i din seng," hun kigger overrasket op på mig, "jeg knepper dig hurtigt uden lyd nu, og senere betaler jeg tilbage," lover jeg.

Ver slår hurtigt dynen til side og spreder benene, jeg hopper ud af underbukserne og sænker mig ind over hende, vent, først skal hun lige være klar.

Jeg sætter min mund til hendes fisse og slikker hende, stikker tungen op i hende og sutter på hendes klit, kort tid efter stønner hun ned i en pude.

"Sådan baby" jeg sænker mig ind over hende og bruger min morgenboner til at støde op i hende. Så fucking stram.

Jeg dunker mig op i hende igen og igen, griber fat i hendes hofter og trækker hende mod mig, imens jeg selv dunker mod hende. Ver gemmer sine støn i puden som hun knuger ind til sig ansigt. Jeg kommer langt hurtigere end normalt, hvilket situationen også kræver.

"Jeg lover, at jeg betaler tilbage senere," "ja…" hendes stemme knækker, og hun trækker sig væk fra mig, "det føles så forkert, når du ikke er oppe i mig," mumler hun, "je-" "for så tænker jeg på alle dem vi bedrager," hun ryster på hovedet og trækker dynen over sig.

"Du skal bare sige, at du vil have mig, give mig en chance" han smiler et lille sødt smil, "det kommer ikke til at ske Caleb," "så må vi bare nøjes med at være fysiske," han smiler skævt, inden han forlader mit værelse.

Fysiske.

Forstår den dreng slet ikke, hvor ondt det gør på mig? Hvorfor stopper du så ikke Ver? Fordi du er svag? Har kunnet lide ham siden 6 klasse? Hvad er det? Nok alt?

Seriøst.

Du lod ham komme ind på dit værelse, stikke pikken i hus, og så skride igen.

Du er totalt lost.

"I'm home bitches!" Hoveddøren bliver slået op, og min bror kommer råbende ind. Jeg får hurtigt tøj på og går ned til ham, Jas står og kigger ind, "her er sket et eller andet…" mumler han mistænksomt.

Having Sex With My Brother's Best FriendWhere stories live. Discover now