Kapitel 2.

15K 25 2
                                    

Jasper skred for en time siden. Jasmin kommer først hjem om 10 timer 4 minutter og 30 sekunder.

Jeg tæller.

Ellers kan jeg ikke holde mig fra at sætte døren på klem.

Klokken er omkring 12. Og der er fuldstændig stille ude på gangen, ikke en lyd.

Men alligevel ved jeg, at hvis jeg åbnede døren, ville han komme springene.

Få hvad jeg længes efter.

Bare en gang.

En gang.

Og pludselig har jeg sat døren på klem.

Jeg lægger mig tilbage i sengen og venter. Drejer mig utålmodigt, læser lidt, keder mig, spekulere på hvor stor en idiot jeg er fra 1 til 10. Det er en 11 lige nu…

"Hey" døren går op og Caleb træder ind, "her? Sofaen? Gulvet? Tæppet foran kaminen?" Han kigger spændt ned på mig, "hvor har du ikke haft sex med Jasmin?" "Vi har ikke haft sex, og der er ingen fysik tiltrækning. Overhovedet." Han ryster skuffet på hovedet, "så nu vil du bruge mig, til at få, hvad du længes efter? Sex?" Caleb griner lavt, "hvad vil du bruge mig til?" Han lægger hovedet på skrå og kniber øjnene sammen.

Glemme noget.

"Tæppet" jeg springer op og trækker ham med ned ad trappen og hen til sofaen. "Jeg har en implant, så så længe du ikke har kønssygdomme…" Cal smiler, "spontan sex, endnu bedre" han slår armene om mig og løfter op i min natkjole.

"Jeg skal bare lige prøve," han skubber mig hen over et bord, skubber sine bukser ned og støder op i mig. Vi stønner begge højt og flår i den anden, "sådan" han stønner dybt, "endelig, fucking endelig"

CALEB WATSON

Følelsen af at være oppe i hende fylder mig med følelsen af magt, jeg føler, at jeg endelig har fået, hvad der tilhøre mig.

Det stopper mig ikke i at tage mere.

Stød efter stød skubber jeg mig op i hende. Og for første gang i mit liv ønsker jeg og en større pik. Som om jeg ikke kan komme langt nok op i hende.

"Fuck, kom til mig" jeg trækker mig ud og støder mig hårdere op i hende, "Cal åh, Caleb" hun hvæser mig navn, imens hun flår i min bluse, jeg kravler ind over bordet og prøver at komme tættere på, men lige meget hvor meget vi rør ved hinanden er det ikke nok. Ver snor sine ben om mig og tigger mig om at komme tættere på. Tættere.

Jeg støder mig hårdt op i hende en sidste gang og falder derefter fra hinanden. Men en hpdn begravet i hendes hår, piken i hendes fisse og mine andre hånd om hendes venstre bryst falder jeg fra hinanden.

Ver stønner højt og forpustet, imens hun trækker sig sammen om mig.

"Du er aldrig blevet kneppet sådan før, vel?" Jeg griber fat i hendes hår og får hende til at kigge på på mig, "nej" hendes stemme skælver, "du vil have mere," den fucking beskidte tøs vil have mere.

Men det vil jeg også.

Jeg griber fat i hende og rykker hende ned på gulvtæppet. Et pænt tæppe hun har fået et af sin mormor eller noget.

"Skal jeg kneppe dig her? Eller op ad døren? Væggen? I sofaen?" Jeg kærtegner hidsigt hendes klit, "overalt" tigger hun, hendes øjne stråler. Hun har glemt alt af betydning, og hun vil have mig til at forlænge glemslen.

Jeg flår hendes natkjole af og kigger ned på hendes nøgne krop. "Blusen" beder hun desperat og trækker min bluse af. Vi betragter kort hinanden, "op. Nu" hun kigger seriøst op på mig, inden hun snor sine ben om mig og trækker mig ned til sig, "tag mig" beder hun, og det gør jeg.

Endnu engang tager jeg hende.

VERONICA EASTON

Da Caleb lader sig pikhoved snitte min åbning, siger jeg intet. Jeg holder vejret og venter på stødet. Men det kommer ikke.

"Kom nu Caleb" jeg kigger bedene op på ham, "to sek" han kigger roligt ned på mig. Jeg ved det ikke nytter at klage, det har det aldrig gjort. Så jeg lukker øjnene og venter.

Meget pludseligt kaster han nærmest sig selv ind i mig. Han glider op, da jeg er så våd, at han ingen modstand har. "Fucking" han stønner, "tøs" han fortsætter med at pumpe op i mig, som om han ikke kan få nok.

Han kommer på ingen tid, og da jeg er lige ved at falde ud over kanten går han ned på mig. Han begynder at slikke min klit og lege med mig, hvilket hurtigt sender mig ud over kanten.

"Hey jeg er hjemme."

"Jasmin" jeg skubber overrasket Caleb af mig og trækker kjolen over hovedet, Caleb får også hurtigt dit tøj på, og vi sætter os derefter i sofaen og tænder for tv'et.

Jasmin kommer ind i stuen.

"Var du ikke først hjemme i morgen?" Caleb kigger roligt op på hende, "jeg savnede dig," hun smiler og sætter sig ved siden af ham, Caleb kigger på mig over hendes hoved.

"Undskyld" mimer han og ruller med øjnene af Jasmin.

"Dine læber er helt opsvulmede Ver," hun griner og betragter mig, "en stodder kyssede mig, lige inden jeg kom hjem for en time siden. Jeg vidste selvfølgelig ikke, hvor stor en stodder han var, før jeg så hans kæreste," svare jeg ærligt, eller halvt.

"Ej hvor nederen, stakkels pige, er hun okay?" Jasmin kigger bekymret på mig, "hun ved det ikke, men det er hans job, ikke mit, jeg holder mig bare fra ham," jeg smiler og rejser mig, "men nu må jeg lade jer to turtelduer være alene," jeg rejser mig og styrter ovenpå.

Fuck. Nej. Jeg lod ham kneppe mig. Jeg er forfærdelig. Han har en kæreste. Jeg kunne også bare fortælle ham, at jeg vil have noget med ham, så løser det sig. Men jeg kan ikke gøre det mod min bror eller Jasmin.

Having Sex With My Brother's Best FriendWhere stories live. Discover now