Min brors bedste ven.
Ham jeg begære mest. Og aldrig kan få.
Troede jeg.
Efter 6 års frem og tilbage. Var vi totalt alene sammen. Uden min bror.
Mike kigger smilende hen på mig, "kommer du ikke herover?" Jeg rykker smilende over til ham i sofaen, "jeg bider ikke," hvordan kan jeg komme tættere på, uden at sidde på ham? "Hvordan?" "Kom om Chloe, sæt dig" på ham? Endelig? Seriøst? Jeg kravler op på hans skød og læner mig med et lydløst suk op ad ham.
Vi ser lydløst med på filmen.
Fifty shades of grey.
Jeg rykker på mig, da de begynder at snave. Han er så hot.
En hånd bevæger sig langsomt ned i mine bukser. Jeg rykker tændt på mig. "Er det okay?" Hvisker Mike hæst og slikker mig op af halsen, "j- ja" stønner jeg og trykker min røv mod ham, hans hånd glider ned i mine trusser, "fuck du er våd," jeg nikker og vrider mig, en finger stryger mig blidt over min klit, "kom nu" tigger jeg, Mikes pik presser sig mod min røv, jeg vrider mig og sukker tungt. To fingre glider op i mig, jeg vugger frem og tilbage, tigger om mere, men ligemeget hvad gør han ikke mere, ikke før han pludselig stikker endnu en finger op i mig, også endnu en. Jeg omslutter vådt de fire fingre.
Jeg drejer mig og kysser ham, han lader sin tunge glide ind i min mund og udforsker den vildt, "mere" kommandere han, "smid tøjet" han trækker sine fingre ud. Jeg rejser mig fortumlet op og knapper mine bukser af, jeg glider nemt ud af dem og smider blusen efterfølgende.
Mike kigger op på mig med øjne er er runde af begær.
Jeg sætter mig overskrævs på ham, "skal jeg sørger for dig skat?" Spørg jeg drillende og kysser hans hals, "åhhh ja" han griber hårdt fat i mine hofter, "sørg først for mig" svare jeg med et smil og smider mit ene ben op over hans skulder. Mike griner, inden han flår mine trusser af og slikker min fisse. Jeg presser mig mod ham, inden jeg vælter ham om og kravler op over ham og sætter mig på hans fjæs. Mike stønner og slikker mig vildere, han niver, bider og slikker til jeg skriger højt.
"Åhh ja Mike!!!"
Jeg falder slapt tilbage.
"Min tur" Mike smider sine bukser og læner sig ind over mig, jeg slikker hårdt, "kom så" jeg føre den ned til min fisse og stikker den hårdt op. Vi fortsætter vildt og hårdt. Jeg skriger endnu engang, da han sender mig ud over endnu en orgasme.
"Hvad fuck forgår der her?!" Min bror Asker kigger vredt på os, "hvad?" Jeg griner og trækker noget tøj ind over mig, "i knepper?!" Hvæser han lavt, "øh darh" svare jeg og presser mig længere op mod Mike.
"Wanna join?" Spørg jeg frækt, "klart" han smider sine bukser og slikker vredt mine bryster, inden han stikker sin pik ind i min mund. Jeg sutter hårdt, imens Mike knalder min fisse. "Op med hende" de trækker mig op og stå, de knalder mig fra alle huller, kysser mig og bruger mig, indtil vi alle tre falder i søvn oven på hinanden.
YOU ARE READING
Having Sex With My Brother's Best Friend
RomanceAlle kapitler omhandler sex. Advarsel: Meget sex