Jeg kigger op på den sorte bygning, her venter Caleb på mig.
Jeg retter på den stramme sorte kjole og går ind, jeg fortæller mit navn til en dame, og hun føre mig op.
Jeg banker på, og døren går med det samme op, Caleb smiler til mig og trækker mig ind, han lukker døren efter mig.
"Mhh den kjole" han smiler sleskt.
"Første regel, du er nøgen hele tiden," han slår hurtigt kjolen af mig, "anden regel: du siger ikke nej, og du kalder mig kun Daddy eller Sir," jeg nikker og kigger ned på mine stillet.
"Lad os begynde" et sleskt smil breder sig på hans læben, "jeg er ret vild med den der bagfra ting," kommentere han og skubber mig op ad døren, han griber fat i mit ben og løfter det, samtidig med at han vender mig rundt, så jeg står med brysterne mod døren og et ben oppe, "klar?" Han snitter mit øre med sine tænder, "ja Daddy" hvisker jeg skælvende, "er det blå mærker, som jeg har givet dig?" Spørg han lavt, "ja" jeg nikker svagt, "hvad sagde du?" Han griber fat i mit hår, "ja Daddy" klynker jeg, "godt" han griner og leger rastløst med min klit, "du er så høj," og det er først gået op for mig nu, "lad vær med at mumler baby!" Han masser mig hårdt op mod dørhåndtaget, "undskyld, jeg sagde, at du var høj," udbryder jeg.
Han trækker mig lidt væk fra døren, jeg placere mine hænder på den og læner mit ben der er hævet over mig mod hans skulder, samtidig med at jeg bukker med ned vandret.
Så jeg står på et ben med kroppen vandret og det andet ben op i luften.
"Dejligt" han støder hårdt op i mig, "du er så fucking våd baby! Så fucking våd" han holdt hårdt fat i mit ben der peger op i luften og presser på min ryg. "Kom så baby!" "Jeg prøver Daddy" "prøver er ikke godt nok!" Han støder sig hårdere op i mig, han flår hårdt i mit hår og knurre lavt, "jeg vil have dig til at skrige," mumler han lavt og skubber mig ned på jorden, han får hurtigt placeret mig på skødet af sig, men med ryggen til ham, han skubber sin pik op i mig igen og flår mig i håret, "kom så" jeg klynker lavt og prøver, men jeg kan ikke, han skubber mig ud på gulvet og sparker til mig, "tænder jeg dig ikke?!" Han griber fat i mit hår og haler mig op, han griber fat i mine hænder og flår et sæt håndjern ned fra en hylde, han lukker dem om mine hænder omme på ryggen og flår i kæden mellem dem, han skubber mig fremad og gennemborede mig med sin pik, "Daddy!" Skriger jeg højt og presser min røv mod ham, "sådan baby! Sådan! Kom for mig Baby!" Han støder sig gang på gang op i mig, "fuck ja!" Han flår mig hårdt i håret og sætter tempoet op, indtil han kommer og slipper mig så jeg vaklende falder ned på gulvet.
"Lad mig få dig til at komme!" Han kravler ind over mig og støder sig hårdt op i mig, mine ben ligger hen over hans skuldre. Endelig noget der føles godt.
Caleb skubber sig hårdt op i mig imens han giver mig sugemærker, jeg vrider mine bindene hænder, men klager ikke. Da jeg endelig kommer, skriger jeg, Caleb støder sig en sidste gang hårdt op i mig.
---
Jeg vågner op med en pik i mig, "kom så" Caleb kommer hurtigt og fjerner sig så, "jeg tager kort ud, men når jeg kommer tilbage, har du den der på, og du har gjort alt rent," han fjerner sig fra sengen og kaster en tjenestepiges uniform, "forresten skal du med mig ud og flyve på mandag, jeg skal ud og forhandler, så du kan passende tage med som stiverdesen," han smiler og går.
Åh.
Jeg går ud og tager et bad, hvorefter jeg tager uniformen på og går igang med at gøre rent.
Da jeg nogle timer senere er færdig, kigger jeg stolt på mit resultat.
Men Ver… du kunne være en slem pige.
YOU ARE READING
Having Sex With My Brother's Best Friend
RomanceAlle kapitler omhandler sex. Advarsel: Meget sex