Kapitel 5.

6.3K 13 1
                                    

Laver det her til en novelle bog med sex historier 😉

Første novelle

Mine hoffter vugger forsigtigt op og ned af ham. Jeg hader denne for for sex. Den hvor han bare ligge, også tilfredsstiller jeg ham. Det kan være nok nu.

Jeg rejser mig fra ham, han kigger irriteret hen på mig. Jeg griber mine ting og skynder mig ud. Jeg løber ned ad gaden, indtil jeg kommer til huset. Will's hus. Min bros bedste vens hus.

Jeg går ind, Will ligger i sin sofa og sover. Jeg vil overraske ham. Gennem tiderne har Will ønsket at kneppe mig meget, men jeg har altid afvist ham. Nu er det nok. Nu skal der kaldes. Jeg smider mit tøj på gulvet og sætter min mund på hans pikhovede.

Jeg slikker blidt rundingen. "Fuek" mumler han sløvt, jeg lægger min hånd om skafftet, som allerede er hårdt, jeg lader mine mund komme rundt om pikhovedet, "åh baby" han åbner sine øjne, jeg smiler frækt til ham.

"Endelig, skat, endelig. Fuck jeg vil kneppe dig," jeg slikker varsomt hans pik, imens han griber fat i mit hår. Mine hænder køre op og ned op og ned, min mund slikker og nappe, til han kommer.

Nu er det min tur.

Will trækker mig med op i sin seng, han binder mig hårdt fast til den, inden han utålmodigt stikker sin pik op i mig. Han lægger sine hænder på mine hofter og stæder hårdt ind og ud. Da vi kommer sammen, går der ikke længe før han binder mig op, vender mig rundt. Jeg skyder min røv i vejret, han roder lidt rundt, inden jeg mærker en pisk lod min ryg. Han bestier mig bagfra, og støder sig op i min røv. Jeg stønner højt, pisken smælder ned over min ryg, "hold kæft" jeg bider mig hårdt i læben, han griber fat i mine bryster imens han dunker ind og ud af mig. "åh W-" pisken falder igen hen over min ryg, han klemmer hårdt om min højre bryst. "Fuck du er våd. Shit nogle gode patter" han stikker fingre i mig, og rider mig voldsommere. Inden han trækker sig ud, skubber mig ud af sengen, så jeg ryger ned på gulvet. Han kravler ned til mig og pisker mine bryster. "Fuck ja" han sutter hårdt på mine brystvorter, inden han støder ind i min mund, jeg sutter hurtigt. Pikken ryger længere ned, langsomt kan jeg ikke få vejret, men jeg ignorere det og sutter. Imens Will niver mine bryster og så kommer han i min mund. Han kravler ned af mig og slikker min fisse. "Godt" han stønner og flår mig op, "kom" han skubber mig op ad en væg, og stikker pikken i mig igen. Igen. Igen. Min fisse dunker, men jeg vil have mere. Jeg er umættelig.

Will griber hårdt fat i min røv, også kan han ikke mere.


Having Sex With My Brother's Best FriendWhere stories live. Discover now