Sziasztok!A nevem Johanna Baker és 18 éves vagyok,IMÁDOM Shawn Mendes-t és már kb 3 éve kérlelem a szüleim hogy elmehessek egy koncertre de mivel nincs elég pénzünk ezért ez csak egy álom marad ami nem fog teljesülni,hacsak nem kezdek el diákmelózni vagy valamit tenni is azért hogy el juthassak ennek a csodálatos embernek a koncertjére akiért már 14 éves korom óta rajongok.Akkor most egy kicsit a családomról és a barátaimról.Van egy kis öcsikém akit Máténak hívnak és 12 éves.Néha kicsit fel forralja az agyvizem de azért birom a hülye kis fejét.Apámról és anyámról annyit hogy anyám halálos beteg apám meg egy alkoholista.Hát igen nem véletlenül vannak hegnyomaim a kezeimen és a hátamon.De erre vannak a jó barátok akik támogatnak és kihuzznak a depresszió mély börtönéből.Erre egy megfelelő ember Papandonatu Emilie.Nah ő az aki kitart mellettem évek óta,bármi bajom volt vagy éppen akkor amikor apám itta holtig magát mindig befogadott engem és Mátét.Sokszor volt már olyan hogy apám részegen jött haza és muszáj volt Emitől megkérdezzem hogy nem aludhatunk-e náluk.Egyszer sem mondot nemet.Ő rólla még annyit hogy nem szereti annyira Shawn-t sőt mondhatni már utálja,de nem gond mert egyszer Tami segitségével elérjük hogy ő is a Mendesarmy-hoz tartozzon hehe.Jutt eszembe itt van még a drágalátos Veszprémi Tamara.Nah ő róla annyit hogy kezdünk jóba lenni csak keveset beszélünk de ha beszélünk akkor is csak Shawn-ról van szó meg a suliról hogy milyen degenráltakkal szivom a levegőt miközben az iskola padot koptatom.Hát igen ez lennék én a barátaim és a családom.
Hellóka!Ez életem legelső ff-je amit elkezdtem és kiposztoltam wp-re.Igen tudom vannak helyesírási hibáim de nézzétek el hiszen első ff sose sikerül olyan jól.Lehet lesznek értelmetlen mondatok azokért előre is bocsánat,csak kb éjjel kezdek el írni.A borítóm az valami pocsék és csak úgy nagyjából szerkeztettem meg de mivel én ritka szarul szerkeztek ezért ennyit tudtam megcsinálni.
YOU ARE READING
Csak Őt Akarom És Senki Mást
FanfictionCsak felkért táncolni és onnantól megváltozott az életem