A tegnapi napon teljes mértékben megbíztam Shawnban hiszen ő az első ember Emilie után aki tud a multamról.Nem tudom hogy ez a barátság mennyire fog sokáig tartani hiszen az ő élete teljesen más mint az enyém.Én otthon el tudom intézni a dolgaimat,nyugodtan kimehetek az utcára anélkül hogy egy ember kiposztolná hogy hol vagyok,nem álítanak meg egy képre de ha ő kimegy a kisboltig már észreveszik és letámadják.Nem azt mondom hogy ne szeressék őt de mindenkinek megvan a magánélete.Énis letámadtam volna annó' egy évvel ezelőtt de az én szememben ma már teljesen mást jelent a Shawn Mendes név.Nem azért akarok vele barátkozni mert neki az a neve hanem azért hogy ki ő ha nem az ujságírok előtt van.Többször előfordult már az velem hogy megkérdeztem magamtól hogy na vajon akire én akkor annyira felnéztem milyen lehet a való életben a barátai vagy az olyan emberek előtt akik nem ismerik vagy esetleg nem követik a közösségi médián.Mindig is érdekelt hogy ő vajon egy bunkó vagy egy kedves visszahuzódó ember a szerettei előtt.Rájöttem hogy Shawn igazán más oldalát mutatja a rajongóknak mint a barátainak.Nem tudom mennyire nevezhetem magam a barátjának de annyit el tudok mondani hogy Shawn egy nagyon jó hallgatóság nah meg persze kedves odaadó személyiség viszont én láttom rajta hogy teljesen kimerült,hogy már tényleg szünetre van szüksége csak egyszerűen nem akarja a rajongóit cserben hagyni ezért agyon dolgozza magát és ennek az lesz a vége hogy testileg és lelkileg össze fog esni.Ezt én teljes mértékben meg akarom akadályozni.Arra gondoltam hogy ma megnézhetnék vele egy jó filmet mint két barát.Át is mentem de ezzutal kopogtam mert nem szerettem volna hogy megtörténjen ami a multkor.
-Bejöhetek?-kérdeztem az ajtó előtt álva.
-Persze-hallotam meg rekedtes hangját,valószínűleg most kelhetett.Amint beléptem a szobájaba egy átlagos fiú szobával találtam magam szemben.A fal sötétkékre volt festve és volt rajta néhány rajongótól kapott rajz,az ajtótól jobbra pedig fel volt téve egy fekete gitár,az ablak mellet pedig egy íróasztal volt amin akkora rendetlenség volt mintha egy bomba rombant volna füzetek,papirok és persze egy laptop amin egy dal vagy valami iromány lett írva.
-Neharagudj a nagy rendetlenség miatt csak egész éjjel fent voltam mert egy új dalon dolgozok-mondta miközben a tarkóját vakargatta.
-Én összetakarítom a szobádat te menj és fürödj le-mondtam
-Nem,majd én megcsinálom te addig menj és foglald el magad valamivel-mondta majd bement a fürdőszobájába de addig figyelt engem míg ki nem mentem.Egy jó öt perc után vissza osontam és halkan elkezdtem takarítani.A papirokat egy helyre tettem a laptoptját pedig az ágyára helyeztem viszont nem néztem meg hogy mi volt benne az a szöveg mivel nem szeretnék más dolgaihoz nyúlni.Már csak a gitárját akartam el tenni a helyére de annyira magával ragadot hogy leültem a szoba közepére és elkezdtem rajta játszani.Először csak néhanyat pengettem rajta majd egyre jobban beleéltem magam.Észre sem vettem hogy Shawn ott áll a fürdőszoba ajtónál és ugyanúgy figyel engem mint amikor a konyhába főztem.Egy rövid gatyában és egy fehér pólóban volt,a dús göndör hajából egy-egy vizes tincs a szemébe lógot,a gyönyörű ám karikás szemei rajtam és a gitár között cikázot.A fehér póló tökéletesen kiemelte a barna haját,szemét és a biccepszét.Ez a fiú maga a tökéleteség.
-Nagyon ügyesen gitározol,mond csak játszottál már többször is gitáron?-kérdezte miközben leült velem szemben.
-Nem,de a sulinkban volt egy terem ahol nagyon sok hangszer volt de nekem mindig is a gitárt tetszett a legjobban-válaszoltam.Végig simítottam a gitáron majd visszaadtam Shawnak.
-Neharagudj hogy elvettem a gitárod kérdezés nélkül csak annyira magával ragadot hogy-nem tudtam befejezni a mondandómat mert félbeszakított
-Shhh semmi baj-tette a számra a mutatóujját.
-Ohh hát rendben-mosolyogtam zavartan.
-Hűha Johi te aztán ki tettél magadért-nézett körbe a szobájában.
-Dehogy tettem ki magamért,csak kicsit rendbe szedtem a dolgaidat-legyintettem majd beállt köztünk a kínos csend,amit végül Shawn tört meg.
-Megnézünk egy filmet?-vetette fel az ötletet a fiú.
-Persze,eredetileg azért jöttem át hogy megkérdezem tőled-válaszoltam és lehet hogy el is pirultam.Ezt nem szabad.Nem szerethettek bele.Csak fájdalmat okozok neki mint mindenki másnak.-Nézzünk Harry Potert?Garantálom hogy élvezni fogod,hidd el ettől jobb film nincs-ezeket olyan nagy boci szemekkel mondta hogy nem volt választásom.Kb a második évadnál járhatunk amikor Shawn bealudt.Lehámoztam nagy kezeit a karomról majd felszaladtam hogy hozzak neki egy takarót.Mikor betakargattam megfigyeltem közelebbről is az arcvonásait.A délutáni napsütés az arca jobb oldalára sütött ami tökéltesen "megvilágította"(tudjátok van az a glow nevezetű dolog amikor olyan szépen rásüt a nap az arcra és tökéletes lesz,igen tudom,tudok fogalmazni,nézzétek el nekem nagyon rosszul tudok fogalmazni xdd szerk.)a vonásait.A haja rakoncátlanul ált a feje bubján ami valami eszméletlenül jól néz ki rajta,a szemhélya néha-néha megreben de békésen alszik tovább,a dús telt ajkai elnyílnak egymástól.Nem tagadhatom le de abban a percben kívántam az ajkait.Szerettem volna érezni azt a mézédes csókót amit Ő add.Bármennyire is szerettem volna azt a csókót nem tehettem meg.Nem.Nem szeretthetem.Tönkre tenném.Azt meg végképp nem szeretném.
Időközben hazaértek Emiék és arra döntésre jutottam hogy mivel nem szeretném felkölteni Shawnt,fel vinni meg nem tudom kíhúzom az ágyat és lefektettem oda.Miután sikeresen teljesítettem a feladatomat felmentem a Shawn szobájába és el vettem a kedvenc gitárját.Elkapott valamilyen furcsa érzés amikor megpengettem a hangszert.Elkezdtem lassan dúdolni a Where Were You In The Morning-ot.Észre sem vettem hogy Aalyiah az ajtóban támaszkodik engem figyelve.
-Ez amúgy a Mendes familynél egy szokás?-szólaltam meg de erre a lány csak aprót kuncogot és kiment viszont hallotam hogy elkezdet Shawnal beszélgetni.Várjunk csak Shawn nem alszik?Lábujjhegyen oda osontam a lépcsőig és hallgatóztam hogy mit beszélnek.Tudom nem szép dolog de most muszáj megtudnom hogy miről van szó.Kb egy 10 percen át beszélgetek rólam és megtudtam hogy Shawn többet érez irántam barátságnál.Mondjuk én már erre rájöhettem volna hiszen amikor a tónál voltunk kis híján szerelmet valott.Én azthittem hogy csak a szesz beszél belőle de ha ennyire komoly akkor nekem nincs keresni valóm ebben a házban.Halkan felmentem a szobámba és csendben sírni kezdtem.Megfogttam a laptopom kikerestem hogy melyik járat megy legközelebb NY-ba.Találtam egyet ami hajnali 4-kor indul.Bedobáltam néhány cuccot a bőröndbe és vártam hogy mikor tudok elmenni inenn.Éjjel 2-kor csörgött a telóm és egy ismeretlen szám hívott.Felvettem.
-Háló-szóltam a készülékbe cérnavékony hangon.
-Indulj el a repülőtérre most azonnal,New Yorkban várni foglak-mondta és egyből lecsapta a telefonját.Mondanom sem kell hogy mennyire megilyedtem.Feltápászkodtam a földről és hamar felkaptam magamra valamit majd irtam egy rövidke üzenetet Eminek hogy Mátéra élete árán is vigyázon.
Elindultam gyalog az esőben a reptérre.Útközben leintettem egy taxit mert már bőrig áztam.Miután megérkezdtem a reptérre kiszáltam a kocsiból és bementem az épületbe hogy igyak egy forró kávét.Nagyon félek hogy mi lesz New Yorkban és hogy ki volt ez a titokzatos ember.Halihó igen tudom hogy nem volt rész kb két három hete de nagyon sok tanulni valóm volt és még mindig van hiszen hétfőn román félévit irok.Jönnek az ilyen országos felmérők (asszem csak Romaniaban van ilyen)amik nagyon nehezek de szerencsére a jegyek nem kerülnek be a naplóba.Tudom nem hosszú rész de én próbálkoztam.A következő részt még nem tudom mikor fogom hozni de majd kiderűl.
YOU ARE READING
Csak Őt Akarom És Senki Mást
FanfictionCsak felkért táncolni és onnantól megváltozott az életem