two

66 4 3
                                    

Beértünk a plázába és el sem hiszitek hogy kit találtunk ott.Shawn Mendes testvérét Aalyiah Mendes-t.
-JÉZUSOOM EMILIEE OTT VAN AALYIAH-ordítottam a keleténél kicsit hangossabban mert ide figyelt Aalyiah.
-Szia neharagudj kérhetek egy képet?-néztem aranyosan a lányra.
-Szia persze,gyere-ölelt magához majd megcsináltuk a fotót és Aalyiah megszólalt.
-Jé Emilie de rég látalak,hát te hogy hogy itt vagy?-kérdezte a lány.Én meg teljesen lesokkoltam.
-Várjatok,ti ismeritek egymást?!-akadtam ki
-Nem mondtad neki?-nézett szúrós szemmel Aalyiah Emire.
-Nah jó ehhez le kell ülni gyertek menjünk be a Starbucks-ba,én fizzetek-fogta meg a karunkat és bementünk az említet kávézóba.
-Tehát először is honnan ismeritek?Emilie pedig miért mondtad el hogy a kedvenc énekesem testvérével jóba vagy?-bombáztam meg kérdéssekel a két jómadarat.
-Hát az úgy volt hogy tavaly nyáron elmentünk nyaralni és pont ott nyaralt a Mendes család is csak Shawn nélkül mert ő turnézott.Rákerestem Aalyiah-ra mert gondoltam hogy megkérdezzem őt hogy nem csinál neked pár képet Shawn-ról amit majd kinyomtattam volna és oda adtam volna neked a 17-ik születésnapodra,de közölte velem hogy Shawn turnézik.Ezután az is kiderült hogy a szobám pont Aalyiah mellet volt és így minden nap átjártunk egymáshoz és beszélgetünk meg lógtunk,de itt jött a gond mert mi akkor mentünk el amikor Aalyiah-val kezdtünk nagyon jóba lenni ezért megadtuk egymásnak a teló számunkat majd bejelöltük egymást fbn.Azért nem akartam neked erről szólni mert meglepetésnek szántam volna csakhát a sors így hozta.-fejezte be a hosszú monológját.
-Hát igen ez lenne a mi kis történetünk-mosolygot Aalyiah.
-Nagyon haragszol?-emelte rám tekintetét Emi
-Nem de azért elmondthatad volna Shawn teló számát te majom-borzoltam össze a haját.Ezután még beszélgetünk kb 1 órát csakhát Lyiah-nak el kellet mennie.Ezután vettünk még néhány ruhát aztán hazamentünk.
-Huh hallod Emi nem rendelünk pizzát?-kérdeztem meg.
-Rendelhetünk de akkor várjuk meg Mátét míg hazaér.-mondta
-Kajak fel kellene hívjam hogy merre jár mert már 8 óra van de még mindig nincs itt.Bementem a hívólistába és tárcsáztam ezt a jómadarat.
-Nah helló,gyere haza mert rendelünk pizzát és azt mondtam hogy 8-ra legyél itt de még mindig nem vagy itt szóval igyekezz mert kapsz te majom-mondtam neki
-Jójó megyek már-sóhajtot majd letette a telefont.
-Kamaszok-sóhajtottam.
-Öccsém mintha egy 80 éves öregasszonyt hallanék.-tetetett felháborodást.
-Nah helló lányok,megjöttem,rendelünk akkor pizzát?-toppant be Máté az ajtón.
-Ahaa,milyen pizzát rendeljünk?A mozzarelás pizza jó lesz mindenkinek?-kérdezte Emi.
-Nekem jó-mondtam majd felbagyogtam az emeletre mert szükségem volt egy kis egyedülétre.

Ahogy felmentem bezártam magam mögött az ajtót majd elmondtam egy imát édesanyámért.Elővettem a telefonom majd bementem az Instagramnak nevezett alkalmazásba és megnéztem Shawn oldalát aztán rápillantottam a turné dátumokra hogy hátha talán New York közelében lesz koncert és tudok venni jegyet rá.A leggközelebbi az talán az Amsterdam-i helyszín volt.Épp most rakot ki videót Shawn ahol Connor is benne van.Nah jó áljunk meg egy szóra,Connor mióta lett Shawn kamerása?Jah igen nem is említettem Connor-t,ő az egyetlen jófej az osztályból aki bír,kedves,aranyos srác és imádja a kamerás cuccokat.Rá irtam hogy mégis hogy képzeli azt hogy ő nem szól nekem hogy elmegy turnézni a kedvenc énekessemel?Felhívtam Connor-t hogy jól lecseszem.
-CONNOR BRASHIER VEDD FEL AZT A ROHADT FACETIME-OT DE MOST AZONNAL MÍG SZÉPEN MONDOM
-Neked is szia és bocsi most nem tudom felvenni,mi a baj?
-TE HOGY A PICSÁBA NEM SZÓLTÁL HOGY AZ ÉLETEM ÉRTELME KAMERÁSA VAGY?ÉS NEM ÚGY VOLT HOGY TE NYARALNI MÉSZ??
-Hé nyugi van Johi,azért nem mondtam el mert a lelkemre kötötték az IR-ok hogy ne mondjam el senkinek mert akkor engem letámadnak a rajongók hogy küldjek képet Shawn-ról meg csak Shawn miatt fognak "zaklatni",és ezért mondtam azt hogy nyaralni megyek.
-Jaah értem de legalább nekem titokba küldhetnél néhány jó kis fotót Shawnról...ha érted hogy mire gondolok
-Jézus te beteg vagy, jolvan küldök néhányat de azokat nem muatathatod meg senkinek rendben?
-Becsszó nem lesz senkinek se megmutva
-Nagyon szeretlek remélem tudod xdd
-Hát még én nah de küldjed már more
-Jóvan csaje

Ezután a fergeteges beszélgetés után meghallgatam a vagy 3-szor a SM3 albumot és végig ordítottam a számokat.
-JOHANNA BAKER MENDES MOST AZONNAL KAPCSOLD KI A ZENÉT ÉS GYERE LE ZABALNI MERT ITT A PIZZA,DE HA NEKED SHAWN FONTOSSABB AKKOR NYUGODTAN MARADHATSZ LEGALÁBB TÖBB MARAD NEKÜNK-ordította Emi a földszintről mint egy őrült.
-MEGYEK MÁÁÁR-ordítottam vissza elnyujtva az "á" betűt.Lementem majd megvacsoráztunk én meg elmentem zuhanyozni,aztán lefeküdtem aludni.Reggel zuhogot az eső amit én kifejezetten szeretek.Addig amedig Máté és Emi aludtak én elvittem a könyveket a sulihoz és leadtam a takaritónőknek.Arra gondoltam hogy hazafele beugrok a Target-ba és veszek pár dolgot mert gofrit akarok csinálni.Miután bevásároltam hazaballagtam két szatyoral a kezemben vagyis csak akartam mert ahogy kiléptem az ajtón leszakadt a zacskó füle és kishíján az összes cucc kijött belőle.Felkaptam az ölembe és hazáig cipeltem,kicsit se néztek hülyének az emberek áhhh dehoogy.Beléptem az ajtón és egy jól eső nyögés hagyta el a szám.
-Huh bazdmeg végre azthittem megszakadok-morogtam magamban.Nah lássunk hozzá a goffrinak.Előkerestem a goffrisütőt és bedugtam a konektorba.Eddig még nem robbant fel semmi,azta haladok.Mivel lusta voltam itthon csinálni olyan tejes valamit amiből lesz a gofri vettem készen és azt öntöttem bele.Ráhajtottam a tetejét és addig míg sült felvágtam az epret.Miután kész lett a goffri vettem három tányért rátettem az említett ételt és öntöttem rá nutellát majd szortam rá epret.
-Papandonatu és Baker toljátok le a seggetek az asztalhoz mert kész a reggeli-ordítottam.
-Megyünk-mondták egyszerre és lebalagtak a lépcsőn.
-Jó reggelt Csipkerózsikák míg ti aludtatok a koldus már 6-szor megjárta a várost-mondtam majd eléjük helyeztem a reggelit.
-Aaahjj de aranyos vaagy köszii-mondta Emi és nekilátot enni.
-Köszii és jó étvágyat-mondta Máté kómás hanggal.
-Nincsmit nektek is-válaszoltam tömören.
-Nah a mai terv az az lesz hogy össze pakoljuk a cuccainkat,pár dolgot bedobozolunk és feladjuk postán hogy az addig mire mi odaérünk ott legyen-vázolta a tervet Emilie
-Nekem nyóc-mondta Máté
-Okika de te viszed el a postáig a dobozokat mert hogy én nem fogom az is fix.-mondtam ellentmondást nem tűrő hangon.
-Jolvan akkor elviszem én-sóhajtot Emi.Ezután elmosogattam majd neki láttam összecsomagolni.Először a saját bőröndömet pakoltam át mert azóta amióta eljötünk onann nem pakoltam ki csak úgy oda löktem a sarokba.Átrendeztem mindent szépen.Ez igénybe vett 2 órát.Átmentem Mátéhoz abban a reményben hogy ő már kész van de csak a telefonját nyomkodta.
-Héé tedd le a telefonod és kezdjél el pakolni mert nem leszel kész,igyekezz egy-kettő-tapsoltam és elvettem a telefonját.
-Add vissza hogy legalább zenét hallgasak miközben pakolok-ugrált hogy elérje a telefonját
-Jó de ha mégegyszer bejövök és nem lesz bepakolva akkor kapsz egy barackot öcsisajt-fenyegetem de persze csak vicceltem vele
-Jójó értettem mókamester-mondta én meg kimentem és megnéztem hogy hogy áll Emi.
-Hogy állsz?Segítsek?-kérdeztem és benéztem a szobájába.
-Jól már csak pár dolgot kell bepakoljak a dobozok már kész vannak és hamar felviszem a postára,amúgy szoltak a repülőtéről hogy előrébb tették a járatunk és délután 6-kor indul a gép ezért 4-kor már ott kell legyünk szóvaal van kereken 2 óránk hogy kész legyen minden-vázolta az imént említett storyt.
-Azigen akkor én megyek segítek Máténak mert ő még csak most kezdet neki a pakolásnak-mondtam majd visszamentem Mátéhoz és elmondtam neki hogy mi a helyzet.Segítettem az öcsémnek összepakolni majd felöltöztünk egy elviselhető ruhába és elindultunk a reptérre.Nagyon izgultam hiszen most repültem először,viszont boldog is voltam mert magam mögött hagytam a múltam.









Sziasztok!Ti mit szoltok milyen lett az új dal?Mert nekem kifejezetten tetszik.Igaz nem én voltam az egyedüli ember aki 7-kor felkelt csak azért is hogy lássa élőben?Azért keltem 7-kor mert Romániában élek és hát időeltolódás hehe.Próbálok minden nap kitenni egy részt de ha nem sikerül akkor arról mindenképp értesítelek titeket.Írjátok le hogy mit gondoltok az új dalról!💕

Csak Őt Akarom És Senki MástWhere stories live. Discover now