Annyit szenvedtem a szüleim miatt pontossabban apám miatt,agyonvert ha kicsit később jöttem haza Emilietől vagy Connor-tól mert ő hozzá is sokat jártam,volt amikor véressre vert és azok a nyomok egy életen keresztül kísérni fognak az emlékekkel együtt.De pont azért megyünk el New York-ba hogy hátrahadjuk a rossz emlékeket és egy új és jobb életet kezdjünk legalábbis remélem hogy jobb lesz.Megérkeztünk a reptérre majd egy hosszas 2 óra várakozás után felszáltunk a gépre.Elfoglaltam az ablak melleti ülést és mellém pedig Máté és Emilie ült,igen nagy géppel mentünk amin ilyen 3 személyes ülések vannak.Az út oda kb 5-6 óra volt.El tudtuk ütni az időt mert én filmeztem vagy olvastam,Máté zenét hallgatot vagy videót nézett,Emi pedig sorozatot nézett.Amikor leszáltunk a gépről látni lehetett a sok híres nevezzetességet,a hatalmas felhőkarcolókat,a márkásabbnál márkásabb boltok plakátjait,a felnőteket akik épp most vezetnek haza a munkából vagy éppen hogy odatartanak,a tiniket akik lógnak csak azért hogy megörökítsék hogy ők iskolaidőben 0:00-kor fent vannak és még sok minden mást.
Átvetük a tulajdonostól a lakást majd ki is fizzetük aztán bementünk a az új othonunkba.Nem is említettem sajnos nem tudtuk azt a lakást megvenni amelyiket szerettük volna ezért találtunk New York-tól kb 1 km-re egy nyugodtabb részt ahol egy ugyanolyan házat vettünk meg.
-Huuh alig vártam már erre a pillanatra végre egy új ház,egy új város és egy új élet-mondtam miközben jobban szemügyre vettem a lakást.
-Nah akkor gyertek nézzük meg milyen szobák vannak fent az emeleten-szólt Emi.Felmentünk és én egyből lecsaptam az erkélyes szobára.Ahogy benyitottam egy hatalmas francia ágy fogadott az ágytól balra volt egy íróasztal,aztán ha jobbra fordultam volt ott egy ajtó ami igazából nem tudtam hogy hova vezet de amikor kinyitottam akkor azthittem leesik az álam.Egy óriási "gardróbbos"szobával találtam magam szemben.Amolyan "hát nekem nem lesz annyi ruhám hogy megtöltsem ezt az egészet"nézzésel zártam vissza az ajtót majd tekintettem az erkélyen akadt meg.Nagyon jó helyen volt hiszen alig lehet látni hogy hol van az "erkélyajtó" és így ha magányra van szükségem jobban elbujhatok,ahogy kiléptem egyből a városra nézett az erkély.Hihetetlenül gyönyörű látvány.Annyira szerencsésnek érzem magam hogy ezt megtehetem,ha nekem valaki azt mondja kb 2 héttel ezelőtt hogy New York-ban egy luxus villába fogok lakni akkor szembe röhögtem volna.Végeztem a bőröndöm kipakolásával és hát abban a nagy gardróban az én pár kis ruhám édes kevés volt, még a negyede sem telt meg a szekrénynek.
~1 évvel késsőbb~
Kicsit rólam hogy mi történt az elmúlt időben. Sikeressen leéretségiztem,ezaz végre vége ennek a kurva sok tanulásnak.Jelenleg divat tervező vagyok a Calvin Klein cégnél.Nah és vége lett a Mendesarmy-s korszakomnak,de azért még szeretem Shawnt csak nem követem már minden platformon és nem őrülök meg ha valamit kiposztol.Ennek a legjobban Emilie örült mert már olyan szinten elegge lett Shawnból hogy amikor elkezdtem bömböltetni a zenét akkor megfogta a boxám és elvette tőlem.Hát igen,nem szerette Mendest világ életében.Kint ülök a hintában és tervezgetem a nyári ruhákat.Ideje volt már elkezdenem mert júliús van és még egy darab fürdőruhát sem ötleteltem ki.Éppen amikor kész lettem egy topp-al Emi jött ki a kertben és ült mellém majd megszólalt.
-Mi lenne ha vissza menénk Torontóba Aalyiahoz?Úgyis otthol van és segíthetnénk neki a háztartásban mert a szülei elmentek valami üzleti útra a drága testvére akinek a nevét se vagyok hajlandó kimondani pedig fesztiválozik.-mondta majd kivette a kezemből a telefonomat.
-Hát jó legyen nem bánom,de mivan ha apám tudomást szerez róla hogy Torontóban vagyok?Ha megtudja akkor elráncigál hazáig és el fog verni engemet és Mátét is.-mondtam.
-Nyugodj meg Aalyiahéknál annyira nagy a biztonság.Hát gondolj bele ott lakik ő és igen még mindig nem fogom kimondani a nevét szerinted hányan akarnak rátörni az életére?Hányan akartak már elmenni hozzá és zaklatni csak azért is hogy legyen egy képük?Vagy hányan elakarták árulni hogy ő hol lakik?Sokan és nem vesznek olyan házat ami nem biztonságos.-mondta már-már idegesen.
-Jólvan értettem.Hány napra megyünk?-sóhajtottam egy nagyot.
-Egy hét-mondta tömören
-Okay akkor szolj Máténak és kezdjetek el pakolni mert holnapra foglalok jegyet-mondtam majd elkezdtem böngészni hogy mikor indul járat Torontóba.Sikeresen találtam egyet ami reggel 9-kor indul.Kifizettem a jegyeinket majd bementem énis a házba hogy pakoljak.Kb este 11-kor fejeztem be a pakolást.Ezután letusoltam majd lefeküdtem aludni.Reggel az ébresztőórám hangos csipogására keltem.Amint megpillantottam az órát elkezdtem szaladni mint egy őrült hiszen késésben vagyunk.
-Mátéé és Emiliee keljetek fel mert le fogjuk késni a repülőt-ordítottam miközben felkaptam magamra egy rövidnadrágot és egy polót,majd felhúztam az conversem.Neki áltam hamar reggelit csinálni.Amikor kész lett nem volt időm teríteni ezért csak három vilát tettem a tojásrántottába majd elfeleztem és belapátoltam a számba.Bementem megnézni hogy készülődnek-e már.Miután megreggeliztünk rohantunk a reptérre majd átvettük a jegyeinket és felszáltunk a gépre.Nem akarlak titeket untatni hogy milyen volt az út ezért csak röviden annyit filmeztünk.Megérkeztünk a Mendes rezidenciához és Aalyiah épp most tesékelt be egy 20-as éveiben járó férfit a házba.
-Emilie az ott ki?-mutattam a férfira
-Nem tudom de ez nem az apukája-mondta majd elkezdtünk sétálni az ajtó felé.Illedelmesen bekopoktunk és Aalyiah nyitott ajtót.
-Sziaasztook tudtam hogy jösztök már annyira vártalak titeket,gyertek be majd Shawn behozza a cuccaitokat-mondta majd bementünk a lakásba ami igen tágas volt.Nah várjunk csak Shawn?Ennyire megváltozott egy év alatt?Hát ezek szerint igen.
-Szia Shawn Mendes-nyújtotta a kezét Shawn
-Hali Johanna Baker-fogtam vele kezet majd sorra mindenki bemutatkozot aztán Shawn kiment a bőröndjeinkért.Nem akartam hogy egyedül kínlódjon ezért kimentem segíteni neki.
-Hadd segítsek egy kicsit-mondtam majd kiemletem a bőröndöm.
-Oh köszönöm,tudod nagyon fáradt vagyok hiszen most jöttem haza Magyarországról és az út oda kb 12 óra volt ha nem több-mondta és én kicsit jobban megfigyeltem a megviselt arcát amin tényleg látszott a fáratság.
-Értem teljesen lefárasztanak ezek a koncertek,gondolom most hazajöttél kicsit pihenni-mondtam miközben rakosgattam a táskám.Majd ezután a kis beszédünk után bevitünk minden cuccot.Kipakoltunk majd Aalyiah megmutatta a vendégszobákat.Miután kipakoltam lementem megnézni hogy mit csinálnak a többiek és hogy megkérdezzem hogy mit főzzek.
-Mit csináljak vacsorára mit szeretnétek hogy készítsek?-kérdeztem meg a tvt bámuló "gyerekeket" akik teljes beleélésel nézték a Transformerst.
-Mátét még megértem hogy mesét néz de hogy ti is az már elég fura,komolyan mintha egy 5 éves kiscsoportot látnák-mondtam miközben a fejemet fogtam
-Naah ünneprontó vagy,amúgy meg csinálj milánóit-mondta Emi rám sem emelve a tekintetét.
-Oké szóval akkor mindenkinek megfelel a milánói?-kérdeztem
-Igen-mondták egyszerre de Shawn megszólalt.
-Ne fáradj rendeljünk valamit-szólalt meg
-Nem érdemes vitába szálni vele ha főzésről van szó mert ő úgyis főzni fog-mondta Emi
-Nah szóval akkor igen mindenkinek jó lesz-mondtam majd bementem a konyhába és elkezdtem keresgélni az alapanyagokat.Sikeresen megtaláltam mindent és neki kezdtem a milánoinak.Amikor már kész voltam hátrafordultam hogy kiszedjem a tányérokat megláttam hogy Shawn ott áll a karjával támaszkodik a falnak és figyel.
-Te jó ég nagyon megijesztettél-mondtam majd a szivemre tettem a kezem.
-Pedig nem ált szándékomban,nagyon ügyesen főzöl a konyhában-mondta fülig érő mosolyal.
-Hát köszönöm-mondtam bizonytalanul aztán kivettem a tányérokat el elkezdtem megteríteni az asztalt.
-Gyertek enni kész a kaja-szóltam majd mint az őrültek elkezdtek futni az asztalhoz.A vacsora közben annyit nevetem hogy az valami hihetetlen,szerintem még ennyit nem nem röhögtem egy vacsora közben.A vacsi után elmosogatam aztán letusoltam és lefeküdtem aludni.Hellóka!Itt lennék a harmadik résszel,remelém hogy tetszik és tudom,tudom gondolom hogy már nagyon unjátok ezeket az unalmas részeket de mostmár végre találkozot a két főszereplő egymással.Lehet hogy holnap nem lesz rész mert ma megyek lakadalomba de ha nem lesz akkor tudjátok hogy miért van.Meghát hétfőtöl megkezdődik a suli jönnek a félévi dolgozatok meg a sok tanulás de igérem hogy hétvégen hozok részt.Tudom hogy megígértem hogy mindennap hozok részt csak hát nem számoltam azzal a tényel hogy suli időben nehezebb irni.Köszönöm hogyha elolvastad a storym!💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Csak Őt Akarom És Senki Mást
Hayran KurguCsak felkért táncolni és onnantól megváltozott az életem