seven

40 3 3
                                    

Egyik délután épp főztem mikor Emit hallotam beesni az ajtón.
-Cső megjöttem mi jót főzöl?-vette le kabátját és tette fel a fogasra
-Spenótot mert fő az egészséges életmód-mondtam
-Nah ne basszál ki velem nagyon jól tudod hogy rühellem a spenótot mint a kurva életet-kezdet ideges lenni de közelebb jött a tűzhelyhez és látta hogy krumplipaprikást főzök neki ami a kedvenc étele.
-Látnod kellet volna az arcod-röhögtem rajta
-Nagyon köcsög vagy de amúgy köszi ez a kedvenc kajám-mondta majd felment a szobájába.Mikor kész lettem a főztömmel lehívtam Emit enni.
-Emilie,Emilieee jézus isteen-kezdtem el pánikolni
-Mi a hódkoros faszom van már-jött le az emeletről.
-Hol van Máte?Elrabolták?Beattad egy árvaházba?Igaz nem mert ha igen akkor lefejezlek-bombáztam meg kérdéseimel.
-Maradjál már nyugton,Torontóban maradt mert annyira jól érezte magát Aalyiah szüleivel akik rá egy napra jöttek haza mikor te elmentél,Máté megkért arra hogy maradhasson ott én meg igent mondtam hiszen nem idegenekkel van egy házban-mesélte miközben kétpofára tömte a kaját.
-Jólvan rendben de haza kell majd jönnie egyszer-mondtam majd felmentem filmet és néztem.Este lefeküdtem majd álomba merültem.

 A reggelem átlagosan telt el felkeltem kajáltam,fogat mostam majd leültem a kanapéra mikor kaptam egy üzenetet drága Tamarától.Nah elképzelhetitek hogy bepánikoltam.Rögtön a hívás gombra mentem,röpke 2 perc allatt felvette.

-Halihóó-szóltam bele a készülékbe.
-Sziaa-válaszolt-Először is van egy nagyon rossz hírem ami remélem nem igaz mert akkor megfogom a kést és leszúrom magam(hehe nem vagyok normális xdd szerk.)
-Mii?Mi az most mondjad-követeltem
-Szóval ma reggel láttam egy olyan posztot hogy Shawn visszavonúlt és nem fog már kiadni dalokat egy bizonyos személy miatt,aki még nem tudom ki az de ha megtudom felakasztom majd lenyomok a torkán egy fakanalat-pirosodot be a feje és már ott volt hogy bele üssön egyet a falba.Gondolkodtam és arra jutottam hogy felhívom Shawnt hogy mégis mi ez,egy rossz pletyka vagy tényleg igaz és hogy ki az a bizonyos személy aki miatt abba hagyta az álma munkáját.
-Tami én most le teszlek mert hív Emi-hazudtam de túlságosan is érdekelt Shawn.
-Oki majd még hívj,sziaa-búcsuzott el.Emilie szobája felé vettem az irányt és berontottam hozzá.
-Emi azt hiszem hogy most nagy bajban vagyok-mondtam
-Miért mi történt?-nézett rám ijedt arcal.
-Hát most mondta Tami hogy Mendes-azért mondom így mert nem szereti Emi hogyha azt mondom hogy Shawn-abbahagyja az éneklést egy bizonyos személy miatt,aki lehet hogy én vagyok-mondtam szomorúan majd a szememből egy könnycsepp kigördült.
-Héhéhé nem sirunk,minden rendben lesz felhívom Aalyiahát és megbeszélem vele hogy mégis mi a baja a bátyjának oké?-fogta meg a kezem és máris indította a videochatet.Kimentem a képből mert nem szerettem volna ha miattam agódna Lyiah.
                 
                     Videochat

-Sziaa,na mizu?Megtaláltátok Johannat?Semmi baja nem esett igaz?-szólalt meg a kanadai lány
-Hellóka,megtaláltuk és történt vele egy eléggé megrázó dolog-válaszolt a barátnőm és direkt nem említette hogy mellete vagyok hiszen ismer és nagyon jól tudja hogy nem szerettem
magam sajnáltatni.
-Ahj istenem mi lett vele?Tudtam hogy nem szabadot volna elhivjalak titeket másképp Johannának nem esik baja-pánikolt be a lány.
-Lyiah nyugodj meg ez nem a te hibád 
-Nagyon nagy baja lett?Megsérült?Csináltak vele valamit?-árasztotta el kérdéssekkel Emit Aalyiah.
-Liyah ezt inkább majd ha találkozunk mert ez nem telefon téma -válaszolt
-Jolvan rendben megértettem-hajtotta le a fejét.
-Nah de amiért felhívtalak az az hogy reggel az egyik barátom Tami felhívott hogy a kedves bátyjád abba hagyja a nagy dalos pacsirtáskodást valaki miatt igaz ez?-kérdezte Emi
-Nem tudom hogy elmondjam-e neked-vakarta a fejét a lány
-Elmondhatod nyugodtan-bíztatta
-Hát jó de ne add tovább senkinek mert erről csak te tudsz legelsőként remélem bízhatok benned-sóhajtott egy nagyot
-Bízhatsz bennem de kinyögöd még ma?-röhögöt Emilie
-Igen,nah szóval az egész akkor kezdődöt mikor Johanna elment,aztán amikor vissza mentél New Yorkba elkezdődöt Shawnál egy mély depresszió ami még mindig tart és az a baj hogy egyre "erősödik" mert már kb 2 napja nem jött ki a szobájábol,a gitárját pengeti és csak bámulja a falat éjjel pedig néha-néha felkel és keservesen elkezd zokogni nyugtatót szoktam neki ilyenkor adni de van amikor az sem segít rajta,Andrew nem tudja hogy mit csináljon hiszen ha Shawn nem fog egy héten belül úgymond felépülni akkor a turnénak annyi és valószínüleg a karrierjének is annyi.-fejezte be a monológját.      Mindeközben észre sem vettem de a párna amit magamhoz szorítottam teljesen elázott sós könnyeimtől.
-Értem de nem tudod véletlenül vagy nem is sejted hogy ki lehet az a titokzatos valaki?-kérdezte Emi de ő maga is tudta hogy az én vagyok.
-De sajnos tudom hogy ki az-hajtotta le a fejét
-Na ki?-kérdezte Emilie színészien.Komolyan elmehetne már egy színésznek annyira jól csinálja.
-Johanna és talán ő tudna csak segíteni rajta ha újra visszajönne mert Shawn teljesen bele van esve és valamiért azt hiszem hogy azért ment el ő mert meghallota a beszélgetésünket aznap este-mondta már-már a sírástól remegő hangon a lány
-Egyet kérek tőled Emi csak egyetlen egy dolgot,hozd vissza Johannát Torontóba mert így Shawnak tönkre fog menni az élete-kérlelte Emit Aalyiah.
-Jó rendben megpróbálok beszélni vele de most ő is nagyon kivan a történtek miatt-mondta egy sóhaj kíséretében a barátnőm.
-Igazán hálás vagyok ezért még jövök neked egyel-mondta majd letörölte a könnycseppeket az arcáról.
-Viszont én megyek és még hívlak hogy mizu-mondta Emilie
-Okay helló-integetett a kamerába majd Emi is visszaintegetett és lezárta a hívást.
                   Videochat vége

Ilyenkor jön rá az ember hogy mennyire jó hogy van egy barátod akiben teljes mértékben megbízol akinek bármilyen problémádat elmondhatod és ő végig hallgat,aki ott van bármi történjen veled meleted marad.Az Isten megáldot egy barátal aminek kimondhatotlanul örülök.

A beszélgetés után nem tudtam megszólalni hiszen annyira sok hatás allatt voltam hogy az nem emberi.
Állandóan az a mondat járt a fejemben hogy:"éjjel pedig néha-néha felkel és keservesen elkezd zokogni" nagyon fáj tudni azt hogy ezért IS én vagyok a hibás.Miattam szenved egy ember aki rohadtúl nem érdemelne meg ezt.



















Remélem tetszett ez a rész is.Nagyon régen volt rész tudom neharagudjatok.😅❤

Csak Őt Akarom És Senki MástWhere stories live. Discover now