Jelenleg délután 3 óra van ami azt jelenti hogy éppen kiszabadultam a börtönből.Jah igen nem is mondtam 12-es vagyok tehát nemsokára éretségiznem kell,amit egyeltalán nem várok hiszen hogy rendessen fel tudjak készülni rá el kell "hanyagoljam" Mátét,megkérdezzem Emiliet hogy az éretségis időszakban aludhatunk Mátéval náluk.Miközben ezeken gondolkoztam észre sem vettem hogy megérkeztem az othonomhoz.Legelső dolgom az hogy megnézzem hogy hogy van az anyám.Ahogy beléptem a szobájaba megállt a szivem.A lelegztető gépet apám most csatolta le anyámról.
-Te mégis mi a jó francot csinálsz?!-ordítottam torkom szakadtából.
-Neked ehhez semmi közöd takarodj!Anyád halott már ugyis mindegy mit csinálunk vele.-ordított velem és ahogy kimondta hogy anyám hallot a szívem ketté szakadt.A mellkasom szétszakad de nem tudtam kiadni egy hangot sem.Minden gondolkodás nélkül megfogtam a bőröndöm és amennyi ruhámat csak betudtam tenni be löktem majd fogtam még egy kissebb bőröndöt és bele dobáltam Maté ruháit is.Átfutottam a konyhába.
-Máté kérlek gyorsan fogd a kedvenc dolgaidat és a munkafüzeteidet meg amit szeretnél mert elmegyünk inenn.-mondtam a sírástól remegő hangon.Nem szolt semmit csak felmarkolt néhány dolgot és rohant ki az utcára.Hamar elő kerestem a kis cukorkás dobozom majd kivettem belőle a pénzem amit azért tettem félre hogyha anya egyszer meghal akkor én és Máté megtudjunk élni belőle valameddig.Kb 30.000 dollár volt benne.Felkaptam a két bőröndöt majd a sulis táskám és rohantam Máte után.Utközben felhívtam Emit hogy aludhatunk náluk.Megérkezdtünk Emiék és ahogy megláttam elsápadtam.A sirástól vörös volt a szeme és reszketett.Soha nem láttam sirni ezelőtt.
-Jézusom Emilie mi a baj?-futottam oda hozzá.Ő csak intett hogy menjünk be és majd ott mindent elmesél.Besétáltam a házukba és nem találtam itthon a szüleit ami nagyon ritka mert általában otthon szoktak lenni.
-Hol vannak a szüleid?-tettem fel a kérdést.
-El-el-elköltöztek és ithagytak engem egyedül.-tört ki belőle a keservess síràs.
-Kérlek Emilie ne sírj én itt leszek neked és Máté is,és ha szeretnéd akkor itt alszok veled holnap is és szervezünk egy jó kis pizsipartit,meghát mi is egyedül fogunk élni Mátéval mert,mert anya-tartottam egy kis szünetett-meghalt.-mondtam ki a fájó igazságot,majd egy könnycsepp gördült le az arcomon.
-Hogy micsodaa?!Jézusom annyira sajnáljak titeket-szorított magához engem és Mátét.Ezután Mátét lefektetük aludni majd átmentünk Emi szobájába és hajnali 2-ig lelkiztünk és kibeszéltük a gondjainkat.Reggel madárcsicsergésre keltem és kimásztam a papírzsebkendők nagy kupacából ami még este maradt az ágyon.Kisétáltam az erkélyre,a reggeli gyenge szellő belekapot a hajamba.Kihoztam a telefonom és elindítottam a WWYITM-ot,annyira belemerültem a zenébe hogy észre sem vettem de a könnycseppektől ázott az arcom.Nagyon fájt hogy az anyám már nincs életben.Itthagyot egy 12 éves kamasszal aki még csak most fog felcseperedni.Azon a reggelen megfogadtam hogy Mátét megfogom védeni mindentől és szeretnék úgy bánni vele mintha az anya lennék.Nehéz feladat de igyekszem vele megbirkózni.Vissza mentem a szobába ahol Emi már a telefonját nyomkodta.
-Jó reggelt-köszöntöttem.
-Neked is-mondta rekedtesen hangon.
-Figyelj Emi nem akarok a terhedre lenni ezért már ma este elmegyünk Mátéval-mondtam miközben az ujjaim tördeltem.
-Jaj Johi kérlek ne butáskodj már,nyugodtan maradjatok és együtt megoldunk mindent.Oké?-fogta meg a kezem és letörölte a könnycsepet az arcomról.
-Oké-mosolyogtam erőtlenül.Bementem Mátéhoz aki még békessen aludt pedig már 10 óra.
-Hé hétalvó ideje felkelni-nyomtam egy puszit az arcára.
-Jó megyek, mi lesz a reggeli?-kérdezte
-Rántotta megfelel az úrnak?-kérdeztem viccesen.
-Igeeen-kiáltotta.Ezután lementem és elkezdtem csinálni a reggelit.Emilie épp akkor jött le az emeletről amikor elővettem a tojásokat a hűtőből,hozta magával a laptopját.
-Figyelj Johi mi lenne ha itt hagynánk mindent és kiköltöznénk New York-ba?
-Emi ezt te se gondoltad komolyan?Honann lenne annyi pénzünk meghát az iskola Máté is csak 12 éves meg-nem tudtam befejezni a mondatot mert félbeszakított.mert félbeszakított.
-Először is pénzünk lesz mert hát apám az egyik cégét rám hagyta meghát amúgy is már leéretségiztem másodszor pedig New York-ba jobbak az iskolák tehát több esélyed van egy jobb egyetemre vagy állásra harmadszor Máté is sokkal több mindent megtanulhatna mint ebbe az iskolába és többet fejlődhetne.Én azt mondom hadjuk itt ezt az elbaszot életet és kezdjünk egy jobbat.
-Hááát rendben legyen,kb mennyi pénzünk van összesen?-kérdeztem
-Apa ithagyta még a nagyim örökségét szóval 2 milló dollár,elég lesz?
-Azta kurva,hogyne lenne elég nekem meg van 300.000 dollárom szóval én fizettem hármunknak a repülőgepet a többit meg majd rendezzük.
-Rendben akkor holnap add le a könyveid meg a Máté könyveit a suliba és hétfőn hajnali 4-kor indulunk.Ekkor lejött Máté az emeletről.
-Van egy kis mondanivalónk Emivel.
-Rendben és mi lenne az?
-Hát hogyis mondjam ki költözünk New York-ba és jösz velünk te is, új iskolába fogsz járni új haverjaid lesznek és sokat lóghatok New York legmenőbb utcáin,mit szólsz?-kèrdeztem félve.
-Várj jol hallotam?New York City? Az a New York amiről már nem tudom hány éve álmodozom?-akadt ki de persze pozitívan (ha van ilyen szerk.xd)
-Igen örülsz?-kérdezte Emi
-Mindennél jobban,szeretlek titeket-mondta majd megölelt.Közben kész lett a rántotta és vágtam fel hozzá mindenféle dolgot.Miközben én csináltam reggelit ordítottam a Mercy-t.
-Hát ez őrült-sugta oda Emi Máténak
-Hát én már hozzászoktam-kuncogot Máté
-Hé van ám füllem és még hallok vele.
-Jóvan moreeh-mondták egyszerre.Megterítettem az asztalt majd leültem énis.A reggeli jó hangulatban telt míg Máté fel nem tette AZT a kérdést.
-Johi akkor anya most meghalt?
-Öhm hát igen de tudni lehetett már hogy előbb utóbb meghal hiszen nagyon beteg volt már évek óta,nah de ne ezzen rágodjunk mert ez már a multé.Gondolkozzunk azon hogy milyen lakást vegyünk New York-ban.Mit szolnátok ha egy kertest házat venénk nem mesze a közpöntól (ahol vannak a plázák az étermek meg ilyen faszsagok xdd)?-dobtam fel az ötletet.
-Szerintem jó ötlet de azért közel legyen a sulihoz is.-szólalt meg Máté.
-Nah és te Emi mit szólsz?-kérdeztem.
-Szerintem is jó ötlet nézzéték már ki is néztem ezt a lakást.Ez jó lesz?-mutatta a laptopját amin egy luxusvilla volt rajta és ahogy megláttam leesett az állam.
-Azta rohadt-mondtuk egyszerre Mátéval.
-Ezt egy igennek veszem.-mosolygott.Miközben nézegeték a lakást én elmosogattam.
-Nah gyermekeim az Úrban mit szolnátok ahhoz hogy ha elmennénk a közeli állatkertbe?-kérdeztem meg.
-Hááát tudod én azt gondoltam hogy elmegyek a barátaimmal egy ilyen búcsú délutánt tartani.Jutt eszembe nem tudnátok adni 20 dollárt?Mert megyünk meginni valamit.-kérdezte Máté.
-Rendben adok de 8-ra itthon legyél oké?-adtam a kezébe a pénzt.
-Rendben akkor én hamar megyek felöltözök és megyek.
-Oké-mondtam majd oda fordultam Emihez aki a változatoság kedvéért a macbook-ját böngészte.
-Hallod Emi akkor elmegyünk ketten az állatkertbe vagy megyünk valahova máshova?-kérdeztem de még mindig nem válaszolt.
-Emilieee mit nézzel annyira azon a gépen?-mondtam majd közelebb mentem a géphez.
-Jaah semmi különöst csak öhm néztem hogy milyen bútorokat vegyünk az új lakásba-csapta le a laptopot majd zavartan a tarkóját vakarta.
-Öhm oké akkor megyünk venni ruhákat a plázába?-kérdeztem
-Ahaaa ugyis alig van ruhám meg hát te is kifogyóban vagy.
-Jaja nah de menjünk-mondtam majd felmentem és felvettem egy lenge H&M-es ruhát magamra majd felhúztam a sárga Convers-em.Nah és itt jöhet a kérdés hogy ha olyan szegények voltunk honnan van nekem H&M-es ruhám és Convers-em.Egyszerű,megdolgoztam érte úgy hogy kimentem tavaly nyáron Németországba és dolgoztam mint egy őrült,és azt a pénzt amit kerestem azt elköltöttem néhány dologra.Itt biztos felmerült benned a kérdés hogy hogyan jutottam el én Kanadából Németországba?Hát úgy hogy volt egy nagyon jó barátom akinek a testvére egy repülőtéren dolgozott és segített nekem abban hogy kijussak Németországba.Hát igen nem is említettem de Kanadában élek azon belül pedig Toronto "szélén".Hali emberek!
Itt van az első rész!Remélem hogy tetszik nektek.A következő részben már elkezdődnek az "érdekesebb"események.Lehet hogy találkozik Emilie és Johanna a Mendes család egyik tagjával?Ezt majd a következő részben láthatjátok!Jah és köszönöm annak aki nyom egy voteot a nyomi kis történetemre💕
YOU ARE READING
Csak Őt Akarom És Senki Mást
FanfictionCsak felkért táncolni és onnantól megváltozott az életem