"Aki kívülről lát,talán azt gondolja megszállott vagyok.Őrültnek hisz amiért ilyen szinten rajongok egy énekesért.Nem érti,hogy hogyan szerethetek ennyire egy olyan embert,akivel sosem vagy csak koncerten fogok valaha találkozni.Azt nem látja,mi minden van mindez rajongás mögött.Szerinte ez valami tömeg dolog,mert most ő a felkapott,híres.Csak azért szeretem,mert jól néz ki,mert fiatal.Azt mondja,egy kis idő múlva úgyis elfelejtem a népszerűség egyszer el fog szállni,a szeretetem meg vele szál majd.Hah.Tényleg?
Ember,voltál már ténylegesen a padlón?Érezted már úgy,hogy senkid sincs?Senki nincs melleted,aki támogatna?Éreztél már keserves kétségbeesettséget?Érezted már úgy,hogy rajtad már senki sem segíthet?Én igen.Nem kívánom neked.És az egyetlen ember,aki felkapart a padlóról,ő volt.Shawn Peter Raul Mendes.A mosolyával,a szavaival meggyőzött,hogy minden rendben lesz,és bármi is történik,ő itt lesz nekem.Azt kérdezed,mégis hogyan lesz itt,amikor hosszú kilóméterek választanak el tőle?Egyszerű.A szívemben van.Az elmémben.A mozdulataimban.A mosolyomban.Nem mondom,hogy nem szokott mardosni a távolság.Nem mondom,mert hazudnék.De hogyan tudnám elfelejteni azt az embert,akitől ennyi mindent kaptam?Aki szebbé teszi a napjaimat?Aki amellet,hogy a hangjával elvarázsol nap mint nap,őszinteségével,kedvességével,jószívűségével már-már a példaképemmé vált?!És lehet.Lehet,hogy életemben nem fogok vele találkozni.És tudom,hogy sosem fogja tudni a nevem.Mégis örök hálával tartozom neki,amiért szebbé és jobbá teszi az életem,és azok után,amit ő értem tett,az a minimum,hogy mellette álok és támogatom mindenben.Nem várom el,hogy ezt megértsd.Ezt csak egy igazi Mendesarmy értheti meg.És ebbe a közösségbe tartozni a legjobb érzés a világon."Nem rész de ez a szöveg nagyon megtetszett és gondoltam kirakom hiszen ez gyönyörű és igaz.Fontos tudni hogy ezt a szöveget NEM én irtam.Visszatérve amikor ezt elolvasom akkor mindig eszembe jut hogy Shawn milyen tehetséges és nem hiába mondták azt páran hogy neki nagyon rendes rajongói vannak(khmmm semmi ego nah xdd).Nincs is mit hozzá szólnom ehhez csak annyit hogy nagyon igaz és cseszetűl jó ennek a csapatnak a tagja lenni :)
Legyen szép napotok,estétek hamarosan jövök egy újabb résszel!
ESTÁS LEYENDO
Csak Őt Akarom És Senki Mást
FanficCsak felkért táncolni és onnantól megváltozott az életem