(könyv 1) 2.fejezet

502 26 2
                                    

Lucinda és Nick Fury már lassan 20 perce, hogy kocsival járják Manhattan utcáit. Lucinda Mikor találkozott elösszőr megvolt szemelve, mert nem tudta,hogy most pontosan hová is viszik.
- Félsz?- kérdezte az anyós ülésen ülő hölgy akit Maria-nak hívtak.
Lucinda bologatott kérdésére, Maria ügynök kuncogott.
- Nyugi, nem fogunk semmi rosszat tenni veled. Csak egy biztos helyre rakunk. Olyan helyre ahol hozzád hasonlóak is vannak.
- Olyan tinik mint én?- kérdezte Lucinda
- Nem igazán - jelentette ki Fury- ők már felnőttek, de hidd el sokat fogsz tőlük tanulni. Igérem.
Lucinda sohajtott egy nagyot majd kibámult az ablakon.
- Hány éves is vagy?- Kérdezte Maria
- 16 de Júniusban töltöm a 17-et- válaszolt öszintén
- Azta - dömbett meg Maria - Azt ajánlóm, hogy élvezd ki ezeket az évek amíg tartanak- nezett hátra mosolyogva a lányra
Lu visszamosolygott és valami olyasmit válaszolt vissza, hogy "úgy lesz".

***
Még 15 perc autókázás után végre megérekzdtek célpontjukhoz ; a Bosszúálló toronyhoz.
Lucindának tátva maradt szája mikor kiszállt a kocsiból. Szóval a Bosszúállók lesznek azok akik megtanítják őt mindenféle trükkökre az erejével kapcsolatban. Lucinda végigmerte szemeivel a tornyot. Jó magas volt. Szinte alig látta a tetejét.
- Hé!- Kiabált neki Fury a bejárati ajtóból. Feltehetőleg olyan sokáig bámulta, hogy észre sem vette,hogy a ferfi már az ajtóban várja.
- Jövők! - mondta és csomagjaival együtt rohant hozzá.

***
- Csak viselkedj természetesen - kezdte a felszemű miközben a lifttel tartottak felfelé.
- Hát, nem tudom, hogy mi számít annak... hiszen ők mentették meg a várost 3 évvel ez elött!- mondta Lucinda miközben szive egyre hevesebben vert.
- Ahogyan mondtam, természetesen. Nem kell túlizgulnok.
És ezzel meg is érkezdtek a szintre ahol a többi Bosszúálló összegyűlt. Lucinda már hallodta a hangjukat.
-Ez nem halandzsa!-mondta a Tony Stark az az Vasember a többi tagnak- Ez kéremszépen; Tudományos Magyarázás
-Bárminek is hívják, kerüld el.
Tony még pont akarta volna folytatni veszekedését a Feketeözveggyel mikor Nick Fury megszólalt.
- Khm-köhintett mélyet Fury hogy tudassa a Bosszúállókkal hogy megérkezdtek. Lucinda nem hitt a saját szemének, A Bosszúállok! És Mindenki ott volt; Amerika Kapitány, Vasember, Feketeözvegy, Thor, Solyomszem. Bár most észleni vélt két új tagot aki még eddig nem látott. Egy barnahajú piros ruhában öltözött lányt és egy...robotot? Vagy legalábbis ez volt a legközelebbi definició ami eszébe jutott.
- Bosszúállók- kezdte a félszemű - Üdvözöljétek Lucinda Loornadottire-t. Mostantól itt fog a ti felelőségetekre élni. És rem..
Nick nem tudta befejezni monológját mert Tony (ahogyan mindig) félbe vágta.
- Um mar megbocsáss, de azt hittem ez Superhumánt fogsz idehozni és nem egy.... hormonoktól elárasztott tinit- akadt ki Tony
- Mr. Stark, megkérhetném,hogy nyugodjon le?- mondta Fury - Lucinda, igen ahogyan látja nem olyan koruak mint önök de nem is azért hoztam ide, hogy küldetésekre hurcibálják. Tudják Lucinda különleges szupererőkkel rendelkezik amit nem tud kontrolálni.
- És azért van itt hogy mi ebben segítsünk neki - Fejezte be a mondatott a piros ruhás nő.
- Pontosan Maximoff - helyeselt válaszára Mr Fury.
- De még akkor is egy gyerek...- mondta csalódottan Tony
- Tony - Szólalt meg Amerika Kapitány- Szerintem adjunk neki egy eséjt. Tudod nem az számít hogy mekkora az illető...
- Hanem a benne rejlő akaraterő blablabla tudom Steve - fejezte be a mondatott Tony dühösen
Egy darabig nagy csönd volt. Nagyon senki sem mert megszólani. Mindenki éreszte a feszültséget.
- Nos- Szólalt meg Fury végleg - Nekem mennem kell vissza a bázisra, addig is ismerkedjetek meg egymással- mondta azzal a lift felé vette az irányt
Lu fenézett mindegyikükre majd egy kisebb szünet után Steve megszolalt.
- Gyere, had mutassam meg a szobádat

Ice Queen (Hun)Where stories live. Discover now