story part three

14 4 0
                                    

Seděla jsem na posteli a četla Sběratele motýlů, jednu z mých oblíbených knih. Někdo by jí mohl nazvat zvrhlou, ale to jen ten, kdo neumí číst mezi řádky. Prohodila jsem si nohy v tureckém sedu, jelikož mě ta spodní začínala brnět. "Vany, poběž dolů!" Ozval se křik Nika a já se vyděsila, co zase udělal? Rychle jsme knihu hodila někam pryč a tryskem se rozběhla dolů. Schody jsme brala jako splašená a taky že jsem byla splašená, ne líp sedí vyděšená.

Vtrhla jsem do obýváku jako střela, div že jsem neporazila vázu s umělými květinami. Vyděšeně jsem se dívala na Nika, ale ten vypadal v pořádku. Jen se vyděšeně a zničeně díval na televizi, nechápala jsem. "Co se děje Niko?" Zeptala jsem se ho opatrně a došla k němu. Vypadal vystrašeně a tak jsem ho radši objala kolem ramen. Nic neřekl, jen přetočil to co dávali v televizi a pustil mi to znova. Na obrazovce se objevila reportérka, tmavé vlasy měla stažené do vysokého drdolu, div že jí nepraskla opálená kůže od slunce, která jí pokrývala obličej a na rtech měla až moc křiklavě rudou rtěnku, ještě mnohem víc jak křídla některého z exotických motýlů. "Dnes v pod večer bylo nalezeno pod Sparklovským mostem tělo Liama Simonse, chlapce který se podřezal. Nejzvláštnější však byl vzkaz, který měl u sebe. Neboj se maličká, tvoji maminku budu pozdravovat."

S otevřenou pusou jsem se dívala na televizi a nebyla schopná pohybu. Na obrazovce se objevil Liam, jak leže na zemi pod plachtou zpod které vykukovala jeho ruka v kaluži krve. Niko ke mě přišel a chtěl mě obejmout, ale já se mu vysmekla a vyběhla na chodbu. Popadla jsem kabát a bosá jsem vyběhla ven do mírného deštíku, za křiku svého bratra.

Doteky motýlích křídelKde žijí příběhy. Začni objevovat