part 1

68 4 0
                                    

S Y A N A A  G U R L S

Nama kumpulan yang mewakili 7 ahli . Iaitu :

a ) Leyaz bt Zainal
b ) Nisa bt Aimar
c ) Syaz bt Sharul
d ) Tyra bt Yusman
e ) Bella bt Badrul
f ) Syira bt Syamil
g ) Ika bt Ikhwan

7 ahli yang berbeza personaliti .  Jalan cerita hidup 7 sekawan ini bukanlah seindah nama kumpulan . Ada yang pemarah , penyabar , negatif dan ada juga yg positif . Bnyak juga masalah keluarga . Ada yg teruk , ada yg kurang teruk . Selalu juga bergaduh sesama sendiri .

Back to story ,

Tyra : Apa lagi ni Nisa , Leya ?
Syaz : Ntahnya . Masing ² masam muka ni kenapa ?
Syira : Bergaduh lah . Apa lagi
Tyra : Apa citer pulak kalini ?
Ika: Yang tu taktau . Kitorang tau yang diorang bergaduh je .
Syaz : Ni dah siap ke belum kerja kumpulan ni ?
Leya , Nisa : hm
Bella : Eh tiber jadi lembu
All except Leya and Nisa : AHAHAH

rehat ~ Nisa's situation ~

Tyra : Nisa , apa sebenarnya yg jadi ni ?
Nisa : Leya tu la . xhbis ² nak cari psal . Penat lah asyik nak kena layan karenah dia je .
Tyra : Laa tu je ke ? Benda boleh setel kan watpe gaduh ?
Syaz : Betul .
Nisa : Tah ah . Aku dah giveup . Dia nak buad ape pun buad lah . Aku dah penat .


L

eya's situation ~

Bella : Kau ok tak Leya ?
Leya : Aku ok
Ika : Kau dengan Nisa ni apa cer sebenarnya ?
Syira : Tahnya . Tetiba masam muka .
Leya : Aku bukan ape . Aku nak perhatian dia je . Dia tu sibuk sangad dgn buku smpai aku pun dia xlayan . So aku kcau lah dia . Sikid je . Tetiba dia mrah then buad aku balik .
Bella : Da tau dia jenis angin kan . Yang kau pun . Tangan kau tu dahla klau buad org , saked bebeno .
Ika : Itu lah psal . Sekarang kau pergi je mintak maaf dkt dia . Dia kan lebih suka org yg mintak maaf dkt dia dlu .
Leya : Hm yelah . Tapi , aku kena bagi dia space dlu . Aku kenal dia . Biar dia sejuk dlu lah .
Syira : Ikut kau . Janji , kau mintak maaf and kawan balik .

S
K
I
P

Balek sekolah ~

Leya : Nisa ! Waitt !!
Nisa : Apa lagi ?
Leya : Sabar lah . Aku nak mintak maaf . Kau maafkan aku ea ? Please ?
Nisa : Dahla , kau pergi sana
Leya : Jangan la ckap macam tu . Klau aku betul² pergi mcm mna ?
Nisa : Aku ckap pergi ! Pergilahh !!

Nisa berlari melintas jalan tanpa menoleh ke kiri dan kekanan terlebih dahulu . Dan tiba ² ...

" NISAAA !! HATI ² !!!

PINN !!

BAMM !!

"LEYAA !!! "

Nisa berlari ke arah Leya yg berlumuran darah akibat dilanggar lori semasa ingin menyelamatkan Nisa .

" Noo , Leya buka mata kau .. "

Orang rmai pun berkurumun (?) di tempat kejadian .

" CALL AMBULANCE  CEPATT ! "

" Leyaa , please .. Buka mata kau .. Aku mintak maaf Leyaa .. Aku .. Aku maafkan kau " rintih Nisa .

Namun , segala rintihan Nisa , tidak dapat didengari oleh Leya yg sudah terkulai lemah di atas riba Nisa .

Apakah yang akan terjadi kepada Leya ? Nyehnyehnyeh .. Kita nantikan di part seterusnyaa ~~

  Votement timee

{OG} Lost Memory ~Where stories live. Discover now