~ at hospital ~
Family Leya menunggu doctor dengan penuh sabar . Tipu lah klau kata diorang tak gementar . Dilanggar lori bukanlah satu perkara yang kecil . Jadi sebab itulah mereka begitu takut kalau ² nyawa Leya menjadi taruhan .
Selepas 35 minit menunggu , akhirnya masa yang ditunggu tunggu pun tiba . Doctor keluar dari bilik rawatan yang menempatkan Leya .
Mama Leya : Doc , macam mna keadaan anak saya ?
Doc : Alhamdulillah , Leya sekarang dalam keadaan stabil .
Abah Leya : Alhamdullilah ..
Doc : Tapi ,
Mama Leya : Tapi apa doc ?
Doc : Leya sekarang sedang koma . Dia terlalu banyak hilang darah . Dan hentakan terlalu kuat di kepala akan menyebabkan dia hilang ingatan . Tapi base on antibodi Leya lah , klau dia kuat , dia boleh dicegah daripada penyakit tersebut .
Abah Leya : Allahu .. Berapa lama agaknya Leya akan koma ?
Doc : Selalunya beberapa bulan atau makan tahun . Yang mcm saya ckap tadi , base on antibodi Leya .
Mama and Abah Leya : Terima kasih doc .
Doc : Sama sama . Klau tak ada apa ii saya mintak diri dlu .Family Leya's Pov
Adik Leya : Kenapa dengan kakak , mama ?
Mama : Kakak koma . Accident
Adik : Ya ke ? Koma tu mcm mna ?
Abah : It's like , she can hear what we said to her , but she can't open her eyes and move . She can just being froze with eyes closed . She can't speak too . It's like she is unconscious but still can hear .
Adik : That was so sad . I'll miss my annoying sister so much . I hope she can healed as fast as possible .
Mama and Abah : Pray for her .Leya's Pov ~
" Tempat apa ni ? Kenapa gelap sangat ? "
" Mama ? Abah ? Adik ? Can someone listen to me ? "
" Helloo ?? I dont want to stay alone .. "
" hiks .. Help mee .. Pleasee ..
Someonee .. "" It's so dark .. Im scared .. "
To Be Continued ~
Votement timee ~
Abaikan typo ~
YOU ARE READING
{OG} Lost Memory ~
Random" Leyaa !! " BAMM !! " sayang ? " " kau siapa ? " " aku xkenal kau . kau pergi sebelum aku panggil nurse " " lepas ! sakitlah bodoh ! " " excuse me ? awak buad apa dekat sini ? " " Leya ? " ~ nantikan ~