2.kapitola

309 29 0
                                    

Zrovna stál na proti mně, s překvapeným úšklebkem na tváři si mě prohlížel. Zrovna on - Ron Weasley. "Ouh copáák, Malfoy bulí jako malá holčička." Nebyl jsem schopen slova, jen jsem sklopil pohled.
Vysmíval se mi ještě notnou chvíli, než s vítězným úsměvem na tváři odešel.Po celou dobu jeho přítomnosti jsem nedokázal přestat brečet, natož ze sebe vydat jen hlásku. 
Byl jsem naprosto na dně a v tuto chvíli jsem se rozhodl. Vzal jsem si svou hůlku, zamumlal zaklínadlo (hůlka - tady se vám chci omluvit, ale nic lepšího a logického jsem nevymyslela) a začal jsem jí řezat do svých rukou. Ucítil jsem, mě již dobře známou bolest a celou svou myslí se na ni zaměřil.
Poté co jsem skončil, jsem byl příliš vyčerpaný se tím nějak více zabývat, zastavil a setřel jsem krev, shrnul jsem vyhrnuté rukávy hábitu a vydal se na svůj pokoj.
Vypadal jsem nejspíš příšerně, naštěstí jsem cestou na kolej nikoho nepotkal. Na koleji jsem už takové štěstí neměl. Poté co jsem vstoupil, si mne všimnul Blaise a hned mi chtěl pomoct, vyptával se, co se mi stalo, co by pro mě mohl udělat. Neodpověděl jsem, prošel jsem kolem něj, ale nešlo si nepovšimnout, že měl o mě strach. Zalezl jsem do své postele a vnutila se mi vzpomínka.
Byl jsem mladší, ještě jsem ani nenastoupil na Bradavickou školu, a přesto už jsem byl tak zničený. Už tehdy jsem se řezal. Nikdo o tom stále ještě neví, ani Blaise, ani mí příbuzní, ale těm by to bylo z větší části jedno, zajímalo by je jen jestli by nám to nezničilo pověst rodu.
Před rokem jsem toho nechal. Obávám se, že jsem do toho spadl znovu, ale co. Tehdy to bylo strašné, ale teď jsem do toho všeho ještě nešťastně zamilovaný.

}Blaise{
Zrovna zalezl do svého pokoje. Párkrát jsem ho, už v takovém stavu viděl a jako jeho dobrému příteli mi to láme srdce. Vypadal zničeně, bylo znát, že ještě před chvílí brečel a to bylo co říct, protože se skoro pořád tvářil v pohodě, jako by se nic nedělo. Tušil jsem, že ho něco trápí, ale poslední dobou je to na něm i znát, což znamená, že se to muselo nejspíš ještě zhoršit. Co se s ale v poslední době stalo? Na to jsem odpověď neznal.

Bolestí k slasti [ZÁSADNÍ DOTAZ!!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat