Když jsem si uvědomil o KOHO se jedná, vymrštil jsem se na nohy a rychle zdrhnul druhou stranou chodby pryč.
~Harry~
Tak tohle jsem nečekal.
Když jsem se dnes ráno vzbudil dříve než vždycky, rozhodl jsem se, že se ještě před snídaní projdu po hradě.
Za jedním rohem, za který jsem právě zahnul, se mi naskytl pohled na zemi sedícího kluka, který zlomeně brečel. Byl mi povědomý. Náhle mi došlo - KDO to je, zmátl mě jeho projev emocí, neboť Malfoy měl vždy tu jeho chladnou arogantní masku.
"Malfoyi?" zeptal jsem se pro ujistění, že je to skutečně on. Zvedl hlavu, ten pohled mi úplně rozbušil srdce. Je překrásný, proběhlo mi hlavou. Poté se dostavily myšlenky nad jeho stavem. Co se mu stalo? Vypadá zničeně, jako by ho někdo zlomil.
Tu se v jeho obličeji objevilo překvapení, které ani ne během sekundy vystřídalo zděšení. Náhle vstal a zdrhl přede mnou pryč.
Překvapeně a zmateně jsem tam zůstal stát a vstřebal - CO se právě stalo.
Když už jsem se poměrně vzpamatoval, byl čas snídaně.
Nakonec jsem došel ke 2 závěrům.
1. Draca něco trápí. Což mě po pravdě překvapuje. Přeci je to čistokrevný aristokrat a k tomu zatraceně pohledný. Jeho život je oproti mému, snad skoro pohádkou. Má vlastní rodiče, přátele - pokud se nemýlím, jeho nejlepší jsou Blaise a Pansy. Našly by se i dívky, které by o něj stály, kdyby jim dal šanci.
2. Draco se mi líbí, přestože je to asi, před chvílí se tak ale úplně nezdálo, idiot. Je nádherný, sexy, zmijozelský princ. Tudíž, co by se zajímal o Harryho Pottera, který se do něj asi v nejbližší době úplně zamiluje.
Když jsem vcházel do Velké síně na snídani, doufal jsem, že ho tam uvidím, ale když jsem se podíval ke zmijozelskému stolu NEBYL TAM.
Po celou dobu snídaně se tu neukázal. Hermiona s Ronem si skoro pořád o něčem povídali, ale já je nevnímal. Tak sakra, kde je? Stalo se mu něco? Co když si ublížil?! Když jsem ho viděl na té chodbě vypadal, že by toho snad byl i schopen. Ne, na to je moc egoistický.Ještě jednou se omlouvám, že vydávám pozdě, nedostala jsem se k tomu a pak (včera) u toho usla😄. Přepisuji z papírové podoby.
Takže u další kapitoly v sobotu
Vaxsy❤️
ČTEŠ
Bolestí k slasti [ZÁSADNÍ DOTAZ!!]
FanfictionDraco, který po celý život trpí, se ještě ke všemu zamiloval do Harryho. Ve všem svém neštěstí se psychicky rozpadá, ale zkusí pro něj jedinou naději, bez víry v ní. Harry k Dracovi také něco cítí, ale vydrží mu to nebo propadne někomu jinému? Vypo...