6.kapitola

270 22 7
                                    

~Valentýn~

Po obdržení svých valentýnek se všichni včetně Harryho a Rona pustili do jejich čtení.
]Ron[
To je neuvěřitelné, Harry dostal takových valentýnek. No jo, je přeci Ten který přežil, úspěšný chytač a rozhodně nevypadá špatně, ale to JÁ taky!
Harry si pořád potichu stěžuje, že jsou jeho valentýnky spíše nezajímavé a na nic. Dívky prý píšou o tom, jak je hezký, jak se jim líbí, že by s ním chtěly chodit. Pár z nich se prý i popisovalo jako jeho možné kandidátky. Ale co je na tom špatného?
Náhle Harry zpozorněl, přestal si mrmlat a začetl se.
Zaujala ho! Že by si náš Harry konečně našel nějakou holku? Nechám ho si to dočíst, ale pak se ho spolu s Herm pokusíme nejspíš asi dostrkat ke vztahu.
Už je to nějaká doba, co je Harry poněkud mimo, s Herm jsme se shodli, že si potřebuje někoho najít.
~Harry~
Četl jsem si valentýnky, které mi přišly. Byl jsem zklamaný a rozčílený. Bylo by milé kolik jsem jich dostal, kdyby nebyly takové jaké byly.
Byly plné zamilovanosti do Harryho Pottera, né mně, týkaly se té osoby, kterou ve mě spousta lidí viděla, zidealizované verzi mně. Toho já, které se mi příliš nepodobá, kterým se nikdy nestanu.

Procházel jsem další a další valentýnky se stejnou hořkostí na jazyku, než jsem narazil na jednu.

Milý Harry,
blíží se Valentýn a já už si nemohu pomoci.
Tak strašně moc Tě miluji, ale Ty snad ani nevíš, že existuji. Ano, potkáváme se na chodbách, hodíme po sobě pár vět, ale Ty mě nevidíš! Nevidíš mě tak, jak bych si přál, tak abys mě mohl milovat.
Jsem jiný a ty mě takového nevidíš a to mi láme už tak zničené srdce.
Asi si této valentýnky psané ze zoufalé lásky k tobě ani nevšimneš, nebo ji jen přejdeš.
Vždyť Ty máš skoro vše co potřebuješ, a já, já nemám nic. Mám jen mizernej život, nešťastnou lásku a sotva pár přátel, který by si ani, nevšimli kdybych zmizel.

Přál bych si svobodu a tebe po mém boku.
Miluju tě už tak dlouho, až teď jsem si dovolil Ti dát alespoň něco vědět.

S nešťastnou láskou ten Tvůj

Bolestí k slasti [ZÁSADNÍ DOTAZ!!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat