5.kapitola

304 20 0
                                    

Jakmile jsem se zastavil, snad již v bezpečné vzdálenosti, začal jsem s orientací. Celou cestu jsem neměl ani ponětí, kudy jsem běžel. Vždyť já ani nevím odkud jsem utekl.
Rozhlédl jsem se kolem sebe. Stál jsem na chodbě (překvapivě) na proti mě se nachází třída. Dostal jsem nápad a vešel jsem dovnitř, byla naštěstí prázdná.
Skončil jsem, na mých hábitem skrytých pažích bylo pár nových řezných ran navíc. S klidnou tváří, sice poněkud hladový, ale snídani již nestíhající, se vydávám na moji první hodinu.
_______________________________________
Uplynulo několik týdnů, během kterých šlo všechno podle situací trochu poupravených, ale stále zajetých kolejí.
Draco, se pokud možno, Harrymu vyhýbal, ale jinak se k němu choval stále arogantně a nepřátelsky. Se sebepoškozováním pokračoval beze změny, bez vědomí ostatních.
Harry přestal věřit, že to setkání na chodbě bylo skutečné.
Přesto všechno byl do Draca stále zamilovaný, ale přece to nemohl nechat znát na jeho chování, navíc vzhledem k tomu, jak se Draco choval, neměl pocit, že by se jeho sny plné lásky a vášně, kterých měl po nocích hojné množství, staly skutečností.
__

Za pár dní nastane, dívkami již nadšeně očekávaný, Valentýn. Studenti všech kolejí mají své hlavy plné valentýnek, které buď plánují napsat, nebo doufají v jejich obdržení od svých skutečných či nastávajících milých. Přemýšlí taktéž nad prožitím tohoto důležitého dne, na který jim bylo uděleno volno. Jejich přeslazené a zamilované myšlenky se učitelé marně snaží přitáhnout zpět ke škole, učení a známkám, dokud ještě nenastal čas jejich volna. I učitelé už se nemohou dočkat Valentýna, protože se v tuto dobu pokoušet studenty něco naučit je prostě nadlidský úkol.

Budu velice ráda když mi napíšete nějaké vaše názory, poznámky - no když se mi vyjádříte do komentářů :-). Za každý koment, přečtení i hvězdičku jsem velice vděčná.

Ještě bych vám chtěla oznámit - že příští víkend z důvodu prací do školy NEVYDÁM DALŠÍ kapitolu, pak bych již (snad - pokud se mi do toho ještě něco nevmotá :-)) měla vydat normálně.

Vaše Vaxsy

Bolestí k slasti [ZÁSADNÍ DOTAZ!!]Kde žijí příběhy. Začni objevovat