𝟑.

4.8K 175 100
                                    


╔═.✵.════════════╗
   Przytulas z zaskoczenia!
╚════════════.✵.═╝


╰⊱♥⊱╮╰⊱♥⊱╮


Eren Jaeger

- Nie pora na to. - Próbuje się uwolnić, jednak nie mija chwila, a obejmuje cię. - No dobrze, przez chwilę...


Armin Arlert

Po prostu stoi zszokowany i ogromnym rumieńcem (Error).


Jean Kirstein

Zaczyna się delikatnie śmieć, by zaraz przyciągnąć cię do siebie jeszcze mocniej.


Connie Springer

Z szerokim uśmiechem odwzajemnia uścisk.


Reiner Braun

Z szeregiem białych zębów chwyta cię w pasie i podnosi wysoko w górę.


Erwin Smith

- Takie rzeczy to lepiej na osobności. - Rozgląda się, czy przypadkiem nikt nie widzi. Dopiero wtedy cię obejmuje.


Farlan Church

Kącik jego ust nieco podnosi się ku górze i jedną z dłoni targa twoje włosy.


Levi Ackermann

- Co ty wyprawiasz? - Pyta się piorunując cię wzrokiem, ale się nie wyrywa, ciesząc w głębi duszy (naprawdę głęboko).


╰⊱♥⊱╮╰⊱♥⊱╮


Mikasa Ackermann

Niby stoi niewzruszona tym, lecz w środku cieszy się jak głupia.


Sasha Blouse

- Nie strasz mnie! Prawie ziemniak mi spadł. - Mówi całkowicie przejęta tym faktem. Ale zaraz bierze go w usta i obejmuje cię.


Christa Lenz / Historia Reiss

Rumieni się ale zaraz odwzajemnia uścisk z cholernie uroczym uśmiechem.


Annie Leonhardt

Momentalnie wszystkie jej mięśnie spinają się i stoi na baczność z delikatnym odcieniem różu na policzkach.


Hange Zoe

Jej nie da się zaskoczyć. Ma w głowie radar i zanim zdążysz do niej podejść, ona już obejmuje cię wręcz dusząc.


Isabel Magnolia

Uśmiech na jej twarzy jest tak ogromny, że aż twarzy jej brakuje.


╰⊱♥⊱╮╰⊱♥⊱╮


Prᥱfᥱrᥱᥒᥴjᥱ SNKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz