𝟐𝟎.

436 20 5
                                    

╔═.✵.════════════╗
              "Kocham cię"
╚════════════.✵.═╝


╰⊱♥⊱╮╰⊱♥⊱╮


Eren Jaeger

Podczas odbicia Trost zanim zmienił swoją formę. Podeszłaś do niego i powiedziałaś, aby uważał na siebie, po czym złożyłaś szybki pocałunek na jego ustach.


Armin Arlert

Wiedziałaś o jego uczuciach już od jakiegoś czasu (tylko on nie wiedział, że wszyscy wiedzą). Kiedy próbował wydusić z siebie jakiekolwiek słowo, oszczędziłaś mu tego i pierwsza wyznałaś miłość.


Jean Kirstein

Tak długo zastanawiałaś się, jakby tu wyznać swoje uczucia, że postanowiłaś po prostu powiedzieć to od razu gdy go zobaczysz. Idąc korytarzem, wpadłaś na niego.
- Oj, sorki. - Odezwał się chłopak pogodnym głosem.
- Kocham cię.
- Co? - Dopiero po chwili jego mózg przetworzył twoje słowa i cały zarumieniony wyjąkał, że on ciebie też.


Connie Springer

Wszyscy z korpusu treningowego 104. zebrali się w jednym z pokoi, aby zagrać w butelkę. Podkradliście trochę alkoholu, aby było ciekawiej. Gdy każdym był już trochę podpity, zadania i pytania stawały się coraz pikantniejsze. Wtedy padło na ciebie, musiałaś pocałować chłopaka, który z obecnych najbardziej ci się podobał. Nie myślałaś nawet sekundy, a twoje usta spotkały się z zszokowanym łysolkiem.


Reiner Braun

- Mam zamiar zrobić coś szalonego, więc wolę powiedzieć ci teraz, niż żałować, że nie spróbowałem... - Zaskoczyło cię jego wyznanie na murze. Jednak z cierpliwością czekałaś na rozwój wydarzeń.
- Kocham cię i wybacz mi za to co zrobię... - Zaskoczona nie byłaś w stanie nic powiedzieć. Stałaś i obserwowałaś, jak blondyn podchodzi do Erena i coś mu mówi. Następne wydarzenia tobą wstrząsnęły.


Erwin Smith

Ledwo przeżyłaś wyprawę, od razu trafiając do szpitala. Nikt nie dawał ci wielkich szans na przeżycie, jednak generał często przesiadywał u ciebie, wierząc w twoje przebudzenie. Po wielu tygodniach otworzyłaś oczu, pierwsze co ujrzałaś to śpiącego blondyna, opartego o twoje łóżko. Trzymał cię za dłoń, którą mocniej zacisnęłaś uścisk. Wtedy Erwin się ocknął i z wielką ulgą wyznał ci swoje uczucia.


Farlan Church

Chłopak za dużo wypił i Hanji wyciągnęła z niego informacje o jego uczuciach, co od razu ci przekazała. Nie miałaś pewności, czy możesz jej uwierzyć, jednak dziewczyna była wariatką ale nie okłamałaby cię. Dlatego udałaś się do skacowanego Farlana i zapytałaś wprost o jego uczucia. Cały czerwony przyznał, że jest to prawda, na co przytuliłaś go.


Levi Ackermann

Wyprawa, beznadziejna sytuacja, musieliście się rozproszyć.
- Nie możesz zginąć. - Złożył szybki pocałunek na twoich wargach. - To rozkaz. - Po tym zeskoczył z gałęzi drzewa i ruszył w przeciwnym kierunku.


╰⊱♥⊱╮╰⊱♥⊱╮


Mikasa Ackermann

Gdy chodziliście po straganach, wracając do kwatery, udaliście się dłuższą drogą. Wtedy na niewielkiej polanie, wyznała ci swoje uczucia.


Sasha Blouse

Podzieliła się z tobą swoim ziemniakiem, po czym w jednej chwili jej połowa zniknęła. Jedząc swój kawałek ubrudziłeś się nieco, co niemalże od razu zauważyła. Powiedziała ci to, jednak nawet nie zdążyłeś zareagować, a pocałowała kącik twoich ust, jednocześnie zbierając okruszki.
- Jednak twoje usta lepiej smakują.


Christa Lenz / Historia Reiss

Gdy Ymir ukazała swoją tytanią formę, a wieża na której byliście otoczeni przez tytanów zaczęła runąć, chwyciłeś blondynkę za biodra.
- Jeśli umrzemy, to chce żebyś wiedziała, że cię kocham!
- Jeśli przeżyjemy, to chce być z tobą! - Odkrzyknęła jeszcze głośniej.


Annie Leonhardt

Zaproponowałeś wieczorny trening z dala od wszystkich oczu, na co blondynka przystała, pomimo późnej pory. Na miejscu okazało się, że leżał rozłożony koc, a wokół niego rozpalone małe latarnie. Wtedy wprost powiedziałeś co czujesz do Annie.


Hange Zoe

- Naprawdę kochasz tytany najbardziej na świecie... - Zażartowałeś, po długim monologu okularnicy. Jej wielki uśmiech na chwilę zniknął, jednak zaraz powrócił z większym rumieńcem.
- Ciebie kocham bardziej.


Isabel Magnolia

Zaproponowałeś jej przejażdżkę konno. Gdy byliście na środku lasu, zeszliście z zwierząt. Postanowiłeś zaryzykować i wyznałeś swoje uczucia.
- Ja ciebie też!
- Ale nie tak jak myślisz... - Chwilę się wahałeś. - Kocham, ale nie jak siostrę, tylko dziewczynę.
- Naprawdę? -W odpowiedzi przytaknąłeś jej skinieniem głowy. - To dobrze, bo miałabym problem. - Stwierdziła z widoczną ulgą i uśmiechem.


╰⊱♥⊱╮╰⊱♥⊱╮

Prᥱfᥱrᥱᥒᥴjᥱ SNKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz