Uvedení do děje
Poslední den prázdnin. Venku je horko, slunce svítí jako o závod. Když je poslední den prázdnin v Harlow, tak jsou všude rozlučkové párty. Já, Kylie, Thalia a Erik jsme se rozhodli strávit ho spolu.
Na konci města se na začátku prázdnin postavilo malé koupaliště. Během prázdnin jsme tam byli přibližně pětkrát. Zaměstnanci jsou velmi příjemní až na paní Morganovou, což je místní plavčice. Stará, nevrlá, docela tlustá paní, nesnáší děti a proto taky žádné nemá. Ale máme ji rádi. Máme rádi všechny, snažíme se být optimisti.
Úspěšně jsme všichni udělali zkoušky na gympl, také jsme uzavřeli devátý ročník s vyznamenáním, za což jsme byli velmi rádi. Naší partě se na základce říkalo šprti školy. Ještě aby ne, když jsme chodili na všechny olympiády a nosili první někdy druhá místa.
Erikovy říkaly buzík školy, ale nevadilo mu to, protože to byla pravda. Co mu ale vadilo bylo šikanování. Než nás poznal tak ho párkrát zbili, namáčeli hlavu do záchodu a podobné nechutné věci. Pak naštěstí v osmé třídě přestoupil na naší školu a přímo do naší třídy a my ho s radostí přivítali, od té doby patří k nám, bereme ho jako holku. Je to divné, ale říkáme mu všechno a on nám taky. Je to jako bychom se bavili s normální holkou.
Všichni jsme měli společný cíl, jit na gympl a být co nejdéle spolu. Nejbližší slušný a chválený gympl byl asi hodinu od našeho města v Londýně. Nechtěli jsme dojíždět, bylo by to zbytečné ranní vstávání. Proto nám rodiče společně koupili malý byt, kde už máme všechny naše věci. Dnes večer tam pojedeme a budeme tam celý školní rok. Na svátky a nějaké víkendy pojedem domů samozřejmě. Kdybychom potřebovali máme i domluvený pokoj na koleji, kvůli klidu na učení. Přece jen v bytě 2+1 budeme 4.
ČTEŠ
Prvák snů
RomanceŽivot jaký si představujeme na střední škole. První láska. Naše "poprvé". Příběh, který prožívá většina z nás. Zápletky, problémy s rodiči. Nechráněný pohlavní styk dokáže způsobit mnoho problémů.