2. kapitola

4.2K 106 0
                                    

Pohled Page

V mé ruce už 10 minut bzučí mobil, ale myslela jsem si že je to jen sen. Bohužel když už mi zabzučel po jedenácté musela jsem to zvednou.

Otevřela jsem oči a uviděla jméno Kylie a koukla na čas na obrazovce. Došlo mi, že už jsme měli být na cestě k Thalie, z toho jsem usoudila, že Kylie je na mě naštvaná. Nadechla jsem se a zvedla to.

"Kde sakra jsi Page!"

"Promiň usnula jsem" omluvím se a úplně vidím jak Kylie kroutí očima. Její klasické gesto.

"Jo, jo, jo. Hlavně už pojď čekám na tebe už 10 minut trubko" zasměje se a já už si nandavám moje bílé Fily.

Nasednu k ní do auta a celou cestu k Thalie poslouchám jak jsem nemohla slyšet zvonek, který mimochodem už asi dva měsíce nefunguje, jen ona je tak sklerotická a samozřejmě na to zapomněla.

Jsme u Thalii, která čeká před jejím obřím domem. Její otec vlastní známou firmu, její matka je generální zástupkyně velké pobočky, proto mají tak veliký a nádherný dům. Thalia je velmi hodná a krásná dívka s velkými přednostmi.

"Čauky" řekne s velkým úsměvem na tváři a nastupuje do auta. Hnědé dlouhé vlasy má sepnuté v culíku a na tmavě hnědých očích má nanesenou řasenku

"Ahoj" řeknu stejně s Kylie

Cestou k Erikovi posloucháme naší oblíbenou skupinu Jonas Brothers. Já jsem jejich velkou obdivovatelkou. Znám každou jejich písničku.

"Jak tam dorazí Rita?" ptá se mě Thalia

" Rita včera udělala konečně řidičák, takže tam dojede autem" odpovím

"Ou! Já myslela že tu zkoušku bude opakovat minimálně ještě pětkrát!" Řekne a všichni se začneme smát

"Už tam skoro budeme" s nadšením křičí Kylie

Když jsme dojeli, přišla zpráva Thalie od Erika: kde jste už čekám 10 minut před domem!

"Sakra nemáme Erika!" Zaječí mi do ucha Thalia.

"Klid zavolám Ritě ať ho nabere" v klidu odpovím a přitom si mnu ucho.

"Dobře" řekne Thalia.

Zatímco volám Ritě, Thalia píše Erikovi zprávu, že ho vyzvedne Rita.

Erik odpoví obyčejné v pořádku.

Když dohovořím s Ritou jdu za Kylie, která během našeho vyřizování koupila vstupenky na koupaliště a zabrala místa na slunci blízko bazénu, ví moc dobře jak já a Thalia milujeme slunce. Zároveň vyhověla i Erikovi, který miluje vodu.

Šli jsme se převléknout do kabinek.

S sebou jsem si vzala celekem odvážně bledě modré plavky. Spodní část plavek je ve tvaru tang a horní část má tvar jako klasická podprsenka a je tvz. push-up. Mám ráda odvážně plavky. Vzala jsme si je, protože vím , že na mě nikdo koukat nebude. Za celé léto to tu nikdo nenavštívil, není důvod aby zrovna dnes někdo přišel a okoukával mě.

Najednou slyším jak Thalia vyjekne.

"Ou shit"

"Co je Thalio?" Ptá se Kylie

"Nechala jsem si doma spodek plavek, co mám dělat?" řekne překvapeně

"Vem si krťasy v kterých si přijela" řeknu

"Nic jiného mi nezbyde" řekne v rozpacích

Kylie je známa svým smíchem a i dnes si ho nemohla odpustit.

"Přestaň" říká naštvaně Thalia

"Já ne.. " a její smích zní dál

Prvák snůKde žijí příběhy. Začni objevovat