8. kapitola

2.7K 79 0
                                    

Pohled Page

Je sedm hodin ráno, škola začíná ve čtvrt na devět. Já se vzbudila, ani nevím proč. Vstávat mám až za půl hodiny. Jsem unavená, včera jsme přijeli do bytu až v půl dvanácté. Thalia spí a teče jí slina z pusy. Musela jsem si to vyfotit na její narozeniny. Erik a Kylie taky ještě spí. Rita je nejspíš na záchodě.

Jako první jdu do koupelny. Když mám ten čas, tak si oholím nohy, podpaží a nakonec i intimní partie. Vyjdu z vany. Udělám si lehký make-up. Obléknu si spodní prádlo a vezmu si župan. Rita nebyla na záchodě, ale dělala nám snídani. Jak milé.

"No dobré ráno" přivítá mě

"Ahoj" odpovím ji vesele

"Hej holka, co to máš na krku" lekne se a zároveň se mi směje

"Doprdele, nevíš jak to zamaskovat?" prosím o radu

"Včera v autě si říkala jak to probíhalo, ale o cucákovi si nic neřekla." Zvedá obočí

"No tak mi udělal cucák no" zním nasraně

"Pojď sem" přitáhne mě k sobě a v ruce má korektor

"Neslibuju, že to dlouho vydrží" začne mi houbičkou ťupkovat po krku

"Alespoň něco" usměju se na ní

Všichni se už postupně vzbudili. Oblékly jsme se a vyrazily. Měla jsem na sobě bílé tričko s velkým výstřihem, fakt velkým a uplé černé džíny, které se zařezávaly do zadku. Ale to byl jejich účel, aby Joseph žárlil. Nevím co to do mě vjelo.

Erik měl jeho klasickou extravagantní košily a teploušské džíny. Kylie její oblíbené tmavě modré šaty. Rita a Thalia crop top a boyfriendy.

Když jsme dojeli do školy dostali jsme skříňky a nějakého žaka, kterej prý chodí pozdě do školy, aby nás provedl školou.

Prohlídka už měla začít, ale ten zasranej žák tu furt nebyl. Blbec.

Najednou se rorzrazí dveře a vejde Joseph. Dopíče

"Ahoj všichni, dobrý den paní ředitelko, omlouvám se za pozdní příchod, ale zaspal jsem" usměje se

"Klasika, Morgane" vrátí mu úsměv

Počkat Morgan to je jak ta stará plavčice. Ale děti nemá. Sakra. Je to nějaký divný.

"Ahoj, vítám Vás na vyhlášeném gymplu v Londýně" začne říkat

Pokračuje

"Jako první vám ukážu vaše třídy. Za chvíli přijdou moji kámoši a rozdělíme si vás do skupinek" sakra

Byla jsem ve skupince u Josepha spolu s Erikem a Ritou. Překvapivě

Prošli jsme půlku školy a nyní máme na půl hodiny pauzu. Přišel ke mě Erik a povídaly jsem si o škole. Zarazil mě jeho obličej, který koukal za mě. Otočila jsem se a viděla Natalii smějící se na něj. Nejspíš viděl můj pohled na něj, protože za mnou šel. V tu chvíli jsem se otočila a šla k výtahu. Naštěstí jsem ho stihla a on ne. Jela jsem do druhého patra. Když se otevřeli dveře, stál tam uřícený Joseph.

"Nech mě tě to vysvětlit" popadal dech

Obešla jsem ho a šla do chodby kde byly jediné dveře s názvem šatny a hned pod tím stálo mimo provoz. Šla  jsem tam bylo to jediný místo, kde být bez něj. Zavřela jsem za sebou dveře místnost byla malá a bylo tam to zasraný umyvadlo. Hned po tom co jsem dala pryč ruku z kliky vešel Joseph a zamknul za sebou.

Prvák snůKde žijí příběhy. Začni objevovat