14. kapitola

2.2K 65 2
                                    

Pohled Josepha

"Mami já ti to vysvětlím" udýchaně jsem ji vysvětloval

"Jo! A jak? Něco si mi slíbil" křičela na mě

"Mami, j-j-já prostě to už ani nemůžu spát s holkou?!" byl jsem už docela vytočenej

"Zklamal si mě" hodila mi to prostěradlo do obličeje a odešla

Skvělý.

Sedl jsem si k pračce a proklínal jsem celý svět.

Aby jste věděli o co se vůbec jedná- proč je moje matka naštvaná: víte kdysi jsem měl jednu holku mě bylo 15 no a ji naneštěstí 14. Ano, asi víte co se stalo. Byl jsme hrozně nadrženej v tý době a prostě se to stalo. Ale nebylo by to tak hrozný kdyby to neřekla svý kamarádce. Chtěla se pochlubit. Ale ta kamarádka měla v hlavě nasráno a řekla to ve škole. Nevím jak, ale nějakým způsobem se to doneslo k jejím rodičům a.... to si domyslete. To nebylo zdaleka to nejhorší. Podstoupila několik vyšetření, aby jse zjistilo zda je panna či ne. Na mojí smůlu se zjistilo že byla těhotná. To dítě nechtěla, vlastně nikdo ho nechtěl. Šla na potrat.

No a od té doby moje matka nemá ráda když mám nějakou novou holku a ještě k tomu pannu. Ani se ji nedivím po téhle události byla zlomená. Několik týdnu se mnou nemluvila. Ale za celou tu dobu jsem měl jen Natalii a Page.

Moje nálada teď! Psát ji nechci, jsme na to moc nasranej. Půjdu si dát vanu a pak uvidím.

Pohled Page

Ráno jsem vstala. Kylie udělala snídani. Vzala jsem si na sebe boyfriendy a černý crop-top a fila boty.

Čekala jsem že mi Joseph napíše, ale mýlila jsme se. Co čekám, která kráva by se s klukem vyspala za tak krátkou dobu co ho zná! Možná děvka, pozor ale to nejsem já!!!

Ve škole jsem byla klasika učení, věčné lezení učitelům do prdle tím, že jse budu hlásit.

Nikdy bych neřekla že to takhle řeknu, ale být šprt je unavující.

Čekala jsem že mě třeba Joseph pozdraví, ale nic. Dobře no.

Domů jsem jela s ostatníma. A byla jsem ticho.

Josephovo pohled

Večer mi psala Natalie jestli nechci videochat. Tak měl jsem náladku tak proč ne. No co se dělo si umíte představit. Ehmmm ehmm

No důležité je, že jsme myslel na Page, ale zároveň i na Natalii. Celej den jsem ve škole všechno ignoroval. I Page, což je mi trochu líto. Koukala na mě, ale já jsem prostě sráč.

Vytáhl jsem mobil bylo tak 5.h odpoledne a napsal jsem Page jestli nechce ven.

Po 10min.
P: Nevím. Kam?

J:třeba do parku

P:hmm

J:za 5 min. jsem u tebe

Žádné odpovědi jsem se nedočkal a tím pádem nejspíš souhlasila.

Prvák snůKde žijí příběhy. Začni objevovat