4. kapitola

2.9K 90 0
                                    

Pohled Page

Záchody byli naštěstí odděleny na pohlaví, ale jejich nevýhoda byla ta, že se do kabinky vešel pouze jeden člověk takže druhý musel čekat venku. Od bazénu na ně nebylo vidět byli z druhé strany areálu. Na záchod šla první Thalia potřebovala na velkou tak jsem ji pustila. Na chlapecký záchody šel první Jamie. Venku jsem stála já a Joseph. Jeho rty byli tak velké a plné. Představovala jsem si jak me líbají celý den a... bože na co to myslím!

Než jsem se probudila z mých myšlenek Thalia byla už venku. Rychle jsem zalezla a vyčůrala jsem se. Koukla se do zrcadla a vlastně musím říct že v těch plavkách mám vážně hezkou postavu.

Vyšla jsem ven a Thalia nikde jen Joseph.

"Tvá kamarádka šla na deku"  řekne Joseph a mě tlučí srdce jako o závod

"Ou, dobře, díky" vrátím mu úsměv

Odcházím zpátky k holkám

"Ty si Page že ano?" Zeptá se a tím pádem mě zastaví

"Ano?" Zeptám se ho a zároveň mu odpovím

"Máš hezkej instagram" bylo vidět jak zčervenal

"Ou, děkuju" cítím se velmi trapně

"V realitě si ale hezčí" no sakra teď se asi rozteču

"Díky" jednoduše odpovím

Pouze se usměje. Já se otočím a mužů zahlédnout jeho oči na mém skoro holém zadku. Jsem vlastně celkem ráda, že se na mě dívá.

Když dojdu na deku vidím že tady nikdo není. Rozhlédla jsem se kde jsou. Z mých myšlenek mě probudí Joseph

"Nechceš jít se mnou do vody?" Zeptá se a já nemám slov

"No- já- ne- vím" vykoktám ze sebe nějakou odpověď a on se zlehka směje

Nikdy jsem se s klukem jako je on nebavila. Na základce mě všichni ignorovali nebo se mi smáli.

Tenhle kluk mi na první pohled zamotal hlavu.

"Bude sranda, pojď " řekne trochu zoufale

"Dobře, ale půjdou s námi i moje kámošky" řeknu s úsměvem

"Ok a kde jsou?"

"Za chvíli přijdou" a v zápětí přišly, naštěstí

Holky a Erik pozdravili Josepha a šli jsme do vody. Joseph udělal nějaké gesto rukama na ostatní kluky, kteří šli najednou za náma.

Řekla bych že Joseph už tu holku nemá, zacož jsem velmi ráda.

Rita mě zastavila, tím že mě silně zatáhla za ruku.

"Chceš ho, že ?" Vykulí na mě její hnědé oči a našpulí pusu

"Vždyť má holku Rito" zasměju se spolu s ní

Něco ve mě mi říká že Joseph to slyšel.

Když vidím naproti nám přicházet Martyho okamžitě jsem se ohlédla na Ritu.

Rita měla celkové plavky s výstřihem po pupík v její oblíbené rudě červené barvě. Dělalo ji to krásnou postavu. Z naší party jsme já a ona byli nejtmavší v typu pleti, proto jí ta rudě červená barva sedla. Její tmavě hnědé dlouhé vlasy měla rozpuštěné. Na přespávačce se zamilovala do Martyho. Marty byl oproti ní strašně vysoký. Jeho hnědé vlasy krásně ladily s modrými oči.

Když Rita viděla že Marty jde směrem k nám malém tady omdlela.

"Ahoj" řekne mírným hlasem Marty

"Pojďme do vody lidi" křičí zezadu jemnným hlasem Tyler

Když to Tyler řekl kluci jako na povel skočili do vody. Každý úplně jinak ale stejně sexy. Já s ostatními jsme tam vešli po schůzkách. Nakonec šla do vody i Thalia, i přes to že měla kraťasy. Bazén byl studenej, ale šlo to.

Joseph připlaval ke mě. Zblízka je ještě více krásnější.

"Půjdete na tu rozlučkovou párty dneska?" Zeptá se a já nevím co mu odpovědět

"Kde a v kolik?" Zeptá se Thalia

Ta holka neví kdy sklapnout.

Prvák snůKde žijí příběhy. Začni objevovat