Dimineață nu aud alarma, doar usa care se trântește de perete cu putere.Sar din pat speriata, iar în ușă stătea Aylin cu o tava plina cu mâncare.
Eu:Ce e ma???
Aylin:Ți-am făcut micul dejun, m-am trezit cu o ora înaintea ta. Am vrut sa îți fac o surpriza, uite m-am și îmbrăcat. Arata asa:Iar parul și machiajul ei arata asa:
Eu:Ii frig afara de asta te-ai îmbrăcat asa, nu??? Ia sa vedem ce ai pregătit de mâncare, domnișoară. Îmi e foame!
După ce au trecut cam 20 de minute, am terminat de mâncat. Am zis sa ma îmbrac ca ar fi timpul. Însă am o grava problema, nu știu cu ce sa ma îmbrac....
Valeria(eu) :Aylin. vino și găsește-mi haine, pentru ca nu știu cu ce sa ma imbrac.
Aylin:Da, da, daaaaa!!! Am așteptat momentul asta toată viata. În doua minute m-a îmbrăcat:
Aylin:Ce spui??
Valeria(eu) :Mai bine decât s-a merg in pijamale asa cum vroiam sa fac. Parul, machiajul???,
În 20 minute m-a machiat și m-a cuafat astfel :Valeria(eu) :Fain, hai sa mergem!!!Mulțumesc!!!
Aylin:Stai, crezi ca lui Filip, ii va plăcea cum m-am îmbrăcat???
Valeria(eu):Daca nu ii place, e pierderea lui. Cum sa nu ii placa, uita-te la tine ce frumoasa ești....
Aylin:SUNT, nu???
Valeria:Da, ești foarte frumoasa. Hai sa mergem!!
Aylin:Ai dreptate, trebuie sa mergem mai repede. Pentru a-l putea vedea repejor pe Filip.
Valeria(eu): Lasă-l pe Filip asta trebuie sa nu întârziem la liceu, stai s-a opresc un taxi.
Am oprit un taxi, mi-a făcut capul calendar tot drumul, dacă Filip o refuza îl iau la pumni. Chiar e îndrăgostită, în fine....am ajuns într-un final la școală. O mașină bengoasa, întra rapid în curtea scoli dându-i cheile paznicului. Era fiul directorului, Filip mda....Filip:Bună fetelor, ce ați mai făcut??? Pe cine ai mai bătut???
Aylin:Neața, nu am mai făcut nimic.
Valeria(eu) :Darling, nu am mai bătut pe nimeni și mai ales nu am bătut-o nici pe fata aia ieri.
Filip:Nu, doar i-ai dat o palma de a văzut stele verzi. O palma de toată frumusețea.
Aylin:Da, și tu ce faci???
Filip:Merg la ora, sunt președintele unui club tâmpit al scoli.
Aylin:Baschet, football???
Valeria(eu) :Aylin merg la clubul de lectura, sa ai grija. Ma suni dacă mai vine girafă sau daca ai pățit ceva îmi dai mesaj. Sa nu stai singura și ai grije te rog, cu cine vorbești.
Filip vroia sa spună ceva, dar Aylin o ia înainte.
Aylin:Poti te rog, sa nu te mai îngrijorezi. Voi fi bine si pot sa o pun pe aia la punct singura.
Filip:Tu ești membra în clubul de lectura???
Valeria(eu) :Da, de ce???
Filip:Doar am întrebat, grăbește-te am auzit ca președintele este foarte rău. Dacă întârzii te-ai ars.
Valeria(eu) :Ok, am fugit. Ai grija!!!
Filip:Trebuie sa ma grăbesc întârzii la club!!
Aylin:Eu pot face parte din clubul asta al tău???
Filip:Voi vorbi sa vedem, daca ai abilitățile necesare de a intra în el.
Ajung în sala în care se ținea întrunirea clubului. Multe fete noi, nu le-am mai văzut prin școală.
Aud doua fete care întra chicotind pe ușa:
Una dintre ele:Vai, ce dragut este!! Ce bine ca a acceptat sa fie el președintele. Vine!!!
Cealalta:Vai ce i-aș face noului președinte, oricum ma voi da la el.
Ma făcea din ce în ce mai curioasa președintele asta. Cine era??? Pe ușa intra, ghiciți cine..... FILIP!
Trebuia sa ma gândesc, "Ii rau președintele mai ales dacă întârzii"
Filip:Bună, tuturor!! Când ma observa își așterne un zâmbet cald și dragut pe fata.Eu îl privesc pret de cateva secunde, apoi îmi las privirea în jos rușinata.De ce sunt rușinata??? Aaaa, probabil fiindcă ii mai mare decât mine.
Filip își drese vocea, își îndreaptă spatele și spune dându-și cu mana prin par:
Filip:Astăzi fiind prima zi ne vom cunoaște uni cu ceilalți mai bine.
Eu îmi las capul încet pe banca. De ce ar trebui sa îl cunosc. Îl știu deja!!!
Filip:Nu puneți botic, nu în fata săli va veți prezenta. Veți veni la catedra, iar eu va voi citi dosarul, apoi veți trece printr-un test ușor.
Filip:De exenplu fata din a3-a banca, vino la catedra, cu dosarul!
Știam și eu ca trebuie sa iau dosarul, nu is proasta cum 1 minut ai spus citez: "Când va chem la catedra, s-a veniți cu dosarul.". Fata din a 3-a banca, da..... De parca nu ar ști cum ma cheamă..... Bine vrei sa jucam asa :
Valeria(eu) :Da, domule președinte. Acum un minut ați spus citez:"Când va chem s-a veniți cu dosarul." Aud nu sunt surda.
Filip:Daca, mai răspunzi în asemenea hal voi fi nevoit sa te dau afara, ia loc!
Ma așez pe scaunul din fata catedrei și spun în soapta:
Valeria(eu) :Nu ai îndrăzni!!
Filip in șoaptă:Nu ma provoca.(cu voce tare) spune:Câte diplome ai???
Valeria(eu):Nu știu, puteti sa le inumărați de asta aveți dosarul în fata, DOMNULE PREȘEDINTE . Am pus accent pe ultimele doua cuvinte.
Eu pufai enervata, dar într-un final spun oftând:
Valeria(eu) :63 de diplome.
Filip:63???Nu toate diplomele tale, doar cele la care ai luat premiul 1.
Valeria(eu): Da, la asta m-am referit și eu 63.
Filip:De ce, nu te-ai dus la cel mai bun liceu din oraș. De ce ai venit la al doilea cel mai bun???
Eu:Poveste lunga.... Nu prea contează, dar de acolo m-am mutat aici.
După ce mi-a mai pus câteva întrebări, ne-am mai aruncat câteva zâmbete. Mi-a pus o întrebare personala, în soapta:
Filip:Și ai iubit???
Valeria(eu) :Foarte direct a fost asta!!
Filip:Îmi place sa fiu direct.Deci???
Valeria:Întrebare personala și am plecat adunandu-mi lucrurile rapid de pe catedra și ne lăsându-i drept la replica.
CITEȘTI
💙Dragoste sau prietenie👯♀️
Lãng mạnDoua prietene foarte bune, Chiar surori as putea spune, Sunt chiar lipite una de alta, pe bune!! Școală noua, profesori noi, serpi noi, băieți noi. Oare ce se va întâmpla când se vor întâlni??? Oare ele vor putea sa se integreze la liceul cel nou...