Îl vad cum pleacă supărat. Fac slanul printre obstacole și ajung undeva mai departe de grup. O iau înspre el, dar nu ma observa. Cel puțin asa cred.
Eu:Filip?????
Filip:Ce e???
Eu ma apropi de el, cam prea mult,
dar nu știu ce are.
Eu:Ce ai pățit???
Filip:Ce am pățit??? A pai i-am mărturisit unei fete ca o plac, aceasta ma refuzat. (când aud asta îmi las privirea în jos)Stai, stai nu e tot. Am trecut pe lângă o ceremonie de căsătorie și nu am putut sa o iau de mana în momentul ala. Asta mi sa întâmplat. Aia doi erau foarte indragostiti, bravo lor.
Eu:Ai zis ca nu ai luat-o de mana atunci pe fata respectiva, poți sa o iei acum dacă vrei.
Filip:Nu vreau!!!
Atunci eu ma întorc și vreau sa plec însă mă îmbrățișează pe la spate.Filip:Acum ma vei îndepărta, cum faci de fiecare data???
Eu:Probabil, dar mai târziu....
Filip:Facem progrese
Eu:Nu știu, facem???
Filip:Facem, da....
Eu:Mai ești supărat???
Filip:Aici, cu tine, nu mai sunt... Dar dacă ma lași singur voi fi....
Eu:Și dacă nu te las??
Filip:Atunci, voi fi fericit 😊 Poți fi asa mereu?
Eu:Nu!!!
Filip:De ce??
Eu:Ca nu vreau și ți s-ar urca la cap, asta nu ii ok deloc.Filip:Dupa ce se termina prostia asta de tur, cu colegi. Vi la mine??
Eu:Ce sa fac la tine??
Filip:Ne uitam la un film, mâncăm ceva bun.
Eu:Nu pot, scuze!!!
Filip:Ma miram eu, a ținut prea mult. (el pleacă supărat fără a-mi mai da drept la replica, îmi pare rău)
După doua ore căci atât a ținut turul, am mers fiecare în camera lui. După jumătate de ora, în care am cântărit fiecare varianta cu lux de amănunte am ales cea mai tâmpită varianta. Sa merg la el.
Ciocan eu timid in usa și aceasta se deschide lăsând sa se vadă, corpul lucrat al lui Filip. Era la bustul gol. Las privirea în jos și începe sa rada, uitându-se la mine.
Filip:Cu ce te pot ajuta???
Eu:Cu nimic, doar ca acum doua ore ai spus ceva de un film. Dar na, poate mi-am adus aminte greșit.
Filip:Nu, ți-ai adus aminte foarte clar și bine. Intra!!! Ce film vrei sa vedem???
Eu:Ceva dramatic...
Filip:Aolo, fetele și drama.
Eu:Adică, băieți cum sunt???
Filip:Noi suntem cu ce va place vouă.
După ce am dat drumul la film, am stat ca doi prieteni foarte buni. După ce se termina, se așează pe marginea patului.
Eu:Ce ai pățit???
Filip:Finalul a fost trist.
Eu:Hai Lasă-mă, nu se poate întâmpla asa ceva în realitate.
Filip:Promiți, ca nu se va întâmpla asa???
Eu:De ce as promite asta??
Filip:Pentru ca tu ești realitatea mea....
CITEȘTI
💙Dragoste sau prietenie👯♀️
RomanceDoua prietene foarte bune, Chiar surori as putea spune, Sunt chiar lipite una de alta, pe bune!! Școală noua, profesori noi, serpi noi, băieți noi. Oare ce se va întâmpla când se vor întâlni??? Oare ele vor putea sa se integreze la liceul cel nou...