Am adormit imediat după ce m-am descarcat. Am plâns ceva timp, pana când mi-am dat seama ca nu merita toți prosti atenția mea. Nu ma merita, ce tot spun aici merit tot ce mi se întâmplă.... M-am îndrăgostit de prietenul celei mai bune prietene. Dar ea știe ca îmi place de el și îmi face rău. O înțeleg se răzbuna pe mine, dar tot prietene von rămâne. O prietenie trece și prin foc, dacă e nevoie. În fine astăzi este ziua plecări. Am câștigat concursul de majorete ieri, am luat un trofeu mare și un premiu în banii uriași. Echipa de fotbal a fost minunata, a bătut echipa adversa de le-a sunat apa în cap, iar scorul a fost 5 la 1.
Ma ridic rapid din pat, îmi fac rutina zilnica și decid sa ma îmbrac astfel :Aylin intra nervoasa pe ușa, cu buza unflata și spune:
Aylin:Ți-am spus sa nu te mai apropi de prietenul meu Filip. Ce prietena ești tu??? Ești geloasa ca ma iubește pe mine???
Eu:Ce ai ma??? Te-ai trezit cu fata la cearceaf astăzi???
Aylin:Fii atenta aici Valeria, suntem prietene de mult timp, știu ca nu ai face nimic sa ma ranesti, dar el e al meu. Nu vreau sa îl împart cu tine. Astăzi este ziua în care vom pleca înapoi acasă, la casa noastră. Cum voi putea sta cu tine în casa, dacă eu știu ca tu vrei sa mi-l furi pe Filip.
Eu:Nu am nici o treaba cu Filip, știi ca eu nu ma îndrăgostesc. Orice ar fi, prietenia noastră este foarte importanta pentru mine și as renunța la orice.
Aylin arata asa:Aylin:In fine, trebuie sa îl uiți. Ți-ai făcut bagajul???
Eu:Da, tu?
Aylin:Nu încă, ma ajuți ca tu te pricepi mai bine.
Eu:Hai bine, merg sa ți-l fac.
Aylin:Te iubesc BFF, acum eu merg sa îl împac puțin pe Filip. După sărutul de aseară, sigur vom fi împreună.
Eu:Faci ce vrei tu....
*După doua ore*
Ies din camera, am terminat de făcut bagajele. Ma îndrept către jacuzzi-ul hotelului. După colt însă, era Filip care se certa de zor cu Aylin. Ma ascund și ascult conversatia(știu ca ii urat sa asculți conversațiile altor persoane, dar na)
Filip:Tu nu ai toate țiglele pe casa, ți-am spus sa nu te mai apropi de mine niciodată.De ce m-ai sarutat??
Aylin:Te-am sarutat fiindcă nu am mai putut sa îmi infranez sentimentele. Încă, te plac și știu ca și tu ma placi.
Filip:Știi greșit, sunt îndrăgostit de altcineva și nu voi renunță la aceea persoana niciodată. Și mai ales, ai zis ca ne-am mai sarutat de multe ori. De ce minți?? Amândoi știm ca ala de ieri a fost singurul nostru pupic, ca sărut nu a fost în nici un caz.
Aylin:Am dreptul ca măcar sa știu cine e fata???
Filip:Nu ai dreptul la nimic. Cauta pe cineva, cred ca ai mare nevoie de un băiat.
Eu plec rapid, după ce aud întreg dialogul. Deci Aylin a mințit, ala de ieri a fost singurul lor pupic. Mor de bucurie. Ce tot spun aici, va suferi.... Trebuie sa fac ceva....
Urcam în avion toți. Aylin aleraga repede sa ajungă lângă Filip, însă doamna antrenoare ne aseaza pe fiecare cum vrea dansa.
Doamna:Bun, asa!!! Aylin stai cu..... Ăăă.... Gabriela(auci o sa fie război)Mai departe.......Filip stai cu.... Ăăăă... Valeria. După ce am auzit asta Filip cu un zâmbet copilăros pe buze, îmi face semn sa iau loc.Aylin era pe primul loc în fata, iar eu eram pe ultimul în spate.
Eu:Doamna nu se poate sa stau eu cu Aylin??Filip ridica o sprânceană și se uita urat pe mine
Doamna:Nu, asa am spus, asa va rămâne!
Filip:Nu vrei sa stai cu mine???
Eu:Ba da, dar girafă aia o va supăra pe Aylin.
Filip:Nu te mai preocupa atât de ea, pe ea nu ar interesa-o atât de tine. Stai liniștită, relaxează-te.Eu:Termina, daca ne vede cineva???
Filip:Și dacă ne vede, ce???
Eu:Dacă ne vede, nu ii ok!!
Filip:De ce???
Eu:Fiindca Aylin te-a sărutat ieri, astea vor spune ca prietena ei cea mai buna ii fura iubitul.
Filip:Nu am fost iubitul ei, nu voi fi și nu sunt.,
Eu:Tot ai lăsat-o sa te sărute.
Filip:Ce era sa fac sa ii dau una, ma luat prin surprindere....
Eu:Știi ce, nu se poate vorbi cu tine.
Filip:A nu... Bine atunci ce se poate face cu mine??? 😏
Eu:Nu vei afla niciodată.
Filip:Aolo, de ce???
Eu: Ca nu vreau eu sa afli!!!De ce îmi faci asta??
Filip:Ce anume???
Eu:Ma faci sa vreau anumite lucruri și știu ca nu o sa le am niciodată.
Filip:Anumite lucruri??? Cum ar fi???
Eu:Tu!!
Filip:Eu te vreau pe tine, tu ma vrei pe mine, nu știu de ce nu suntem un cuplu.
Eu:Vezi, iar complici lucrurile.
Filip:Eu sau tu??? Nu vezi ca ești ba rece, ba calda
Eu:Tu nu știi adevăratul motiv pentru care sunt asa... Dacă ai știi probabil mai înțelege.
Filip:Spune-mi-l probabail asa voi înțelege.
Eu:Nu pot!!!
Filip:De ce???
Eu:Ca nu pot! Îmi pare rău! Și chestia cu cuplul nu vom fii niciodată unul
Filip:Eu pentru tine ce sunt, o jucărie???O aventura???
Eu:Tu pentru mine ești cel mai important om..... După Aylin.
La un moment dat am adormit, simt cu doua mâini îmi iau capul și mi-l așează pe umăr, cred ca ii Filip și îmi da un pupic mic și drăgălași pe frunte.Îmi incolacesc mana după el, iar lumea viselor ma atrage spre ea.
CITEȘTI
💙Dragoste sau prietenie👯♀️
RomanceDoua prietene foarte bune, Chiar surori as putea spune, Sunt chiar lipite una de alta, pe bune!! Școală noua, profesori noi, serpi noi, băieți noi. Oare ce se va întâmpla când se vor întâlni??? Oare ele vor putea sa se integreze la liceul cel nou...