După ce filmul a luat sfârșit, ne-am întâlnit iarăși de aceasta data, într-un parc.Era seara în jurul orei 23:45.
Aylin:Ce romantic a fost filmul, nu Filip???
Filip:A fost, păcat ca era doar pentru îndrăgostiți.
Elena:Credeam ca voi sunteți împreună....
Filip:A nu, am fost 2 zile, dar nu a mers.
Elena:Măcar v-ați culcat împreună??
Aylin s-a înroșit la fata, iar Filip spune răstit :
Filip:Normal ca nu!!
Elena:Frate, dacă ați dormit, doar unul lângă altul. Asta am întrebat! Scuze ca am întrebat asa direct. Am atins un punct sensibil, îmi pare rău! Valeria iubita, nu mai spui nimic. Tot cu gândurile tale, chiar as vrea sa îl cunosc pe norocosul asta de băiat.
Eu:Ce sa spun, nu am ce.. 😶Ce băiat ma??? Nu exista nici un băiat.
Elena:Sper ca te merita.
Filip:Dacă vei fi asa de secretoasa și rea cum ești cu noi, nu cred ca va sta băiatul după tine.
Eu:Daca nu exista nici un baiat.
Filip:Sigur exista, dar nu vrei tu sa recunoști... Orgolioaso!!!
Eu:Nu ma fa pe mine, ca pe tine.
Filip:Eu mi-am călcat orgo.....ăăăă.... El probabil și-a călcat pe orgoliu sa te vadă și s-a vorbească cu tine, dar ce sa mai facă și el săracu.
Elena:Voi nu prea va suportați???
Filip:Nu prea!!!
Eu:Deloc!!!
Aylin:Eu merg sa m-ai fac câteva cumpărături.
Elena:Merg la lacul de acolo s-a fac poze.
Filip:Și eu plec la hotel, vreau s-a stau puțin singur.
Un sunet se aude tare, Filip primise un mesaj. Apoi se ridica încet ne saluta și pleacă rapid de langa noi. Fetele îl saluta, apoi Aylin pleacă la cumpărături, iar Elena își face poze langa lacul din apropierea parcului. Filip se urca în mașina lui și pleacă spre hotel. Iau un taxi și destinația mea este la fel, hotelul.
E ceva putred la mijloc de ce, a plecat imediat Filip. Ne-a salutat și nu a așteptat sa ii răspundem. Ce ciudat!!! Merg spre camera lui, ciocan, apoi întru încet. Era așezat jos pe podea, cu capul poziționat în jos, iar degetele ii întra în par ca niște tentacule. Ma așez speriata lângă el și ii ridic capul încetișor.
Eu:Filip, ce ai pățit??? Plângea!!!
Filip:Poti s-a pleci??? Lasă-mă singur, ce îți pasa ce mi se întâmplă mie, ai zis ca ma urasti.
Eu:Îmi sar siguranțele și tip, ce ai pățit??? Lasă problemele noastre, ce ți se întâmplă??? Nu ma speria, ce ai făcut???
Filip:Bunicul meu a murit acum 10 minute, mulțumită ai aflat.
Eu:Filip, eu.... Nu am știut ca..... Condoleanțe.....
CITEȘTI
💙Dragoste sau prietenie👯♀️
RomanceDoua prietene foarte bune, Chiar surori as putea spune, Sunt chiar lipite una de alta, pe bune!! Școală noua, profesori noi, serpi noi, băieți noi. Oare ce se va întâmpla când se vor întâlni??? Oare ele vor putea sa se integreze la liceul cel nou...