Filip:Tu înțelegi, ca nu te voi lăsa niciodată în pace???Am încercat crede-mă, am vrut sa fiu cu o fata, dar tu erai în mintea mea de fiecare data.
Eu:Termina, gata!!!
Filip:Nu, nu termin. Am vrut sa ma îndrăgostesc de ea înțelegi și nu am putut. Nu mai pot sa am sentimente pentru nimeni în afar de tine, cât de mult as vrea. "NU POT!"
Eu:Poti Filip, poți și o vei face 😔
Filip imi ia mana și o pune în dreptul inimi lui, spunând :
Filip:Tu ești aici, doar tu vei fi aici mereu. Locul tău e aici, nu știu ce mi-ai făcut, dar nu pot fara tine.Aylin:Bravo prietena mea, mulțumesc!!!
Eu îmi zmucesc mana din a lui Filip și merg către Aylin, pana când mersul a devenit alergat.
Eu:Aylin, stai nu e ceea ce pare, Aylin.
Aylin:Ce vrei???
Eu:Crede-mă ca nu e nimic între noi doi, nu va fi și nu a fost niciodată. Mereu i-am vorbit despre tine, mereu am vrut sa fie cu tine.
Aylin:Nu îmi pasa ce ai vrut sau ce vrei. Dacă erai prietena mea, îl țineai departe de tine. Parca îl urai???
Eu:Il uram, ți-a rupt inima, normal ca îl uram.
Aylin:Dacă ești prietena mea cu adevărat asa cum spui și am încredere în tine ca nu s-a întâmplat nimic între voi. Ii vei spune ca îl urasti, ca nu mai vrei sa îl vezi niciodată în viata ta, ca e cel mai fraier om și ca îl urasti din toată ființă ta. Ai înțeles???Aylin:Nu te miorlai, o faci pentru prietenia noastră. Dacă faci asta te voi ierta. Ce e important pentru tine, prietenia nostra sau un băiat care te va părăsi??
Eu:Prietenia noastră.
Aylin:Bravo, acum renunță definitiv la el. Pentru ca prietenia noastră sa fie la fel cum era. Fiindcă în viata cel mai important lucru este prietenia.
Eu:Asta vroiam sa fac.
Aylin:Bun, acum fă-o.
Merg aproape moarta spre camera lui Filip, ciocan ușor și întru, după ce aud un "Întra!" răspicat.
Eu:Filip trebuie sa vorbim.
Se da jos din pat foarte repede și vine spre mine cu sprânceana ridicata.
Filip:Ești bine, ai plâns???
Eu:Nu, nu am plâns.... Sunt bine!! Ai zis ca ma placi??
Filip:Da, pentru ca asa e!!! 😊Dar ai pățit sigur ceva, ai ochii roși de la plâns.
Eu:Eu nu te plac, din potriva te urăsc din tot sufletul. Nu mai vreau sa te apropi de mine niciodată. Ești cea mai rea persoana cu care am vorbit vreodată. Îmi provoci greață. Nu mai vreau sa te vad niciodată.
Filip:Nu... sa întâmplat ceva, nu are cum... tu nu mi-ai spune asta niciodată.
O lacrima îmi cade pe obraz, iar el mi-o sterge ușor cu mana.
CITEȘTI
💙Dragoste sau prietenie👯♀️
Roman d'amourDoua prietene foarte bune, Chiar surori as putea spune, Sunt chiar lipite una de alta, pe bune!! Școală noua, profesori noi, serpi noi, băieți noi. Oare ce se va întâmpla când se vor întâlni??? Oare ele vor putea sa se integreze la liceul cel nou...