După ce a venit diriginta in clasa, am aflat ca băieți aceea doi erau în clasa cu noi.
Diriginta:Ele sunt colegele voastre noi, v-a puteți prezenta.
Ii dau un cot prietenei mele, care avea căștile în urechi și nu auzea absolut nimic.
Valeria(eu)in soapta:Trebuie sa ne prezentam omule.
Diriginta:Ce fete frumoase, au venit la noi în clasa.
Aylin:Multumim de compliment, doamna diriginta.
Valeria(eu) :Eu sunt Valeria și am 17 anișori.
Aylin:Eu sunt Aylin și am 17 anișori + suntem cele mai bune prietene.
Diriginta:Aylin, ti-ai învățat lecția de la cealaltă școală.Ne-a povestit domul director ce ai făcut, sper ca nu se va întâmpla și aici. Voi fi oricum cu ochi pe tine.
Aylin:Nu se va mai întâmpla.
Diriginta:Valeria ne bucuram sa te avem printre noi, avem un club de lectura la care te-ai putea inscrie. Ți-am citit dosarul și sunt impresionata ca la vârsta ta ai atât de multe diplome.
Victoria(eu) :Va mulțumesc frumos pentru primirea călduroasă!!Dar și Aylin cred ca este "Bine venita!" aici. A și cât despre clubul de lectura ma voi gândi.
Diriginta:Cum vrei tu!Ar fi păcat, nu mulți au talentul tău, la compus compuneri și poezi.
După ce ora s-a terminat, am ieșit pe hol. Eu m-am dus pana la biblioteca, deoarece am vrut sa vad ce cărți as putea citi în timpul liber. Mai aveam 5 minute, decid sa o caut pe Aylin. Apropo bibliotecara este o persoana minunata, drăguță si super de treaba. Erau o mulțime de oameni care se adunaseră în curtea scoli , iar în mijloc ghiciți cine Aylin.
Valeria(eu) :Ce se întâmplă???
Un coleg:Facem mișto, de colega noua.
O colega:Deci coleguto noua, te-ai drogat pentru iubire. Ce urat, iar el nici nu te baga în seama.
Aylin:Ce ai cu mine?? Ți-am făcut ceva???Am făcut slanul printre obstacole pana la girafă aia, are 1,90 înălțime de asta zic girafă.
Valeria(eu):Girafo, ce s-a întâmplat?? Ce nu îți convine??
Girafa:Tu cine pana mea ești??? Stai in banca ta... Hey, coleguta noua, ce droguri ai luat??? Nu de alta, dar vrem sa știm ce îți place.
Aylin avea lacrimi în ochi, o cunosc prea bine.
Eu:Vrei sa te pocnesc, te simți asa drogata după o palma data de mine. Vrei?? Sau tu ce droguri preferi, sa știm și noi ce îți place ție....
Girafa:Nu te baga, ca îmi vărs nervi pe tine.
Eu:Chiar te provoc, cine ești tu sa faci mișto de ea???
Girafa:AAA, știu de unde te știu. Tu ești prietena drogatei.
Eu:Drogata e mă-ta.Toti colegi noștri care erau acolo și au văzut ca am pleznito, au rămas șocați.
Eu:Fi atenta ca te bat rau. De azi încolo o vei lasă în pace ca altfel..
Girafa:Ca altfel, ce??? Tu ști cine e tata??
Eu:De ce girafo, mă-ta nu ți-a spus cine e tacto???
Un băiat:Gata, terminați.
Băiatul care a venit era mai mare ca mine. Cred ca avea 19 ani. A fost singurul care a intervenit în cearta noastră. Arata asa:Băiatul:Amândouă terminați, ce se întâmplă aici??? Dacă vine directorul, se va întâmpla ceva rău. Haideți sa o încheiem aici, care e problema??
Girafa:Ea mi-a dat o palma, iar eu nu am făcut nimic rău. Se făcea ca plânge.
Eu:Nu te pricepi nici la actorie și nici la vrajeala, lăsate.
Aylin:Prietena mea ma aparat, deoarece asta făcea mișto de mine.
Baiatul:Gabriela de ce făceai mișto de ea???
Aylin:Da, chiar de ce ai făcut-o??
Am înțeles pe girafă o cheamă Gabriela, am inimerit din prima. Am asemănăto cu un animal cu care seamănă și inițială este la fel. Super asemănare, ma pricep.
Gabriela:Am făcut mișto de ea, fiindcă este o drogata.
Baiatul:Termina cu cuvintele astea.
Eu:Aylin ești ok???
Aylin: Da, multumesc!!!
Baiatul:Haideți împrăștierea ce va uitați ca prosti??? Gabriela ce aștepți, hai la revedere!!
Gabriela se apropie foarte mult de acest băiat și cu nervi își musca buza de jos spunând :
Gabriela:Plec, doar fiindcă ești fiul directorului....
Baiatul:Dispari din fata mea.
Își da asta parul pe spate si pleacă nervoasa.
Băiatul:Si tu nu ai capul pe umeri??? Cum poți sa o pleznesti???
Eu:Cine ți-a cerut ție părerea??? O băteam, ne-ai oprit la timp. A avut noroc.
Aylin:Asa spune ea mulțumesc, lasă băiatul în pace el ne-a salvat pe amândouă. Trebuie sa accepți ajutor câteodată, nu fi asa.
Eu:Hai acasă!!
Aylin: Multumim încă o data pentru tot ce ai făcut pentru noi. Și salutari domnului director.
II rău directorul???
Eu am plecat de lângă ei, nu mai suport atâtea mulțumiri, de parca ia făcut un asa mare serviciu. Eu auzeam tot ce vorbeau, nu eram la mare distanta.
Aylin:Îmi pare rău, ea ii mai dura și trece direct la acțiune. Eu sunt opusul ei, dar suntem cele mai bune prietene. Dacă ai ajunge sa o cunoști este o persoana minunata.
Baiatul:Sper ca ii de treaba. Oricum prima impresie nu contează, am uitat sa ma prezint sunt Filip și am 19 ani. Voi cine sunteți??
Aylin:Noi, care noi??
Filip:Tu și prietena ta.
Aylin:Sigur, da, normal. Eu sunt Aylin am 17 ani, iar sora mea din alta mama o cheamă.... ăăăăăă.... ai niște ochi asa frumoși. Scuze, o cheamă Valeria și are 17 ani.
Filip:Frumos, mulțumesc de compliment. Vorbim altădată, pa!!! Sa o saluți și pe prietena ta.
Aylin:Ok, pa!!!
Aylin vine repede la mine.
Aylin:Ai văzut ce dragut era??Cred ca cupidon ma sagetat, o sa mor. Trebuie sa fie cu mine.
Eu:Termina, hai acasă!!
Am ajuns acasă și am adormit instantaneu, nu știu cum. Eram super obosita am mers pe jos doua ore, asa a vrut Aylin. Mi-a povestit de ochi mari ai lui Filip, tot drumul. Înnebunesc!!
CITEȘTI
💙Dragoste sau prietenie👯♀️
RomanceDoua prietene foarte bune, Chiar surori as putea spune, Sunt chiar lipite una de alta, pe bune!! Școală noua, profesori noi, serpi noi, băieți noi. Oare ce se va întâmpla când se vor întâlni??? Oare ele vor putea sa se integreze la liceul cel nou...