wstęp w tęczowych traperach

280 32 14
                                    

Hejka wszystkim!

Już zaczyna się lato, a z latem wakacje, więc przybywamy do Was z czerwcowym wydaniem w promiennych nastrojach!

Mimo iż czasami zdarzają się burzliwe humory w lecie, po nich zawsze następuje tęcza, niosąc ukojenie. 
Naśladując ją, prezentujemy Wam paletę artykułów w odcieniach fioletu, żółci i błękitu, ukazującą nieszablonowość oraz oryginalność naszej redakcji.

Co więc znajdziecie w niniejszym numerze?

Po pierwsze, standardową "Dyskusję miesiąca". Tym razem obraliśmy sobie temat niebanalny, najchętniej poruszany na królewskich dworach i bankietach, czyli pogodę.

Zagłębiając się dalej, natraficie na Kawusiowe sposoby na naukę — w końcu w czerwcu słoneczko praży coraz mocniej, skutecznie zniechęcając nasze głowy do wkuwania, jednak jakoś te świadectwa ostatecznie muszą się prezentować! Jeśli więc jesteście jednymi z tych uczniów, którzy dopiero teraz rzucają się w wir popraw i zaliczeń, nie martwcie się.
SuperKawka już biegnie z pomocą!

No właśnie, czerwiec to taki piękny miesiąc — kwitną maki, chabry... Idealny czas, żeby spędzić popołudnie na łonie natury! 

A co do miłego spędzania czasu — przecież to właśnie w tym miesiącu obchodzimy Dzień Dziecka! Co robiliście z tej okazji?
Jesteście ciekawi historii tego święta? BabeMess z chęcią Nam ją opowie. Na pewno dowiemy się czegoś ciekawego!

Poza tym wspólnie wczujemy się w tematykę Pride Month za pomocą filmów oraz piosenek z polecajek, ciocia Red nauczy nas gotowania, Toto opowie o musicalach, a Cyziu przeniesie w świat poezji.

Życzymy Wam, aby czerwiec był dla Was naprawdę wyjątkowy!
Śmiało prezentujcie światu swoją różnorodność i nie wstydźcie się tego, kim jesteście!

Ślemy całuski

 
/redaktorzy

Spis treści:

▪ Pogoda || dyskusja miesiąca

▪ tęczowe melodie || playlista

▪ Showtime! || musicale

▪ Witajcie w moim piecu || przepis

▪ Kto ty jesteś? Polak mały! || patriotyzm

▪ Kindertag || dzień dziecka

▪ resuscytacja szarych komórek || nauka

▪ Moda pantoflowa || trendy na Wattpadzie

▪ Bajdurzenie owieczki z B-612 || proza

▪ buszkraft bez pleneru – jak nie zamrzeć || konwenty

▪ Oswoić dobranockę || animacje

▪ Skradzione przez serca || ulubione miejsca

▪ Kinomaniak wyszedł z szafy || polecajka

▪ Pureé potato || kulinaria

▪ wywiad z horeszko || wywiad

▪ Dawka dysonansu || poezja

▪ Coming soon || propozycje

POGODA: czerwiec 2019Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz