Skradzione przez serca

76 12 1
                                    

Dużo osób ma swoje ulubione miejsce, do którego często wraca myślami i gdzie wypoczywa w wolnym czasie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dużo osób ma swoje ulubione miejsce, do którego często wraca myślami i gdzie wypoczywa w wolnym czasie. Szczerze, to dobrze mieć taki zakątek, w którym można zupełnie się zrelaksować i uciec od rzeczywistości.

Wiele Polaków decyduje się wyjeżdżać latem do ciepłych krajów w celach relaksu. Zwykle chcą odetchnąć od wszystkich problemów, które otaczają ich w życiu codziennym. Osobiście się nie dziwię - obowiązki, z jakimi się zmagamy, często bywają przytłaczające. Zdarzają się takie dni, kiedy nie mamy czasu, aby choć chwilę przeznaczyć dla rodziny, bo mamy wiele innych, ważniejszych spraw na głowie. Przez to nieraz słyszymy od najbliższych takie słowa, jak: „Nie teraz, jestem zajęty", „Daj mi spokój", „Poczekaj chwilę, robię coś ważnego". Takie ustawiczne zbywanie może nas stopniowo ranić, bo jednak zależy nam na utrzymaniu dobrych relacji z bliskimi. Dlatego warto jest oderwać się czasami od wszystkich obowiązków i powrócić do miejsca, w którym czujemy się wolni.

 Dlatego warto jest oderwać się czasami od wszystkich obowiązków i powrócić do miejsca, w którym czujemy się wolni

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Blue Lagoon Malta - to jedno z tych miejsc, które skradło moje serce. Miejsce, w którym czułam się bardzo szczęśliwe oraz na chwilę zapomniałam o wszystkich zmartwieniach. Lazurowa woda, która mnie otaczała, była niesamowita, a skały wokół zamykały urokliwą zatokę. Pomimo iż byłam w głębszym miejscu, bez problemu dostrzegałam całe dno. Cudownie się tam pływało, z pełnym relaksem. Pamiętam, że na sam widok Laguny serce mi podskoczyło z wrażenia i już wiedziałam, że ten obraz pozostanie ze mną na zawsze. Co prawda, było tam dużo ludzi oraz niemały hałas, ale to miejsce ma taką aurę, która powoduje, że nawet gdyby wojsko tamtędy przeszło, nikt nie zwróciłby na to uwagi.

Malta składa się z trzech wysp - Malty głównej, Gozo oraz Comino.

Comino jest najmniejszą wyspą ze wszystkich trzech; położona jest pomiędzy Maltą główną i Gozo. To właśnie tam znajduje się owa wspaniała Laguna. Nigdy nie brakuje jej turystów; z każdym rokiem przybywa ich coraz więcej. Myślę, że ludzie przyjeżdżają tam nie tylko po to, aby popływać, ale też po to, by móc podziwiać piękny krajobraz.

Biura podróży organizują również rejs statkiem na „Blue Lagoon". Przejezdni chętnie korzystają z takich ofert, dzięki którym mogą zwiedzić różne zakamarki Laguny. W jednym takim rejsie uczestniczyłam osobiście. Jest to naprawdę niesamowita przygoda, dzięki której zobaczyłam niezwykłe zakątki, z których istnienia nawet nie zdawałam sobie sprawy.

Podsumowując: „Blue Lagoon" jest najpiękniejszym miejscem, w jakim kiedykolwiek byłam. Urok, który tam panuje, pozostanie ze mną na zawsze.

Melancholia

Źródła:

https://getawaysmalta.com/special-offers/blue-lagoon-in-comino-island/

POGODA: czerwiec 2019Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz