2-Görev

71 7 5
                                    

Herkeze selam...

Bu hikayenin 2.bölümü çok heycanlıyım acaba benim hikayemide heyecanla bekleyenler olucak mı? İlk bölüm kısa oldu billiyorum ama ilerki bölümler uzun olucak merak etmeyin ayrıca çok sık bölüm gelmeye bilir çünkü hayatımı değiştirecek olan Teog sınavına gireceğim.Şimdoden bütün yazım yanlışları için ôzür dilerim çünkü telden yazıyorum...

İyi okumalar<3

2.Bölüm

Geldiğim bar herzaman geldiğim neon ışıklı bardı.Burayı seviyordum.Evet hayatı sevmeyebilirim ama birası çok farklı burası kafam sıkışık olduğunda kafamı dağatmak için yerdi.

Işıklı kapıdan geçerken güvenlik başını selam anlamında hareket ettirdi, benden karşılık verip içeriye girdim.

Hemen burnuma yoğun bir duman kokusu ve içki kokusu geldi.

Burnu kırıştırdım sigarayı hiç sevmezdim.

Bar taburelerinden birine oturdum.Barmen yanıma geldi.

"Şurda oturan kadın.Şu koridordan geç ve soldaki odaya git üstünü değiştir."dedi.

Cevap vermeden koridora doğru ilerledim ve ilk soldaki kapıyı açtım.

Askıda siyah bir elbise vardı.Birde kırmızı platform bir ayakkabı.Üzerimi değiştirdim ve odadan çıktım.

Koridorda ilerlerken ortam o kadar sesizdi ki ayakkabının o tok sesi beni sinir etmeye başladı.

Koridordan çıkınca yüksek ses başımın zonklamasını sağladı.

Kadının arkasını dönük olduğunu gördüm.Bir an duraksadım kadın arkadan anneme çok benziyordu.

Hemen kendimi toparladım ve yürümeye devam ettim.

Kadının yanındaki bar toburesine oturdum ve "Merhaba"dedim.

"Merhaba"

"Buraya ilk gelişim ya senin."dedim.Eyer burada sürekli takıldığımı bir düşman öğrenirse belaya bulaştığım zaman beni ilk burada ararlardı.

Katja"benim de ilk buraya biriyle buluşmak için geldim."dedi.

"Hım anlıyorum."dedim.

O sırada Katjan nın telefonu çakdı ve Almanca birşeyler konuştu.

Bir an yüzü soldu. Telefonda son birşeyler söyleyip konuştu ve telofonu kapattı.

"Bir sorun mu var? Yüzün-"cümleyi tamamlayamadan kadın suratıma yumruk atıp kaçmaya başladı.Acıyla inledim ve peşinden koşmaya başladım.

KAHRETSİNNN!!! Kadın herşeyi anlamış olmalı.Katja yı tam yakalayacakken birinin çarpmasıyla yere yığıldım.

Kafamı kaldırırken "KAHRETSİN !!"diye bağırdım ve karşımda bir adamı gördüm.Daha doğrusu benim yaşlarımda birisini.

"Önüne baksana"dedi.

"Asıl sen bak senin yüzünden işim mafoldu."dedim.

Duvardan destek alıp kaktım.Aynı anda elleriyle beni duvara hapsetti tam gözlerimin içine bakarak "Birtek senin mi işin mafoldu sonıyorsun!!"dedi öfkeyle.

Bir an irkildim.

"Ne oldu korktunmu?"diye sordu.

Hemen tersleyip "Ne korkucam be işim daha çok mafolmadan çekil."dedim ve onu ittirdim ama hiç etkilenmeden konuştu"Cık! Cık! Cık! Sen beni işimden alıkoydun işimi bozdun şimdi sıra bende"dedi

Yeni bölüm nasıl tontişlerrr? Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum.Sağlıcakla kalın bye <3

HİS &lt;3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin