'Bir kız mı benim ortağım olacak .Bence ayakbağı olacak.'bu sözler içimdeki nefreti canlandırdı.Kimse beni aşağılayamazdı.Sığ insan ben ona kimi aşağıkadığını gösteririm.
" Bari işimize yarayacak bir adam seçseydin Ömer."dedim.Ama Ekin e baktığında Ekin sanki hiç ona laf çakıştırmamışım gibi ifadesiz duruyordu.Ardından Ömer konuştu.
"İkinize güveniyorum yaparsınız."
Hemen Ömere "hallderim"dediğimde Ekin le aynı şeyi aynı anda söylediğimi anladım
Ömer"Halledersiniz."dedi ve devam etti"yarın sabah Ankaraya gideceksiniz.Bir evde kokteyle gideceksiniz.Toplam üç gün kalacaksınız.1gün sahte kimlik işleriniz filan halledilecek sonraki gün etrafı inceliyeceksiniz nerde kamera var veya kaç koruma,son gün büyük gün elmasları alıp istanbula trenle geri döneceksiniz.Şık kıyafetler getireceksiniz yanınıza.Anlaşıldımı?"dedi.
"Tamam"dedim.Ekin se konuşmaya tenezzül etmeden başını evet anlamında oynattı.
"Tamam gidebilirsiniz."dedi.
Kapıdan tam çıkacaktım ki Ömer.
"Son bişey daha Ankarada evli bir çift gibi davranacaksınız."dedi.O an duraksadım ne söylediğini idrak ettiğimde."EVLİ Mİ?!"dedim.Hay aksi sesli söyledim.Ömer "Ne oldu bir sorun mu var?Bak Maya--"cümlesini tamamlatmadan konuştum"Yo hayır."dedim ve çıktım tam bir taksi çevirecekken biri kolumu tuttu.Arkama döndüğümde kolumu tutanın Ekin olduğunu gördüm.
"Seni ben bırakırım."dedi.
"Gerek yok."dedim.
"Farkındaysan sormadım 'bırakırım'dedim."dedi.
"Ben kendim gide--"sözümü tamamlayamadan beni orabaya soktu.Bu gün ne kadarda laf bölünüyordu.Ekin arabaya bindi ve"Evin nerede ?"dedi.Ona adresi verdim.Arabayı çalıştırdı ve evin yoluna doğru ilerledi.
......
Arabada tek kelime konuşmadık.Çıkarken teşekkür ettim ama cevap vermeden basıp gitti.
Yarın için eşyalarımı hazırlarken Ömer'in kokteyl için kıyafet alın'dediğini hatırladım.Dolabım da kokteyl için kıyafet olduğunu sanmıyordum taki o beyaz elbiseyi görene kadar.Bunun benim dolabıma nasıl geldiği hakkında hiç bir fikrim yoktu.Eteğin içinde asılı olan göbeğimi ve sırtımı tamamen açık bırakan bir parça vardı.
Tamam bunu kesinlikle ben almadım.
O arada kapı açıldı ve içeriye ablam girdi.
"Maya bunlarda ne böyle nereye."Evet bunlar ne ve nereye.Düşün düşün heh!!!.
"Okul kanpına.Yani gide bilir miyim?"
"Tabi gidebilirsin tatlımda keşke daha önceden haber verseydin."dedi.
Ellerimi kaldırıp bilmem hareketi yapıp eşyalarımı yerleştirmeye devam ettim.Ablam odadan çıktığında Ayakkabılarıma bir göz gezdirdim ve çanta takı derken herşey hazırdı.
İsteksizce son kontrolleri yaptım.Telefonumun alarmını kurdum ve uykuya kendimi bıraktım.
✖✖✖
Alarmımın sesiyle uyandım.Tamam hazırlanmak için 1saatim vardı.Banyoya girdim ve kendime baktım.Çok tuhaf gözüküyordum.Sanki...sanki biraz yorgun ama kendimi hiç yorgun hissetmiyordum.Kısa bir duş alıp çıktım.Üzerime siyah bor tayt ve sıyah bir badi üstüne kare desenli siyah bir gömlek giydim.Siyah vans larımıda ayağıma geçilirdim.
Tamamem siyahtım neden bilmiyorum ama siyah kendimi oyo ve özgür hissetmemi sağlıyordu.Kimilerinede tamtersi olsada bana göre öyleydi.
Salona heçtiğimde ablam uyanmamıştı dolabın üstüne 'ben çıktım 'diye bir not yazdım ve Otogara doğru yola çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİS <3
ChickLitÖnceden hayata çok bağlı olan ama sonradan annesini ve babasını kaybeden hayattan soğuyan bir kız.Ablasının göz beneği olan bir kızın hikayesi