Ortak

44 6 0
                                    

Selam... Nabersiniz benim değerli okuyucularımmm...-tamam tamam yalakalık yapmicam vurmayın sffgddhddgd-Evet hikayenin 3. bölümündeyiz öncelikle hikayemde birazcık olsadaSizi çok seviyoruuuummmm iyi okumalar.

Kalbimin atışı iyice hızlanmıştı.Nefes nefese koşmaya devam ettim ve beni yakalayamayacakları bir yerde durdum ve yanımdaki ağaca yaslanarak yere oturdum.Barda gördüğüm o cocuk veya adam beni duvara sıkıştırdığı an iyice korkmuştum çünkü ben kendimi korumayı ne kadar bilsemde o benden çok daha güçlüydü.Bunu kolumu sıktığı an anladım ve

"Çabuk bırak beni bilerek mi çarptım sanki."dedim sesimin en aciz çıkan tonuyla.Korkuyormuydum?Evet biraz.

"O az önceki atarlı kızla aciz bir kız rolmü değiştirdi ."diye bağırdı.Sonra arkadan bir adam bağırdı.

Ne yazik ki o adam daha önce adamlarının birinin azını burnunu kırdığım adamdı.

"Lan Ekin oro**u çocuğu buraya gel seni adi şerefsiz!!."diye bağırdı.O an Ekin ismi tanıdık geldi.Ekin kulağıma eğildi ve "Seni bulacağım."dedi ve adama yaklaşıp  kafa attı.Adam yere yıkılırken ben arkama bakmadan oradan uzaklaştım.

Cebimdeki telefon titredi.Arayan Ömer'di.

"Alo Maya ne yaptın öğrene bildin mi?"

"Ne yazıkki hayır."

"ALLAH KAHRETSİN!! gine ne oldu?"dedi.Bende bir az sansürle olayı anlattım.Sinir bozucu bir sesle güldü.Sinirle attığı nadir kahkahalardan biriydi.

"Tamam şimdilik sana vereceğim bir görev yok"dedi ve kapattı.

Eve doğru yürümeye başladım.

❌❌❌

Kendimi yatağıma attım ve gözlerimle tavanı incelemeye başladım.

Sanki Ekin ismini daha önce duymuştum.Tabi ya. Ömer çeteye yeni biri gelecek demişti.YOKSA!!Lütfen çeteye katılan Ekin bardaki Ekin olmasın.Düşüncelerim kararmaya başladı ve uyku beni kollarına aldı.

.....

Biran bir titreme geldi ve yön duyumu kaybetmiş bir şekilde sağa ve sola bakındım.O an farkettim telefonumun titrediğini.

Kimden:Ömer

Çabuk bizim bara gel önemli!

Saate baktığımda akşamın 8 iydi.Odadan çıkacaktım ki üzerimde hala elbise olduğunu fark ettim.

Elbiseyi hızlıca çıkararak kot pantolon ve kırmızı bir t shirt giyip odadan çıktım.

Tam ayakkabılarımı giyiyordum ki ablam

"Maya bu saatte nereye."

Evet Maya bu saatte nereye, nereye heh.

"Arkadaşlarımla cafeye."

"Arkadaşlarlamı?"Ablam pek arkadaşımın olmadığını biliyordu.Bir tek arkadaşım vardı Öznur oda taşındı 2 yıl önce.Hemen birşeyler uydurmam lazım.

"Evet Burçin Selen ve ben."

"İyi tamam gecikme."dedi suratında kocaman bi gülümsemeyle.Ayakkabılarımı sonunda ayağıma geçirebildiğimde hemen kapıyı açıp çıktım.

Az kalsın ablam işkilleniyordu.

....

Bara geldiğimde Ömer çalışanları azarlıyordu.Boğazımı temizledim.Ömer benim geldiğimi anlamış olacak ki azarlamayı kesti ve çıkın dedi.

"Evet Ömer ne oldu.Bu saatte biliyorsun ablam 'bu saatte neden çıktığımı' sorabilir."dedim.

"Dediğim gibi önemli bir konu sana yeni bir iş vereceğim ayrıca bu işte bir ortağıb olacak."dedi.Ortak mı? Ben işimi tek hallederim bilmiyor mu.

Düşüncelerimi okumuş gibi "İşini yanlız halledersin biliyorum ama bu iş baya büyük."dedi.

"Anlat."dedim

"Elmasların Ankara'da bir evde olduğunu biliyoruz oraya gidip elmasları almanızı istiyorum."dedi.

Ağzım o şeklini aldığına eminim.Bana daha önce hiç böyle büyük bir iş vermemişti.

"Başka adamın yok-"cümlemi tamamlayamadan kapı açıldı.

Kahretsin!! Geçen barda çarptığım Ekin'di bu.

İçeri girdi ve ifadesizce bir bana bir de Ömer'e baktı. Ömer

"Hoş geldin Ekin bizde tam elmaslardan bahsediyorduk"dedi.

Ekin"Ortağım bu mu?"dedi.Ve bir anda öfkelenmeye başladı.

Ömer fark etmiş olacak ki "Bir sorun mu var?diye sordu bir Ekine bir bana bakarak.

Ekin güldü ama bu neşeden uzak bir gülüştü."Bir kız mı benim ortağım olacak.Bence ortak değil ayak bağı olacak."dedi.

Evet bölümü beğendiniz mi? Aslında bu bölüm daha uzun olacaktı haliyle bu gün yayınlanamicaktı.Ama kıyamadım size kısada olsa yazdım bir bölüm.Hiç içime sinmeyen bir bölüm.Ayrıca ilerki bölümlerde baya bi ekşın olacak söliyim

Hepiniz öpüldünüz...

HİS <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin