Aradan yıllar geçiyor ve Şebnem,Azad malların bölüşme vaktinin geldiğini söylesede Hazar gerek yok biz hem anamızı hem babamızı kaybettik mal mülk düşünmemeliyiz diyor.
Şebnem ve Azad şok geçiriyor çünkü gerekli yerlere gittiğinde babası ve annesi bütün mirası hazara bırakmış olduğunu öğreniyor
aslında babası ölmeden bütün mal mülk hazarın üstüne geçirilmiş bu yüzden hukuki işlem başlatsalarda hiçbir işe yaramıyor
☹️
Gerçekten adaletsizlikler oluyor hayatta şebnem ve azad parasız pulsuz kalıyor şuradan şuraya gitcek parası yokken Hazar ülkeden ülkeye gidiyor .
Hatta Rusya'da lüks bir malikanede yaşıyor.Ve hazar bir gün Rusya'dayken bir hırsız evine giriyor arabasının anahtarını ve altınları çalınıyor apar topar ülkeye dönüyor . O gün ise şebnem evleniyor. Evleneceği kişi azad uygun bulmasa da evlenmeyi çok istiyor nede olsa aşk . Ama başına geliceklerden Şebnem'in hiç haberi yok
. Evlendikten sonra herşey çok güzel çok mutlu oluyor. Şebnem o kadar mutlu ki anlatılmaz bi durum .Ve bi gün Şebnem doktara gidiyor ve eve geldiğin azad'a ve eşine hamile olduğunu söylüyor. Herkes çok mutlu oluyor ve seviniyor ama bu Sevinçleri maalesef ki çok uzun süremiyor. Şebnemin evlendiği adam ünlü bi iş adamı ve Hazar'ın şirketinin en büyük rakibi. Hazar ise sessizliğini koruyor aslında adamlarına şebnem'in eşi Ali'yi vurdurtmak istemesine rağmen Şebnemle evlendiği ve kardeşinin üzülmesini istemediği için hiç bişey yaptıramıyor ama iki şirket içinde rekabet büyüyünce maalesef işler değişiyor .
Bazen biri bazen diğeri daha çok para kazanıyor bazen de iflasın eşiğine geliyorlar. İşler böyle olunca Ali'nin tek başına arabaya binip gideceği bi gün kaza yaptırıp ölümün eşiğine getirmeye çalışıyorlar . Ama son anda arabaya Şebnem'de biniyor ve tatile gidiyorlarken aniden kaza yapıp yaralanıyor günlerce yoğun bakım da yatmanın ardından neler neler oluyor.
Şirket iflas ediyor. Şebnemin çocuğu düşüyor ve herkesi inanılmaz bir HÜZÜN kaplıyor. Bu durumlardan sonra ise şebnemin eşi Ali alkol bağımlısı oluyor. Ve Şebnem'e her gün hemen hemen şiddet uyguluyor. Ve Şebnem polislere başvuruyor darp raporu alıyor . Ve en sonun da boşanıyor ve Ali hapse atılıyor .
Şebnem'de ise yaşadıklarının hüznü ve bu acıdan kurtulmanın sevinci vardı. Ama herşeye rağmen dimdik duruyor .🌻🌻🌻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 YAPRAKLI ACI , Hüzün , Hasret , Sabır Yoncası
Storie breviNe olursa olsun her türlü zorluğun üstesinden gelen acılara haksızlıklara dayanan biri azad . Çileleri o çekse bile hayat onunda yüzüne gülecek ama bu zamana kadar yaşadıkları unutulamaz