Dördüncü bölüm

44 7 7
                                    

Esila Mira Çakır
Sınıfta boş boş oturuyordum. Keşke kızlarla markete gitseydim. Lan kalk bir şeyler yap! Dedi iç sesim haklıydı da. "Haklısın lan! Haydi gidiyoruz." dedim ve aşağı kata inip mikrofonu aldım. Yaptığım şeyin bana çok pahalıya patlayacağını biliyordum ama deli olmak böyle bir şeydi işte. Mikrofonu alıp konuşmaya başladım. "Gençlik! Haftaya herkes serbes gelecekmiş! Yırtık,desenli,etek, boncuk,takı,her şey serbes haydi hayırlı olsun!"dedim herkes "işte özgürlük budur !" diyordu bizim kızlarda" Eski Esila geldi!"deyip duruyorlardı Nisa dışında. Nisa beni kesin öldürecekti! Can ise... Ah Can ise bana bakıp gülüyordu. Lan bu şerefsiz sana neden bakıyor!? Dedi iç sesim. Tam iç sesim ile kavga edecektimki müdür arkadan bana seslendi"kızım sen deli misin!?" dedi Leyla hoca,müdüremizdir kendisi. Ona verebilecek tek bir cevabım vardı"Evet! Başka ne olabilir ki?" dedim. Sanki bende korktum onlardan!
5 dakika sonra
"Hocam Allah belamı versin ki bir daha böyle bir şey yapmayacağım. Ne olur affedin hocam."dedim yalvararak. Cezamın uzaklaştırma olacağını hiç düşünmemiştim" bu senin son şansın Esila. Böyle bir olay bir daha olursa..."
"Vallahi olmaz hocam!Siz bana güvenin."
"Öyle olsun. Bir daha görmeyeceğim ama ufak olsa bile cezasızda bırakmayacağımı biliyorsun değil mi?"
"Ne-ne ho-hocam ceza?"
"Bir hafta teneffüse ve ya öğle arasına çıkmak yasak. Sınıfta sana iyi eğlenceler." demişti. Ama ben kızlarla kudurmadan yapamazdım be hoca! Sende anla beni!"Hocam ama bunun neresi ufak?""
"Aması falan yok bu işin Esila! İstiyorsan ailene söyleyip cezadan daha beter bir anne terliğiyle ve bir baba tokatı ile karşılaşmaya ne dersin?"
"Yok yok hocam tenefüse çıkmamak daha iyi"dedim ve odadan çıktım. Kapının önünde beni bekliyorlarmış kızlar."Esila mal mısın kardeşim!? Oraya çıkmak ne demek ya! Kızım sen beni deli mi edeceksin!?" dedi Nisa."karışma sen deli kıza! Hem böyle daha güzel bence."dedi Damla."aynen niye karışıyorsun sen! Aaaaaaaaa şuna bak." dedi Göksu. Nisa onları takmayarak"Cezan ne Esila?"dedi."bir hafta boyunca teneffüslere çıkmayacakmışım. Yani bir hafta boyunca bensiz kuduracaksınız."
"Ama sensiz olmaz,olamaz!"
"Biliyorum bensiz olmayacağını Damlacığım ama ne yapalım kader işte!" dedim yalandan ağlamaklı bir sesle. "kendisi kaşındı! Bırakın bir hafta nasıl dayanacak!"dedi Nisa."kızlar hadi sınıfa zil çaldı."dedi levent hoca"tamam hocam gidiyoruz."dedi Göksu. "Senle kavgamız bitmedi!" dedi Nisa ve sınıfa gitti."hadi bizde gidelim" dedim ama Göksu ile Damla gözlerini kısmış bama bakıyordular"ne oldu lan!?"
"Biz kaçıcağız. Valla bugün kafamız fazlasıyla dolu uğraşamam derslerle!"
"Aynen bende Göksu ile gidiyorum. İnteret kafede biraz eğleniceğiz. İstiyorsan sende gel." dediler. Onlarla gitmek istiyordum ama zaten ceza almıştım."kızlar ben zaten cezalıyım. Siz gidin birazda Nisa size kızsın hep ben mi canım?"dedim gülerek. Onlarda"iyi madem biz gidiyoruz. Yarın, daha doğrusu iki saat sonra görüşürüz" dediler ve gittiler. Bende sınıfa gitmeye başladım ama gidemedim. Çünkü Can kolumdan tutmuştu. Artık ona karşı koymalıydım!"ne var!?" dedim ona"sen gerçekten deliymişsin. Bu kadarını beklemiyordum aşkım"dedi. Lan bu kendini ne sanıyordu!?"ne aşkımı lan şerefsiz!? Ne demek istiyorsun lan sen bana!?"
"Demek istiyorumki beni sevmen an meselesi."
"Yavşağa bak! Bırak lan kolumu!"dedim ve sınıfa çıktım ama o arkamdan bana seslendi" an meselesi!" dedi. Ya bu ne kadar da yavşaktı!

Melek kokulu annem ve tüm annelerin anneler gününü kutlarım😊😊😊😊

Deli ÇeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin