Το πρωι που ξυπνησα ένιωθα έναν δυνατό πονοκεφαλο..
Τι σκατά ποσο ήπια χθες;Κοιτάω το δωμάτιο στο οποίο βρίσκομαι...δνε είναι το δικό μου..
Ξαφνικά ένα άγχος άρχισε να με κατακλυει... Ελπίζω να μην έγινε εχθές τπτ...Απ'τις σκέψεις μ με βγάζει το άνοιγμα της πορτας.. Ξαφνικά βλέπω έναν Αχιλλέα χωρίς μπλουζα να έρχεται προς τα εμένα με ένα πιάτο κρέπες...
Δεν παιζει να το ζω εγώ αυτό... Κάποιος να με τσιμπήσει... Θεέ μ τι σώμα είναι αυτό μαναρι μ;;😍😍🔥Ανάβεις φωτιές ανάβεις και όλα τα καις και από όπου περάσεις κανεις καταστροφεςς!! 😻😻
Α-Α-τι έγινε ψιψινα.. Βλέπεις κτ που να σ αρέσει;😏
Ξαφνικά άρχισα να νιώθω τα μαγουλα μ να κοκκινίζουν...
-να σ κάνω μια ερώτηση;.. Του είπα κάπως διστακτικά...
Α-για πες είπε και ένα πνιχτο γελάκι του ξέφυγε...
Μλν κτλβε ποσο κόκκινη έχω γίνει..σαν πατζάρι θα είμαι.. Τι νιώθω...-εμ.. Θα μπορουσες να μ πεις τι έγινε χθες το βράδυ, και γτ βρίσκομαι στο κρεβάτι σ μόνο με τα εσώρουχα;;
Α-τπτ μωρε απλά ήπιες,μ την έπεσες άγρια.. Και τι να κάνω αγορακι είμαι δνε κρατήθηκα και εγώ...
Όπα τι;;;εγώ και αυτος.... *****
Παναγία μου!!!-Τι;;; είπα κάπως τρομαγμένα...
Α-χαλαρωσε ψιψινα πλακα σ κάνω είπε και άρχισε να γελάει...
Έτσι εε.. Τρ θα δει!
Αρχιζω και με αργά βήματα παω όλο και πιο κοντά του...
Με κοιτάει λες και είδε φάντασμα...
Αρχίζω και τον φιλάω στο λαιμό.. Τα χέρια μ χαϊδεύουν τους κοιλιακούς του... Και όσο παει τα κατεβάζω όλο και πιο κάτω... Τον άναψα...Α-τ-τι κανεις; είπε και ένα βογκητο του ξέφυγε...
Σκύβω στο αυτί του και του ψυθιρίζω
"Εκδίκηση μωρό μ" Και ξαφνικα σταματάω και αρχίζω να τρέχω προς το σαλόνι...Καθώς φτάνω στο σαλονι νιώθω τον Αχιλλέα να με αρπάζει και να με ρίχνει πανω στον καναπέ και αυτός από πανω μ...
Damn it bæ😻
-τ-τι κανεις;;Φυγε απο πανω μ βλακα... Είπα και προσπαθησα να τον πρωξω από πανω μ...
Α-τσου είπε και σιγά σιγά έφερνε τα χείλη του όλο και πιο κοντά στα δικά μου...
Just kiss me... 😻
YOU ARE READING
Lost Touch
FanfictionΜε έχει πλησιάσει υπερβολικά πολυ... Τα μάτια του το ίδιο χρώμα με τότε, το ίδιο χρώμα που αγάπησα και δυστυχώς αγαπώ ακόμα... Τα χείλη του απέχουν μερικά εκατοστά απ'τα δικά μου και ξαφνικά έχω μια έντονη επιθυμία να τον φιλήσω... -Δεν γαμιεται...