Αχιλλέας pov↓
Ήρθε η Λυδία σπίτι μου μαζί με μια τρομοκρατημένη καλλιστηΤην άρπαξα και την έβαλα στην αγκαλιά μου
-μην φοβάσαι ειμαι εγώ εδώ της είπα και της σκουπισα τα δάκρυα απο αυτά τα ωραία ματάκια της...
Ήταν πολυ κουρασμένη σωματικά και ψυχικά και χρειαζόταν υπνο, την πήρα στη αγκαλιά μου και την μετέφερα μέχρι το δωμάτιο μου... Της αφαιρεσα τα σκισμένα ρουχα και της έβαλα μια μπλουζα μ να φορέσει...
Πάνω στο κορμί της παρατήρησα πολλες μελανιές... Ένιωθα τα νευρα μου να φτάνουν στο κόκκινο... Δεν μπορώ να το πιστεψω ότι την άγγιξε ο Edward με τόσο σκληρό τροπο...
Άφησα την καλλιστη στο κρεβάτι και πηγα να φυγω, ειχα σκοπό να βρω αυτόν τον χλεχλέ και να τον γαμήσω στο ξυλο...
Όμως πριν φυγω νιωθω ένα χέρι να με κρατάει
Κ-Σε παρακαλω μείνε... Ειπε και με κοιταγε με αυτά τα τόσο μαγευτικά μάτια που πλεον ήταν κατά κόκκινα και πρισμενα απ'το κλάμα...
Ξαπλωσα στο κρεβάτι και την πηρα αγκαλιά μέχρι να κοιμηθεί...
Θα τα πουμε αυριο Edward μην φοβάσαι... 😡
Καλλιστης pov↓
Ξυπνάω και ένιωθα όλο το σώμα μου να ποναει...ξαφνικα μου ήρθαν όλες οι αναμνήσεις από εχθές το βράδυ...Δεν το πιστευω με βίασε, πως μπόρεσε και το έκανε αυτό;
Δάκρυα αρχισα να νιώθω ξανά στα μάτια μου...Α-ει πριγκίπισσα είναι όλα εντάξει μην κλαίς είπε και με έβαλε μέσα στην ζέστη αγκαλιά του...
Μακάρι να εμένα εκεί για παντα θεε μ, 😍
-όσο για εχθές εμ.. Ευχαριστώ υποθέτω...
Α-μην αγχώνεσαι... Είμαι εδώ για σένα να το ξέρεις είπε και μ έδωσε ένα στιγμιαίο φιλί στα χείλη...
Α-θα μπορουσες να μ πεις λίγο τι έγινε εχθές με αυτόν τον μαλάκα το Edward είπε και στα μάτια του διακρινόταν η θλίψη και ο θυμός...
-πηγα σπιτι του να βρεθουμε διότι ήθελα να του πω να χωρίσουμε αλλά μετά άρχισε να με φιλάει και δεν σταματαγε και μετά ξέρεις... Είπα και ακόμα περισσότερα δάκρυα άρχιζαν τα κυλάνε απ'τα μάτια μου...
Α-σσσ χαλαρωσε... Και πως αποφάσισες να τον χωρίσεις είπε ενώ μου Χαΐδευε στοργικά τα μαλλιά μου...
-εν να... Μετά από εκείνο το βράδυ που εμείς ξέρεις... Συνειδητοποίησα ότι σ'αγαπώ ακόμα και δεν μπορώ να σε ξεπεραδω... Και ξέρεις κάτι χέστηκα αν εσυ δεν με αγαπας...
YOU ARE READING
Lost Touch
FanfictionΜε έχει πλησιάσει υπερβολικά πολυ... Τα μάτια του το ίδιο χρώμα με τότε, το ίδιο χρώμα που αγάπησα και δυστυχώς αγαπώ ακόμα... Τα χείλη του απέχουν μερικά εκατοστά απ'τα δικά μου και ξαφνικά έχω μια έντονη επιθυμία να τον φιλήσω... -Δεν γαμιεται...