part11

833 53 6
                                    

Ντριν ντριννν

Πωω γαμωτο σχολείο σήμερα...

Το έχω παρει απόφαση... Θα χωρίσω τον Edward...νιωθω οτι παιζω μαζί του...

Μετά από μισή ώρα εφόσον κατάφερα να σηκωθώ απ'το κρεβάτι πηγα στην ντουλάπα να βρω ρουχα να φορέσω...

Τελικά έβαλα αυτα👇🏻

Κατεβηκα στην κουζίνα και εκεί είδα την μάνα μ να μαγειρευει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Κατεβηκα στην κουζίνα και εκεί είδα την μάνα μ να μαγειρευει... Πλεον δεν πολυ μιλάμε μόνο τα τυπικά... Δεν Μπορώ να φανταστώ ότι η ίδια μου η μάνα νοιάζεται πιο πολυ για τον ηλίθιο ανταγωνισμό στημ εταιρία μας παρα για εμενα... Μόνο και μόνο που σκέφτομαι ότι αυτή ευθυνεται για τον χωρισμό μου με τον Αχιλλέα ένα μίσος με κατακλυει...

Βγηκα απ'το σπίτι πηρα κλειδιά και κινητό και κατευθυνθηκα προς το σχολείο...

Αυτές τις μέρες δεν πολυ μιλάω με την Λυδία διότι βγαίνει αρκετά συχνά με τον cody... Αλλά δεν με πειραζει διότι ξέρω οτι οπότε την χρειαστώ θα είναι εδώ για εμενα όπως θα ήμουν και εγώ εκει για εκεινη...

Με αυτές τις σκέψεις έφτασα σχολείο... Yeahhh 😒

Ξαφνικά νιώθω δυο χείλια να με φιλάνε...

Edward-τι κανεις; είπε αλλά στην φωνή του μπορουσα να διακρίνω μια ειρωνια και μια στεναχώρια..

-εμ ξέρω γω... Μια χαρά... Έχεις κάτι;

Edward-οχι μωρε τίποτα απλά να... Θα ήθελα σήμερα να βρεθουμε αν γίνεται να μιλήσουμε

-ωραία γιατι και εγώ αυτό ήθελα να σ πω...

Edward-τι λες για σήμερα στις 9:00 στο σπίτι μ;;

-εμ ναι δεν έχω θέμα είπα και ο edward έφυγε και πηγε στην παρεα του...

Κάτι έχει αυτός αλλά δεν ξέρω τι... Λες να έμαθε για εμενα και τον Αχιλλέα;;
Μα τι λέω σιγά μην το έμαθε, από που έτσι κι αλλιώς να το μάθει;

Καθως πηγενω όπως την τάξη βλέπω μια Λυδία να τρέχει καταπάνω μου...

Λυδια-δεν θα πιστεψεις είπε με ένα χαμόγελο στα χείλη

Lost TouchWhere stories live. Discover now