Σήμερα ειναι η μέρα της εκδρομής...
Με τον Αχιλλέα αυτές τις μέρες μπορώ να πω τα παμε αρκετά καλά... Ποιος θα το έλεγε ότι μετά από 3 ολοκληρα θα ήμασταν και παλι μαζί...Η ώρα ήταν 7:30 καλυτερα να αρχίσω να ετοιμαζομαι, δεν θέλω να χάσω την πτηση... Μου έχει λείψει η Ελλάδα...
Με το ζόρι σηκώνω τις βαλίτσες μου και αρχίζω να κατεβαίνω τα σκαλιά του σπιτιού μου...
Με την μάνα μου δεν μιλάμε πολυ μόνο τα τυπικά...Απο τοτε που έμαθα ότι πισω απ'τον χωρισμό του Αχιλλέα και εμένα ήταν οι γονείς μου ξαφνικά σαν κάτι να έσπασε μέσα μου... Δεν νομίζω να μπορέσω να του ξαναδώ όπως παλια... Πλέον μόνο μίσος και απογοήτευση μου βγάζουν αυτοί οι άνθρωποι... Δεν τους νιώθω γονείς μου πλεον...
Έξω απ'το σπίτι μου με περιμενε η Λυδία και πηγαμε μαζί στο αεροδρόμιο με το αυτοκίνητο της...
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΜΙΑ ΕΥΔΟΜΑΔΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ! 🙌🏻
φτάσαμε στο αεροδρόμιο και σχεδόν όλα τα παιδια είχαν μαζευτεί σε μια μεριά για να παρουν οι καθηγητές τις απουσίες...
Αχ-τι κάνει η όμορφη; είπε ο Αχιλλέας και μ έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο..
-μια χαρά... Δεν φαντάζεσαι ποσο χαίρομαι που θα περάσουμε μια ευδομαδα μαζί χωρίς να φοβόμαστε για τους γονείς μας... Είπα και του χάρισα ένα απ'τα πιο αστραφτερα μου χαμόγελα
Αχ-εγω να δεις μωρό μ είπε και με φίλησε στα χείλη
----------------------------------------------------------
Προς όλους τους επιβάτες,σε λίγα λεπτά προσγειωνόμαστε στην ΘεσσαλονίκηΑκουστηκε η φωνή της αεροσυνοδου απ'τα μεγάφωνα του αεροπλάνου...
Ποτε με πηρε ο υπνος πανω στον Αχιλλέα και ποτε προλάβαμε και φτάσαμε Ελλάδα ένας θεός ξέρει...
Γυρνάω και κοιτάω απ'το παραθυρο του αεροπλάνου και διακρίνω από ψηλά την Θεσαλλονικη... Ένα άγχος αρχίζει να με κατακλυει... Ελπίζω να πανε ολα καλα στην εκδρομή...
Κατεβήκαμε απ'το αεροπλάνο, πήραμε τα πράγματα μας και Κατευθυνθηκαμε προς το ξενοδοχείο...
Στα δωμάτια θα μέναμε εγώ Λυδία και Αχιλλέας με Cody αν και από ότι κατάλαβα το βράδυ η Λυδία θα πηγαίνει στο δωμάτιο τον αγοριών να κοιμάται με τον Cody και ο Αχιλλέας θα έρχεται εδώ να κοιμάται μαζί μου...
Μολις φτάσαμε στο ξενοδοχείο έπεσα ξερή για υπνο... Το ταξίδι ήταν πολυ κουραστικό δνε φταίω εγώ...
YOU ARE READING
Lost Touch
FanfictionΜε έχει πλησιάσει υπερβολικά πολυ... Τα μάτια του το ίδιο χρώμα με τότε, το ίδιο χρώμα που αγάπησα και δυστυχώς αγαπώ ακόμα... Τα χείλη του απέχουν μερικά εκατοστά απ'τα δικά μου και ξαφνικά έχω μια έντονη επιθυμία να τον φιλήσω... -Δεν γαμιεται...