Windy Blue

313 39 12
                                    


Superhrdinka od: MoonLighttSparkle

Představuji vám úžasnou mladou dámu, která pomocí miracula dokáže ovládnout jeden ze čtyř základních živlů.

Superhrdinské jméno: Windy Blue

Kwami: Vážka Izzi, roztomilé stvoření, které se lehko spřátelí úplně s každým. Pokud nabídnete mentolku, stanou se z vás nejlepší přátelé, protože kdo by nemiloval mentolky?

Miraculum: Stříbrné náušnice ve tvaru křídel vážky, představují sílu větru a vzduchu

Schopnost: Náušnice propůjčují sílu vzduchu, což znamená, že lze na pět minut ovládnout vzdušné proudy. Velká výhoda s létajícími padouchy.

Zbraň: Železný kruh, který se dokáže různě zvětšovat a zmenšovat, lehce se tím dají svázat nepřátelé. Je pružný takže se od něj může superhrdinka lehce odrážet do výšky.

V reálném životě se jmenuje Celine Burgeois, ano, čtete správně. Celine je o pár let starší sestra všem známé Chloe Burgeois. Narozdíl od své sestry však ona žije s matkou Audrey Burgeois, cestují spolu po světě, ale nedávno se opět nastěhovaly do Paříže.

V čem se ještě od Chloe liší je to, že Celine je trošku introvert, nemá ráda přílišnou pozornost, i když si za ty roky ježdění po světě s Audrey, zvykla. Je velká perfekcionistka.

Žije pro umění, ihned jakmile přijela do Paříže, začala chodit do kurzy kreslení, kde se potkala s Marinette a později se spřátelila i s ostatními ze superhrdinského týmu, čímž trošku naštvala Chloe. Časem se z Marinette a Celine staly velké kamarádky, možná i proto si zasloužila miraculum.
Má velmi slibnou uměleckou kariéru, často ji můžete potkat v odlehlých částech Paříže jak si něco kreslí do skicáře.

Pokud se zrovna nevěnuje umění, ráda čte detektivky, úplně pro ně žije, dále také cvičí jógu.

V superhrdinském týmu je vítanou posilou, zvlášť Beruška si jí váží, protože pomáhá s vylepšováním bojových taktik. Její důmyslné plány jsou vždy propracované do nejmenšího detailu (pro některé superhrdiny otrávené, ale už mnohokrát zachránila situaci)

 Její důmyslné plány jsou vždy propracované do nejmenšího detailu (pro některé superhrdiny otrávené, ale už mnohokrát zachránila situaci)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jelikož nemám co dělat, dokopávám se l vydávání této knihy 😅😅

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jelikož nemám co dělat, dokopávám se l vydávání této knihy 😅😅

Posílejte, kdo má co posílat♥ budu vás uctívat

Omlouvám se MoonLighttSparkle za to nedorozumění😅

A fakt posílejte!!😌😈 prosím moc, moc, moc😇

V každém z nás je hrdinaKde žijí příběhy. Začni objevovat