Superhrdinka od: CaroleinkaCZ
Na první pohled nevinná jemná dívka, ale nenechte se zmást milým úsměvem.
Superhrdinské jméno: Pantherka nebo taky Black Panther
Kwami: Panterka Cassie, miluje hořkou čokoládu
Miraculum: rukavice podobná cyklistické rukavici, nosí ji na levé ruce, když se promění, rukavice se změní na velkou s drápy. Zajímavé také je, že si tu rukavici můžeš nasadit na pravou i na levou ruku.
Schopnost: Dokáže ohlušit padoucha ranami bičem, nepříjemné zvuky však působí jen na zlo páchající jedince
Bič také dokáže oslabit, když je padouch dlouho v jeho sevřeníZbraň: rukavice s drápy, bič ovázaný kolem pasu jako ocas
Vlastním jménem se šestnáctiletá superhrdinka jmenuje Caroline Torresová. Na první pohled působí opravdu nevinným dojmem, ale nenechte se jejím klidným zevnějškem zmást!
Tahle holčina opravdu zná význam slova pomsta, nikdy si nenechá nic líbit, nikdy. Myslíte si, že jste utekli, ale Caroline si vás časem najde.
Když se k ní budete chovat mile, ona též. Jde jen o váš přístup k ní. Nerada komunikuje s lidmi, moc toho nenamluví, vždycky jen poslouchá. Ani nahlas nikdy nevyjádří svůj názor, raději navenek souhlasí s názory ostatních.Ráda kreslí (hlavně tužkou) a na grafickém tabletu taktéž.
Když má špatnou náladu, tak bych ji nechala napokoji, jinak bude na vás protivná, to jí je potom jedno, jak moc je pro své okolí většinou nekomunikativní.
Je to taky dost citlivý člověk.
Nedokáže se rozhodnout co a jak, takže je nerozzhodná, což jí dost irituje, když je z ní superhrdinka.
Všichni známí si z ní utahují, jak je malinká holčička. Jí to hodně vadí a štve, ale nedává to najevo.Jako superhrdinka se snaží být rázná a potlačit svoji plachou stránku. Její oblíbenou bojovou technikou je boj s blízka. Rukavice s ostrými drápy jsou pro box s nepřáteli to pravé. Neplést s Černým Kocourem, na to jsou Cassie s Plaggem velice hákliví.
*odkašle si*
Dlouho jsme se neviděli, u tohoto příběhu to platí obzvlášť 😅
Tak vás tu po půl roce zdravím, třeba někdo z knihovny tenhle příběh ještě nevyhodilPro nezodpovězené otázky
Ne, nezmizela jsem, neunesli mě mimozemšťani, neutekla jsem a ani jsem neskončila s wattpadem
Jen taková "pauzička"Tenhle příběh používám vždycky jako takový výklus po dlouhým nic nedělání a vrácení se zpět do "práce" ehm ehm
Uvidím, jak to bude tentokrát😇 autorce se omlouvám, že se tolik načekala než se dokopu to vydat
Pro ty, kteří mají ig: někdy tenhle týden čekejte stream!! Slíbila jsem jeden o prázdninách, tak ho máte mít, potřebuju se vykecat u svých internetových kamarádů😝
Třeba zítra vyjde další kapitola... Třeba za rok (nic mě poslední dobou nevystihlo tolik jako tahle věta)
ČTEŠ
V každém z nás je hrdina
Non-FictionTato kniha by se dala nazývat encyklopedií hrdinů. Pokud doma máš obrázek svého miraculous hrdiny a chceš se o něj podělit se světem, neváhej! Tato kniha je k tomuto určená, proslavit miracula a jejich držitele, udělat jim reklamu na profil a příběh...