Super hrdinka od: pedoship69
Představuji vám první hrdinku, která společně dalšími dvěma superhrdiny tvoří úžasný team.
Super hrdinské jméno: Melody Swan
Kwami: Labuť Equill, kwami rovnováhy. Jejím nejoblíbenějším jídlem jsou grilované tousty. Je bisexualní kwami.
Miraculum: Choker, který když pronesete větu:,,Equill, rovnováha vesmíru at započne'' se v Chokeru objeví růžový krystal ve tvaru labutě.
Schopnost: Rovnováha a změna - V ruce se jí objeví morfix energie, kterou když se dotkne sebe, či někoho jiného změní mu schopnosti, tak aby to bylo užitečné jen pro ní, či pro někoho koho ona sama vybere.
Zbraň: tamburína
Melody Swan, hrdinka rovnováhy, energie a změny. Její pravé jméno je Rachel River, je velice klidná, milá, odvážná a pohodová. Jako hrdinka se snaží držet jak dobré a zlé stránky sebe sama dohromady, stejně jako Sarah se snaží prvně vyřešit problém bez boje, pokud to nevyjde nevadí jí používat jak Zero i morbidní způsoby boje. Melody je taková rovnováha mezi světlem a temnotou.
Je bisexuálka, možná proto si se svojí kwami tak dobře rozumí, nijak to netají, ale neříká to všem na potkání. Její 14 za pár dní 15, chodí zatím na základní školu a už je v 8 v třídě.
Její rodina je slavná a bohatá, je dcerou zpěváků. A stejně jak její rodiče i ona se chce stát zpěvačkou, píše si i vlastní písně a má talent, párkrát vyhrála nějaké hudební soutěže. Umí hrát na piano, bubny, flétnu, kytaru, housle a tamburínu.
Oblíbená barva je růžová, poslouchá především popovou muziku, oblíbený film je pohádka Hledá se Nemo a seriál Winx. Má biliony přátel, ale za své nejlepší bere jen Sarah a Zera (její superhrdinský team)
Po dlouhé době zase zdravím!😇
Teď když nic nevydávám, mám víc času, takže se téhle knize můžu zase chvilku věnovat😍Zaujalo mě bisexuání kwami 😂👌
Tohle je první ze tří superhrdinů, které mi pedoship69 poslala, takže se máte na co těšit.
Dále bych chtěla požádat bývalou @MoonLightSparkle ať mi napíše ať už na mail, do zpráv nebo do komentáře, jak se jmenuje teď, abych ji mohla označit v kapitole (docela doufám, že to čteš)😅
Také chci moc poděkovat za 10K přečtení, to je úžasný😍 děkuju
Nooo a zas někdy lidi😂 a nebojte, na dalším příběhu se už pracuje😏
ČTEŠ
V každém z nás je hrdina
Non-FictionTato kniha by se dala nazývat encyklopedií hrdinů. Pokud doma máš obrázek svého miraculous hrdiny a chceš se o něj podělit se světem, neváhej! Tato kniha je k tomuto určená, proslavit miracula a jejich držitele, udělat jim reklamu na profil a příběh...